Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am un opel calibra , la care am o mica -mare problema. teava de la radiator sa crapat si apoi s-a rupt , raminind astfec decit cu jumatate din ea , spatiu insuficie de a prinde colierul si a fixa furtunul pe el .defapt se prinde dar nu rezista..imi tot sare furtunul dincauza presiunii .am mai intrebat ce problema are , multi mi-au spsu ca ar fi termostatul (dar acesta imi arata apa si chiar incepe sa si declanseze ventilatorul )...chiar nu mai stiu ce sa mai fac .am incercat sa lipesc furtunul de teava apoi sa il prind cu un colier dar din cauza ca teava radiatorului nu mai are guler sa tina pe loc colierul , imi tot sare .mai exista cineva cu aceeasi problema? ash do ri un sfat cum sa o opt repara , sa pot fixa furtunul ...
am mai incercat pe la mecanici ..dar aufost in zadar eforturile.
va multumesc la toti anticipat ! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Skip ads

  • pentea

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
n-are rost sa te joci cu radiatorul ai sa ajungi sa dai pe adeziv cat poti da pe un radiator second dar bun sfatul ameu ar fi sa-l schimbi decat sa faci ceva cu motorul
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dj04xpx, sistemul de racire al masinilor este proiectat sa mearga la presiune mai mare decit cea atmosferica, pentru a creste temperatura la care ar fierbe lichidul de racire. Schimba radiatorul cu unul SH.
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:am un opel calibra , la care am o mica -mare problema. teava de la radiator sa crapat si apoi s-a rupt , raminind astfec decit cu jumatate din ea , spatiu insuficie de a prinde colierul si a fixa furtunul pe el .defapt se prinde dar nu rezista..imi tot sare furtunul dincauza presiunii .am mai intrebat ce problema are , multi mi-au spsu ca ar fi termostatul (dar acesta imi arata apa si chiar incepe sa si declanseze ventilatorul )...chiar nu mai stiu ce sa mai fac .am incercat sa lipesc furtunul de teava apoi sa il prind cu un colier dar din cauza ca teava radiatorului nu mai are guler sa tina pe loc colierul , imi tot sare .mai exista cineva cu aceeasi problema? ash do ri un sfat cum sa o opt repara , sa pot fixa furtunul ...
am mai incercat pe la mecanici ..dar aufost in zadar eforturile.
va multumesc la toti anticipat ! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

schimbal, nu se merita iati un SH sau unul nou io am incercat cu toti adezivi si toate solutiile de lipit dar fara rost,am cheltuit 100lei degeaba
Skip ads

  • b_robert87

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1979 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am eu un radiator de vectra a de la un motor 2000 cm nr de tel 0752113072 pret 200 ron este de pe o masina din germania si arata foarte bine
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
amfost la unmecanic si a reujit acea lipitura ..(asha spune el ) s ca problema nu ar fi din cauza acelui futun ci ..ca ceva imi provoaca o presiune prea mare ..
ce sa fie mai exact ? ce ar putea provoca presiunea? sau mecanicul bate cimpii degeaba
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
e posibil sa dea presiune in vas din cauza ca e ciupita garnitura de chiuloasa,ce-i ce nu cred, cumpara un alt radiator si dupa vezi care-i treaba.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema intr-un service bun ! era garnitura de chiulasa .!am inlokuito .! va multumesc al toti ptr sfaturi !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR