Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o Vectra b, 1.8 din 2001, z18xe si cateodata imi porneste greu la cald, adica merg 10 minute cu ea opresc motorul 2 minute si cand vreau sa plec porneste mai greu. Electromotorul invarte. Am schimbat fise, bujii, pompa benzina, senzor de temperatura si tot asa face. Mai nou am observat ca imi raman aprinsi martorii de la baterie, ulei, check engine si inspectie, aprinsi, dar se opresc odata cu pornirea motorului. Va multumesc anticipat pentru ajutor si sfaturi!
P.S. Locuiesc in Cluj, in cazul in care este cineva priceput prin zona si care ar putea sa ma ajute!
Skip ads

  • kalu17

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut.Aceeasi problema o am si eu si lafel ca tine am schimbat si eu bujii, sonda de apa, termostat, antigel, bobina inductie...si tot lafel imi face...Nu stiu care e solutia dar nu te apuca sa schimbi ce am schimbat eu ca nu da rezultat.

PS: Martorii de bord trebuie sa fie aprinsi pana la pornirea motorului (Am aceeasi masina , acelasi motor si din cate stiu trebuie sa fie aprinsi pana la pornire, apoi trebuie sa se stinga)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poate faceti si voi o diagnoza.
S-ar putea sa aflati ce are masina. Very Happy
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
kalu17 a scris:Salut.Aceeasi problema o am si eu si lafel ca tine am schimbat si eu bujii, sonda de apa, termostat, antigel, bobina inductie...si tot lafel imi face...Nu stiu care e solutia dar nu te apuca sa schimbi ce am schimbat eu ca nu da rezultat.

PS: Martorii de bord trebuie sa fie aprinsi pana la pornirea motorului (Am aceeasi masina , acelasi motor si din cate stiu trebuie sa fie aprinsi pana la pornire, apoi trebuie sa se stinga)


Salut, am schimbat deja piesele de care zici tu..., mersi oricum de sfat. Mie martorii mi se opreau la cateva secunde dupa ce puneam contactul, acum imi raman doar cei 4 martori aprinsi, restul se sting. Am facut ieri testul lui Murzick ( https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 ) si mi-a rezultat 0650- P0650, eroare pe care o am de cand am cumparat masina si care nu a afectat in niciun fel pornirea si functionarea motorului. Oricum azi am programare la service si o sa vad ce mai zice si el si ce erori imi mai da.
Revin mai tarziu cu detalii.
Skip ads

  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Poate faceti si voi o diagnoza.
S-ar putea sa aflati ce are masina. Very Happy


Salut "iulian1971", la diagnoza mi-a dat senzorul de temperatura pe care l-am schimbat(se pare ca degeaba) si 0650 cod care mi l-a dat si la testul cu pedalele si stiam de eroarea asta de cand mi-am luat masina si am dus-o la schimb de distributie si toate celelalte, atunci mi-au zis baietii de la service ca nu-i nimic important... Rolling Eyes Daca poti sa ne ajuti cu ceva, asteptam... Idea
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
kalu17 a scris:Salut.Aceeasi problema o am si eu si lafel ca tine am schimbat si eu bujii, sonda de apa, termostat, antigel, bobina inductie...si tot lafel imi face...Nu stiu care e solutia dar nu te apuca sa schimbi ce am schimbat eu ca nu da rezultat.

PS: Martorii de bord trebuie sa fie aprinsi pana la pornirea motorului (Am aceeasi masina , acelasi motor si din cate stiu trebuie sa fie aprinsi pana la pornire, apoi trebuie sa se stinga)


Poate te ajuta el...https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102283 .... mihaiadrian..... am observat ca e tot din Galati! Bafta!
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am revenit de la service....erori: 1612; 1613; 0115; 0650...se pare ca mi se atingeau firele de la senzorul de temperatura (asta a zis mecanicul). Confused
Dupa ce le-a izolat si a pus din nou tester-ul au disparut toate inafara de P0650. La testul cu pedalele mi-a dat doar P0650 fara restul erorilor.... Exclamation Imi poate explica cineva de ce... Question Exclamation Si oare imi poate afecta aceasta eroare functionarea motorului..?
Astept pareri..., multumesc!
Skip ads

  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca s-a uitat si la clapeta de adimisie si e curata, dar nu am vazut aceea micuta gaura de care am citit pe aici ca ar trebui sa existe..., ?!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction
posibil bec ars
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
motorul tau are EGR? Daca da, ar putea fi murdar si cand opresti motorul ramane blocat deschis. Daca are EGR scoate-i carcasa conector si vezi daca problema persista. In cazul in care porneste OK, ar cam trebui curatat EGR-ul. Daca exista, ar trebui sa fie pe bloc motor in dreapta langa cilindrul 4.

Ar mai trebui verificata presiunea in compresie cam ca aici https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40 si injectoarele.
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction
posibil bec ars


Becul functioneaza....doar eroarea persista...si nici la tester nu o poate sterge...ma intereseaza daca imi afecteaza in vreun fel functionarea motorului...sau ECU...ca tot merg la tester si imi tot apar alte si alte erori... Sad Azi i-am facut iar testul cu pedalele si imi da: P0650 si P0170...care din cate am citit ar fi amestec sarac, din cauza sondei lambda....


Ultima modificare facuta de micutzu_mmc la Sam 17 Jan, 2015 7:12 pm
Skip ads

  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Becul MIL te avertizeaza exact in privinta asta: ceva nu-i bun. Fa analiza "cauza-efect".Tu ai problema(efect) pornirii la cald si trebuie sa gasesti cauza. Mai sus, in semn de ajutor, ti-am sugerat ce poti face sa gasesti cauza. Becul enervant va persista pana gasesti cauza si elimini problema care iti cauzeaza efectul.
A, si sigur ca-ti afecteaza motorul. O piesa nefunctionala sau partial functionala va provoca, prin propria defectiune, probleme altor piese cu care relationeaza direct sau indirect.

Ciao.
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
"corsa.timis", intrigant pt mine este faptul ca am masina de 2 ani si ceva si de atunci tot am eroarea asta si masina a mers bine; si acum merge bine si trage bine, dar azi am sesizat fff mici fluctuatii la ralanti, adica tremura fff putin acul de la turometru, moment in care am facut testul cu pedalele si mi-au aparut aceste doua erori: P0650 si P0170...ieri am fost la service si mi-a sters toate erorile inafara de MIL... Azi am facut un drum de vreo 100 km si masina a mers perfect! Oricum luni il sun iar pe mecanic sa-i mai fac o vizita. EGR nu are modelul asta de motor (Z18XE). Pana la urma tot o sa ii dau de capat!
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
650 sau mil inseamna la o masina cumparata bec ars in bord sau mai ales bord manarit sa nu apara erorile, sa nu se aprinda beculetul galben, se face destul de des si nu influenteaza cu nimic mersul masinii.am uitat sa mentionez ca becul de avarie se mai leaga la cel de ulei si se stinge odata cu acesta, sa urmaresti daca se sting in acelasi timp amandoua
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
P0170 fuel correction dysfunction (Bank 1) B-016. Problema se invarte in jurul alimentarii. Injectoare, senzori folositi de ECU pentru a calcula alimentarea,(foarte posibil sa fie sonda lambda defecta si sa transmita date gresite la ECU sau senzorul de temperatura lichid de racire) sfatul meu e sa nu schimbi piese fara o diagnoza buna si de incredere.
Bafta!
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:650 sau mil inseamna la o masina cumparata bec ars in bord sau mai ales bord manarit sa nu apara erorile, sa nu se aprinda beculetul galben, se face destul de des si nu influenteaza cu nimic mersul masinii.am uitat sa mentionez ca becul de avarie se mai leaga la cel de ulei si se stinge odata cu acesta, sa urmaresti daca se sting in acelasi timp amandoua


Salut "cristiruginescu", mersi de sfat! Am urmarit becurile si nu, nu se operesc deodata! La testul "Pseudoagrafa" imi da urm erori: P 0650; P 0170: P 0420. De ceva timp incoace am observat ca imi suna diferit ventilatorul cand pornesc clima si imi cresc turatile, ca si cum ar cupla compresorul... S-ar putea sa fie de aici erorile, sa faca cumva ceva scurtcircuit pe undeva..?! Confused Sad
  • micutzu_mmc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Si sa nu zic intr-un ceas rau...se pare ca momentan am scapat de pornirea greoaie la cald....solutia se pare ca a fost izolarea firelor de la mufa senzorului de temperatura....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR