- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Azi am avut o discutie cu cei de la orange pe tema rezilierii. Mi s-a spus ca nu pot sa reziliez cele 4 abonamente pentru ca am activata o optiune promotionala. In spatele acestor "oferte", ei incearca sa ascunda drepturile consumatorilor. Intrucat actualizarea softului legislativ se face cu oarecare latenta, nu am avut posibilitatea sa vad exact ce spune lege asa ca a ramas deocamdata ca ei, dar urmeaza si alte runde de discutii, mai ales ca am cererea de reziliere facuta din luna februarie 2010 pentru toate 4 abonamente chiar daca pentru 1 numar, mai sunt acum 17 luni de contract.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Cred ca nu ai citit cu atentie articolul. Si oricum, nu a intrat inca in vigoare (daca va intra vreodata)
Însã, dacã un client a beneficiat de o ofertã promoþionalã, atunci el este obligat sã despãgubeascã furnizorul, dacã reziliazã contractul. De exemplu, dacã un client a încheiat un contract cu operatorul de telefonie mobilã pe doi ani ºi a beneficiat de un preþ promoþional sau de gratuitate la achiziþia telefonului mobil, atunci el va trebuie sã plãteascã despãgubiri furnizorului.
Însã, dacã un client a beneficiat de o ofertã promoþionalã, atunci el este obligat sã despãgubeascã furnizorul, dacã reziliazã contractul. De exemplu, dacã un client a încheiat un contract cu operatorul de telefonie mobilã pe doi ani ºi a beneficiat de un preþ promoþional sau de gratuitate la achiziþia telefonului mobil, atunci el va trebuie sã plãteascã despãgubiri furnizorului.