Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
o intrebare ....poate off topic...am dat si un search si nu am gasit nimic in privinta asta...
chiar sunt foarte curios, un transplant V6 pe o calibra turbo nu este posibil? astfel incat V6-le sa beneficieze de cutia F28 in 6 trepte si tractiunea integrala?
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Binenteles ca este...doar ca trebuie sa modifici toata instalatia electrica(ECU etc) si inca ceva in plus adica TC -controlul tractiunii care are un calculator in plus.Nici eu nu am auzit de un astfel de transfer desi cred ca ar fi mai usor decat sa pui un 4x4 pe o Calibra V6
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu, montarea unui sistem 4x4 pe un model non 4x4 ar fi cam imposibil pt ca la modelele 4wd podeaua este diferita, tunelul cardanic este mai lat. stie cineva mai multe?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu poti sa-l pui. daca te uiti la o calibra turbo, podeaua e mai umflata pe partea de la sofer, din centru de langa consola centrala cam un sfert spre usa. la celelalte modele nu ai asa ceva.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
SAW a scris:cam mult offtopic aiurea as zice eu...


(150 cai) C20XE-ul are mai multi senzori.. probleme clasice cu debitmetrul care costa in jur de 18 mil nou iar sh nu e prea bun.


n-am avut vreodata probleme cu acest device. am motorul de 3 ani pus pe masina.

SAW a scris:
probleme generale ai cu ABS-ul si mai rar gasesti una fara check engine aprins.

nu am avut probleme cu ABS-ul de cand am masina (6 ani), decat de 2-3 ori cand a fost foarte mult noroi pe zimti ide la planetare/senzori. dupa spalare a functionat perfect

SAW a scris:
Cel mai aiurea e ca nu prea gasesti mecanici priceputi. La cel de 8 valve se descurca in general oke, dar cand ai probleme cu senzorii si alte lucruri mai complexe nu prea gasesti mana de lucru competenta...


are fix 2 senzori in plus Very Happy HES, si KNOCK sensor, a, si bobina are un preamplif, si ghici ce, si cu aia buliti, motorul merge ok.. (fara HES, injectia nu mai este secventiala, fara KNOCK, apar detonatii, pentru k nu ai ca la 8v, mufa cu 95/98 pe care o schimbai cu fundu`n sus cand puneai alta benzina in motor. asta-si detecteaza singur detonatiile prin intermediul acestui senzor, modificand timpul de injectie si aprinderea (avansu, pe gustul unora) Smile)
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
depinde si de bulan..bordu lu samovaru era matrasit de fostu proprietar, ne-am chinuit intr-o duminica, parca iarna trecuta samovare ? sau acu 2 ca nu mai stiu, toti martorii din bord erau legati la ala de baterie... cand i-am pus cum trebuie au inceput sa stea aprinsi: check engine, 4x4 Smile


vezi oricum un bord cand e facut..pana mea, abs-u de ex cand pui contactul sta 3 sec aprins si se stinge, daca se stinge odata ce pornesti motorul ceva nu e in regula. same goes for airbag. la 4x4 nu stiu cum functioneaza standard, dar oricum se poate verifica the hard way. adica ii dai blana, daca ai scartz in fatza, si no spate, e clar Very Happy
  • UGA

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1988 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Hm vorbesc despre motorul de LET si nu despre masina...
Cunosc cateva cazuri de exploatare....mai "avansata" si modificari mai "avansate " la care pot sa va spun ca LET-ul rezista ffff bine....depinde fiabilitatea unui motor si de sofer......nu fiti ridicoli sa ma intrebati "cum adica" banuisc ca din momemt ce vb de ceva sunteti in cunostinta de cauza....
Cunosc pe cineva care vinde o Calibra Turbo, orginala cu pilele....si tot ce mai vrei pe ea.....pistoane si tot motorul este nou....eu le-am adus.....
si vrea vreo 5000 pe ea...masina inmatriculata si 90% parca merge si 4*4
Transmisia tine pena undeva in jur de 280cp daca e bine pusa la punct(cutia de transfer) apoi pentru puteri mai mari se folosesc cutii (transfer)de alte masini....informatia costa "o bere"
0723087444
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aveti aici 2 exemple ca se poate 4x4 pe FWD ...daca ai time , money si esti pasionat.....

http://www.calibra.cc/gallery.php?id=1445 pacat ca a intrat unu in el.....omu acum are un CLIFF EDITION Turbo ('96) parca 16 s-au construit in toata lumea

http://www.calibra.cc/gallery.php?id=661 pozele vorbesc de la sine ....omu e chiar Calibraexpert Smile
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
o calibra c20xe 4x4 ce a primit un V6 (intrebam mai devreme daca a vazut cineva vreo calibra V6 4x4) Smile

http://cgi.ebay.de/Opel-Cal...dZ1QQcmdZViewItem
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR