Ai uitat parola?


  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua!

Am si eu o problema legata de lipsa tensiunii la pompa de benzina a unui opel vectra b,model 1996,motor 1.6 16v.Am scos pompa pe care am legat-o direct la bateria masinii,iar aceasta functioneaza.Cu ajutorul unei lampi de control am verificat prezenta tensiunii la mufa pompei i n momentul in care pun contactul.Lampa nu indica nimic.As dori sa stiu daca exista vreo siguranta sau releu care trimite curentul catre pompa.

Va multumesc!
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 567
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva x16xep din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Lângă baterie (partea stânga) este o cutie neagra de plastic in care sunt relee,cel mov alimentează pompa cu curent.Siguranță F19 20A.
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor.Voi verifica daca cele doua componente sunt in regula si voi reveni cu un raspuns.
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat releul,este in buna stare de functionare,dar am observat ca in momentul in care pun pe direct releul,adica fac o punte in soclul acestuia imi porneste ceva ca un ventilator situat pe portaripa dreapta,in dreapta bateriei.Este posibil sa nu fie acesta releul pompei?Deasemeni la siguranta 19 nu am tensiune(verificata cu contactul pus)As dori sa atasez cateva imagini,dar din pacate nu stiu cum.Tin deasemeni sa ii multumesc colegului petricavlad37 pt.ajutorul acordat atat de prompt.
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 567
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva x16xep din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sal.
Cred ca este siguranța 6. 20A
Bateria este pe partea stânga a mașinii si lângă baterie este pompa de aer suplimentar .
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Problema rezolvata cu ajutorul unui electrician auto:siguranta 19 cu contacte oxidate.Dupa demontat din nou pompa,verificat,etcproblema a fost identificata.Releul este intradevar cel mov de langa servofrana,siguranta este nr 19 pt pompa.Ceea ce mi se parea a fi un ventilator in momentul in care puneam pe direct pompa era de fapt motorasul pt aer suplimentar de pe portaripa dreapta.Ca si un sfat,niciodata sa nu lucrati singuri la asa ceva intrucat calculatorul trimite curent la releu doar 4 sec.deci nu e posibil in 4 sec sa puneti contactul si sa si verificati daca aveti tensiune la releu,siguranta,pompa.
Ca incheiere,multe multumiri din noului petricavlad37 pt sprijinul acordat in mod repetat.
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 567
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva x16xep din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Drumuri bune!
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna,nu primeste tensiune pompa de benzina,ce siguranta ii corespunde sau care releu?Astra G 1.4,2004.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,558
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ținând cont că sunt 3 motorizări 1,4, poate n-ar strica să menționezi (mai) precis motorizarea, zic...
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
1389 cmc
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
sunt 2 relee identice,mov,de 30A,cum se verifica daca sunt functionale?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,558
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
octav74 a scris:1389 cmc

Bravo!
I”m over & out!
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Le am verificat,sunt functionale,si siguranta e ok,dar nu se alimenteaza cu tensiune pompa.
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Le am verificat,sunt functionale,si siguranta e ok,dar nu se alimenteaza cu tensiune pompa.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 589
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut,

colegul @bibu16v te intreba de tipul motorului, vad ca la datele personale ai z14xe.

ai verificat releele si ai comanda si plusul de forta pe ele dar nu-ti ajunge la pompa curentul?
daca e asa atunci ai o intrerupere pe cablajul de la releu la pompa - verifica mufa pompei mai ales, ca uneori acolo unde se stringe papucul pe fir in mufa nu face bine contact....vezi sa nu mai aiva vreo mufa intermediara pe undeva.
din cite stiu eu releul de la pompa e comandat de calculatorul motorului, la inceput cind pui contactul ai curent timp de citeva secunde pe pompa, apoi nu mai ai pina cind porneste motorul.
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am scos mufa din intrarea de la pompa,am pus multimetrul la pini din mijloc,cei ai pompei,am dat si la automat,zero tensiune pe fir.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Scoate releul pompei de combustibil si pune un fir(punte) in cupla instalatiei acolo unde ar veni pinii(papucii tata) 30 si 87 de pe releu,pune contactul,verifica sa ai 12v pe punte,conditii in care ar trebui sa auzi zgomotul pompei in rezervor. Daca nu se aude,sigur ai o intrerupere intre releu si cupla pompei...
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt doua relee identica,care e al pompei?le am verificat cu plus la 86 minus la 85,continuitate intre 30 si 87,sunt bune.
ar putea fi din senzorul de temperatura sau din ECU?
  • octav74

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am pus puntea,pompa se aude ca merge.Cand pun releul,la pinii 3 si 4 de la mufa care imi intra in pompa, da tensiune,probabil ei sunt de la pompa nu cei din mijloc,doar cand dau la automat,pe contact nu da tensiune.Am doua coduri de eroare,1230 si 0230,primul se refera la circuitul primar al pompei,al doilea la pompa de benzina.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 589
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut
cum adica nu da tensiune pe contact?

fii mai explicit, ca e destul de greu altfel.

releul de la pompa de benzina inteleg ca e unul mov care e intr-o cutie in compartimentul motor, asa stiu eu.( eu am zafira pe motorina si am altfel).

la ala trebuie sa ai comanda din ecu - asta iti comnda cu plus releul - si o masa (astea doua vin pe pinii paralelei ai releului)

pe pinii perpendiculari ai releului vine plus - pe 30 - si pleaca tot plus pe 87 - asta zici ca ai verificat si ca e bine.

probabil nu ai plusul ala de comanda din ecu.

vezi ca unii colegi ziceau ca la pompa le vine curent dar de fapt veneau doar 3-4 v si nu era destul - cauza zic ei a fost ca aveau contacte imperfecte.

ar trebui sa pui in capat la mufa de la pompa un bec de far si sa probezi asa releul, daca se aprinde becul bine si lumineaza ok atunci circuitul e in regula, la tine probabil e ceva din ecu...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata