Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Stiu, dar clasamentul ramane nemodificat! Oricum ar fi, sunt max. 2% cei care folosesc uleiurile ce le-am zis mai sus........ceea ce e foarte putin. De aia si avem putine produse Shell, Eneos, Fuchs pe piata.
Skip ads

  • _joy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Lasã ca e mai bine așa. Cine este interesat de subiect te citește pe tine sau pe alții cu experiențele lor. Si nici mãcar din aia nu sunt foarte mulți care te asculta. Cine nu citește, oricum nu conteazã, iar pe aia nu-i vei convinge niciodatã de nimic. In ceea ce privește o marca anume, e mai bine sa se chinuie sa-si câștige piața. Iar atât teoria, cât si practica in domeniu, m-au învãțat ca atâta timp cât te chinui sa intri pe piața, ești obligat sa ții o calitate si un anumit nivel de preț. Absolut toți cu care am lucrat eu si care si-au fãcut cât de cât o "intrare", au mãrit prețurile dupã o anumitã perioada de timp. Si culmea e ca au vândut si mai mult. Mãrirea prețurilor s-a produs prin pași mãrunți.

Nici marketingul nu poate sa trãiascã fãrã ingineri, dar nici inginerii fãrã marketing din pãcate.

Recunosc, am votat GM, asta puneam atunci, între timp m-am rãzgândit, dar nu-mi mai pot lua votul înapoi.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ii drept ca daca omul are ceva in cap, nu mai il schimbi chiar daca ii 'arati' ca nu e bine. In ce priveste o marca anume si eu sunt de acord ca ei singuri trebuie sa isi castige piata prin produse de calitate dar, de ex. daca Shell (Eneos/Gulf/Fuchs) e folosit de 5% din piata uleiurilor din RO, vom gasi doar cateva produse din oferta producatorului care de multe ori e foarte vasta si nu au cum sa castige din piata daca nu sunt folosite, pentru ca nu au un feedback, si sunt anumite produse care chiar imi pare rau ca nu se gasesc pe piata din RO.

Un alt exemplu e Valvoline. Nu se gaseste nicaieri in RO Xtreme MST C3 5w40. De ce? Pentru ca e cerere mica. La magazinul de unde mai cumpar piese, au (desi mai degraba aveau) si uleiuri Valvoline dar doar 2-3 sortimente (la fel si la Fuchs), e drept ca patronul da vina pe importator, care e foarte slab din ce mi-a spus, fata de cel dinainte.

De aia incerc sa recomand dintr-o plaja cat mai mare de producatori (Shell/Fuchs/Eneos/Valvoline/Ravenol/etc) pentru ca mai toti au produse de calitate intr-un anumit sector. In acest moment cei mai buni la uleiuri mid ash/low ash 0w30/5w30 sunt cei de la Valvoline si Shell, urmati de Fuchs si Eneos (char daca Eneos nu prea are aprobari). La 5w40 mid ash sunt Ravenol si Valvoline, si exemplele pot continua.

Exemplu cras de nesimtire cand e cerere e dat de cei de la LM si Motul. Dupa ce au ajuns la o anumita cota de piata au 'umflat' artificial pretul iar calitatea a ramas aceiasi, sau dimpotriva. Dar de, ce sa faci, asta este marketing-ul.
  • _joy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Eu le mai trimit sageti de genul "motivati-ma sa va vand produsele". Pana acum foarte putini au fost intepati. Poate este si o auto-multumire din partea lor. Nu se poate mai mult. De-asta spun ca este mai bine sa se chinuie ei sa-si faca piata, nu eu sau tu sa convingem pe altii de calitatea unui anumit brand. Daca eu il vad pe el, care are interesul primordial sa faca treaba, ca nu depune un minim de efort, eu de ce sa fac asta ? Sau poate am eu standardul prea sus, adica muncesc prea mult, cand in realitate pot sa fac banii aia cu o cantitate mult mai mica de efort si tocmai de aceea nu-i inteleg pe altii

Demersul tau este chiar inaltator, banuiesc ca te referi la concurenta cat mai mare, deci produse cat mai bune, la preturi cat mai mici. Te anunt ca nu este asa. Nu prea se calca pe bataturi unii pe altii. Fiecare vrea cate o felie de tort si indiferent de cat de civilizati intra pe piata, toti, absolut toti, invata mai devreme sau mai tarziu sa faca afaceri "romaneste".
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E clar ca noi de pe aici care mai 'indrumam' cate un coleg sper un anumit produs de calitate, sau ceva nou in domeniu si foarte performant, si la un pret bun, suntem o picatura intr-un ocean! Cel putin 90% din posesorii de autoturisme merg pe mana service-urilor, reprezentelor, mecanicilor, reclamelor, etc.!
  • katalyn08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare colegi, am ajuns si eu la momentul schimbului de ulei si imi este foarte greu sa ma hotarasc ce sa ii pun. Datele problemei sunt urmatoarele: Masina este opel corsa c, motor z12xe. Are 151.000 km in bord. O am de 3 ani si schimbul a fost facut doar la reprezentanta, desigur cu ulei GM 10W40. Acelasi ulei l-a avut si pana sa fie adusa in tara, este trecut in cartea de service. Nelamurirea este urmatoarea, ce ulei sa aleg avand in vedere ca imi si consuma undeva la 2,5 - 3 l de ulei intre schimburi si este folosita ca 70-80 % in oras? Din ce am citit m-am hotarat sa trec la Valvoline Syn Power 5W40. Ce parere aveti?
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu sunt cel mai in masura sa iti dau un raspuns,dar avand o masina care era mai iubitoare de ulei decat a ta,te intreb daca te-ai gandit la o segmentare? Ai gresit cand ai scris consumul de ulei?Sau chiar iti mananca 2.5 pana la 3 litri intre schimburi?Eu am scapat de consumul de ulei segmentand motorul...e doar o parere si totusi sper sa fi gresit cand ai scris consumul. Asta e parerea mea...cred ca indiferent de uleiul care il vei pune, nu stiu cat te va influenta avand in vedere consumul de ulei...
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@borsy- mi-ai sugerat pe pagina 17 a acestui topic anumite uleiuri pentru vectra mea...Ma apropii de schimb (mai am 400 de km) iar shell deocamdata nu am gasit in magazine...ramane varianta de pe net. Intrebarea mea: din cele recomandate de tine Shell; Valvoline,Ravenol si Rove care ar fi recomandarea sau alegerea ta? Shell e cel mai scump:40 sau 45 lei pe litru desi am gasit undeva cu 29 si nu inteleg diferenta de pret. Merge ideea cu: ce e mai scump,e mai bun? Am tot cautat si la Shell nu am gasim aprobarea Posche-are vreo importanta?sunt mai bune cele cu norma Porsche?Am vazut ca are norma GM si banuiesc ca asta ar fi cea mai importanta pentru mine. (Vectra B,x16szr cu 162145 de km la bord).
Multumesc de raspuns.
Skip ads

  • WOT

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
katalyn08 a scris:Salutare colegi, am ajuns si eu la momentul schimbului de ulei si imi este foarte greu sa ma hotarasc ce sa ii pun. Datele problemei sunt urmatoarele: Masina este opel corsa c, motor z12xe. Are 151.000 km in bord. O am de 3 ani si schimbul a fost facut doar la reprezentanta, desigur cu ulei GM 10W40. Acelasi ulei l-a avut si pana sa fie adusa in tara, este trecut in cartea de service. Nelamurirea este urmatoarea, ce ulei sa aleg avand in vedere ca imi si consuma undeva la 2,5 - 3 l de ulei intre schimburi si este folosita ca 70-80 % in oras? Din ce am citit m-am hotarat sa trec la Valvoline Syn Power 5W40. Ce parere aveti?


are dreptate colegul de mai sus ref.la o posibila segmentare tinand cont de consumul mare de ulei ,
eu am utilizat gm 5w 30 , apoi am schimbat pe mobil 1 5w 30 super 3000 iar actualmente merg cu valvoline synpower extreme 5w 30.
ca si constatare , motorul o idee mai silentios decat la gm , la uleiul gm completam 300-400 ml cam la 7-800 km , la mobil 1 nu a fost cazul , la valvoline nu este cazul , nu a parcurs mult , l-am schimbat in primavara.
oricum valvoline are un raport calitate - pret super ok , nu este predispus la contrafaceri ( vezi multe situatii la castrol ).
  • WOT

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:@borsy- mi-ai sugerat pe pagina 17 a acestui topic anumite uleiuri pentru vectra mea...Ma apropii de schimb (mai am 400 de km) iar shell deocamdata nu am gasit in magazine...ramane varianta de pe net. Intrebarea mea: din cele recomandate de tine Shell; Valvoline,Ravenol si Rove care ar fi recomandarea sau alegerea ta? Shell e cel mai scump:40 sau 45 lei pe litru desi am gasit undeva cu 29 si nu inteleg diferenta de pret. Merge ideea cu: ce e mai scump,e mai bun? Am tot cautat si la Shell nu am gasim aprobarea Posche-are vreo importanta?sunt mai bune cele cu norma Porsche?Am vazut ca are norma GM si banuiesc ca asta ar fi cea mai importanta pentru mine. (Vectra B,x16szr cu 162145 de km la bord).
Multumesc de raspuns.


eu unul din lista enumerata mai sus as utiliza valvoline sau ravenol ,
nu contestam caracterul enciclopedic al lui borsy ref.la uleiuri , abordarea holistica si multicriteriala a problemei , viziunea gen 360 grade si cultura subtila a detaliilor ref,la producatorii de uleiuri ( la urma urmei nu mai ai nevoie de ft sau the economist pentru a vedea evolutia bursiera a lui mobil , chevron , eneos etc., il ai pe borsy ).
pe de alta parte iti ofer cu prietenie un ghid de utilizare a parerilor emise de borsy :
1.baiat bun si inimos , dar ai grija ca una zice , alta face , alta gandeste ,
2.parerea mea sincera , sper sa nu mai zici si la altii este ca borsy are un fetish cu uleiurile de motor , probabil isi lubrifieaza instrumentul cu un 10w60 ( cu striatii , pentru placerea maxima a partenerei ) iar pentru labiile partenerei foloseste ceva mai delicat , gen 0w 40.
  • katalyn08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2012

  • Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:Nu sunt cel mai in masura sa iti dau un raspuns,dar avand o masina care era mai iubitoare de ulei decat a ta,te intreb daca te-ai gandit la o segmentare? Ai gresit cand ai scris consumul de ulei?Sau chiar iti mananca 2.5 pana la 3 litri intre schimburi?Eu am scapat de consumul de ulei segmentand motorul...e doar o parere si totusi sper sa fi gresit cand ai scris consumul. Asta e parerea mea...cred ca indiferent de uleiul care il vei pune, nu stiu cat te va influenta avand in vedere consumul de ulei...


M-am gandit la o segmentare dar momentan nu dispun de fondurile necesare. O planuiesc undeva pe anul viitor si pana atunci imi pusesem in cap sa iau un aditiv/tratament gen metabond dar avand in vedere parerile nu prea bune de pe forum am renuntat la idee si am zis sa caut un ulei mai bun. Aveti vreo recomandare?
  • citu
  • Suspendat
  • 59 mesaje
  • din 02 Apr 2015
  • Corsa 2013 a12xer
  • Bucuresti
  • citu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2013 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Katalyn iti da cumva fum pe toba mai mult decat e normal.
Skip ads

  • katalyn08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@citu nu scoate fum deloc, cel putin nimic vizibil. Am incercat si sa o turez pana la 5000 - 6000 de turatii si nu se vede nimic. Are doar depuneri de funingine pe toba.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
La inceput nici la mine nu scotea fum,scotea ceva dar foarte rar...in ziua in care am segmentat-o,ma rog in care mergeam cu ea la segmentat,scotea fum ca un tractor,mai rar am vazut diesel sa scoata fum ca a mea benzinara...dar ca sa revin la topic valvoline-ul ar fi bun,nu stiu ce sa zic in schimb de 5w40,cred ca il papa si mai repede decat ca pe un 10w40...mai asteapta,poate o persoana mai avizata ca mine iti va raspunde...Plus ca o mare greseala,parerea mea e ca toata lumea,sau aproape toata lumea toarna pe la service-uri si nu numai,10w40 indiferent de numarul km masinii...Daca nu trebuie sa faci schimbul maine,mai asteapta un pic si vei primi raspunsul dorit. O seara buna tuturor!
  • citu
  • Suspendat
  • 59 mesaje
  • din 02 Apr 2015
  • Corsa 2013 a12xer
  • Bucuresti
  • citu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2013 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2015

  • Mesaj Privat
atunci incearca un 5w40 poate nu-ti mai consuma asa mult si mai faci ceva km, posibil ca gm-ul sa fie prea slab.
  • katalyn08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca un 5w40 este posibil sa il pape mai repede din moment ce consuma destul 10w40. Mai astept si alte pareri, mai pot astepta un pic pana sa fac schimbul.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:@borsy- mi-ai sugerat pe pagina 17 a acestui topic anumite uleiuri pentru vectra mea...Ma apropii de schimb (mai am 400 de km) iar shell deocamdata nu am gasit in magazine...ramane varianta de pe net. Intrebarea mea: din cele recomandate de tine Shell; Valvoline,Ravenol si Rove care ar fi recomandarea sau alegerea ta? Shell e cel mai scump:40 sau 45 lei pe litru desi am gasit undeva cu 29 si nu inteleg diferenta de pret. Merge ideea cu: ce e mai scump,e mai bun? Am tot cautat si la Shell nu am gasim aprobarea Posche-are vreo importanta?sunt mai bune cele cu norma Porsche?Am vazut ca are norma GM si banuiesc ca asta ar fi cea mai importanta pentru mine. (Vectra B,x16szr cu 162145 de km la bord).
Multumesc de raspuns.


Personal as merge pe Ravenol VollSynth Turbo Vst sau Valvoline Synpower 5w40 (bine, variante mai sunt). Din câte știu, in lista oficialã PorscheA40, este aprobat Shell Helix Hx7 5w40, Ultra 5w40 si Ultra 0w40. Uleiurile aprobate Porsche sunt testate suplimentar si mai dur.

Katalyn08, personal as merge pe un 5w40 de calitate la un pret rezonabil si as completa cu cat e nevoie.

WOT, nu meriți un rãspuns, lipsa de cultura si de civilizatie isi spune cuvântul la anumite specimene, dar știu, sunt incomod pentru 'unii'. Spor.
  • katalyn08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfat Borsy, voi incerca pana la urma cu un 5w40 sa vad cum se comporta. Ce parere ai de Valvoline Syn Power 5W40? Ar fi ok? Daca ai vreo alta recomandare sunt deschis la sugestii.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@borsy-Ravenol am gasit la 115 lei 4 litri- nu imi amintesc daca era VST. Valvoline o sa caut maine,am sa ma rup de toate si merg din magazin in magazin sa vad daca voi gasi. Despre Shell Helix Hx 7 citisem chiar la ei pe site si nu dau nimic de aprobare pe cand la Ultra are Porsche A40. Legat de Ravenol-intrasem si la ei pe site si pt GM nu au decat norma cu B,nu si A->B-ul nu era pentru diesel?sau am retinut prost?
Oricum maine voi merge,dupa ce ma lamuresti si cu asta sa iau uleiul ca filtrul deja e cumparat...
Avand in vedere ca voi schimba si voi trece de la 5W la 10 W sa urmareac mai des nivelul pe joja?e posibil sa inceapa sa pape masina?
Acum off-topic:mai intai scuzele de rigoare:( pentru cutie ce este mai recomandat?GM-ul sau sa ma orientez spre altceva?Nu a fost schimbat niciodata si a inceput cutia parca sa zornaie un pic...
Multumesc. O seara buna.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
katalyn08, e o varianta foarte bunã Valvoline SynPower 5w40 (pret, calitate, provenienta). O varianta buna ar fi si Rheinol Primus HDC 5w40 la un consum mai mare de ulei.

john_doe, uleiurile din ziua de azi îndeplinesc simultan cerintele si pentru diesel si pentru benzinar; ex. 95% din uleiurile full saps, sunt aprobate ACEA A3 (norma pt. benzinar) si ACEA B3/B4 (norma pentru diesel), deci stai liniștit chiar dacã nu are aprobare Opel pentru benzinar/diesel.

Informațiile de pe site-urile unor producãtori de ulei pot fi eronate sau incomplete. Din câte știu Ravenol VST nu are aprobare Porsche A40, producatorul spune ca îndeplinește cerintele (fiind un producãtor serios il credem). Nu am acces la un calculator si postez de pe un IPhone si nu sunt familiarizat cu el ca postam lista oficialã Porsche A40, dar cautã pe net lista oficialã.

La uleiul din cutie poți merge pe GM.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Chestionar

Ce ulei folositi?
GM 27%
Valvoline 6%
Castrol 16%
Mobil1 10%
Motul 11%
Ravenol 5%
Liqui Moly 8%
Shell 1%
Aral 4%
Total/Elf 0%
Wolf 2%
Fuchs 0%
Eneos 0%
Q8 0%
Havoline 0%
Schaeffer/RedLine/Bardahl/Renewable/Amsoil/Penrite, etc 1%
Altele 2%
369 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR