borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Iarasi un ulei ce nu e scump si e un produs bun (se preteaza unde e consum de ulei):
Swd Rheinol Primus HDC 5w40, de la 100 lei 5l ACEA A3/B4
Iar pentru motoare in limita normala a uzurii sau unde nu deranjeaza sa se completeze cu ceva ulei, un ulei high quality la un pret incredibil de mic pentru un ulei de genul asta:
Valvoline SynPower 5w40 de la 100lei 5l. ACEA A3/B4, Porsche A40 aprobat
Swd Rheinol Primus HDC 5w40, de la 100 lei 5l ACEA A3/B4
Iar pentru motoare in limita normala a uzurii sau unde nu deranjeaza sa se completeze cu ceva ulei, un ulei high quality la un pret incredibil de mic pentru un ulei de genul asta:
Valvoline SynPower 5w40 de la 100lei 5l. ACEA A3/B4, Porsche A40 aprobat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Da' de uleiul asta ce ziceti? Regium... cu norma Porsche C30 la 20Euro - 5L, cam 90 lei!
http://www.atu.de/shop/OEle...mt=2&affmn=43
http://www.atu.de/shop/OEle...mt=2&affmn=43
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
clau70, ala nu e ulei aprobat, aici ai lista; http://www.my-gti.com/2540/volkswagen-oil-standard-504-00-507-00-approved-oils (desi e din 06 2010, alta mai recenta nu am gasit, deci probabil nu sunt modificari).
Daca mi-ar fi spus RedLine, sau Penrite, chiar si Q8, sau alti producatori seriosi de ulei ca indeplineste cerintele chiar daca nu e aprobat, l-as fi folosit, dar asa zic pas..........nu au disparut uleiurile de la producatori seriosi ca sa folosesc orice ulei neaprobat. Si cazuri sunt multe, mai ales la cele Porsche A40, care flutura in TDS ca indeplinesc dar nu e aprobat.
Dariescu Claudiu, uite aici (sper sa nu se considere reclama si pun mai multe):
http://arizonamotors.ro/product/258/ulei-valvoline-synpower-5w40-4l.html?utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link.......la 4 litri 106 lei
http://www.piese-autonext.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-5w40-4l?utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link......la 4 litri 110 lei
http://www.magautomoto.ro/valvoline_synpower_sae_5w-40_number63#focus.html#focus......4l 107 lei
https://www.pieseauto.com/ulei_valvoline_synpower_5w40_5l_number80.html#focus.......si cireasa de pe tort , 5l la 98 lei.
Daca mi-ar fi spus RedLine, sau Penrite, chiar si Q8, sau alti producatori seriosi de ulei ca indeplineste cerintele chiar daca nu e aprobat, l-as fi folosit, dar asa zic pas..........nu au disparut uleiurile de la producatori seriosi ca sa folosesc orice ulei neaprobat. Si cazuri sunt multe, mai ales la cele Porsche A40, care flutura in TDS ca indeplinesc dar nu e aprobat.
Dariescu Claudiu, uite aici (sper sa nu se considere reclama si pun mai multe):
http://arizonamotors.ro/product/258/ulei-valvoline-synpower-5w40-4l.html?utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link.......la 4 litri 106 lei
http://www.piese-autonext.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-5w40-4l?utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link......la 4 litri 110 lei
http://www.magautomoto.ro/valvoline_synpower_sae_5w-40_number63#focus.html#focus......4l 107 lei
https://www.pieseauto.com/ulei_valvoline_synpower_5w40_5l_number80.html#focus.......si cireasa de pe tort , 5l la 98 lei.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pai ei spun ca indeplinesc, eu nu am nici o garantie atata timp cat nu e aprobat, asa ca il evit, chiar daca se vinde in DE! Am mai spus de atatea ori, conteaza foarte mult calitatea marfii brute si a aditivilior folositi, nu doar normele. Sa presupunem ca un ulei mediu le indeplinite, dar intrebarea e; Pentru cat timp sau pentru cati km?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Variante de 0w40 pentru DPF:
Yacco Galaxie RS 0w40 115lei 2l (doar asa se gaseste si intr-un singur loc)
Densitate la 20;C 845
Vascozitate cinematica la 40C: 73
Vascozitate cinematica la 100C: 13
Indice de vascozitate: 181
Punct de curgere: -57
Punct de inflamabilitate: 220C
Vascozitate dinamica la -20C Kg/m3: 5800
HTHS; minim 3.5
Mobil1 0w40 ESP, 42 lei 1l
cSt @ 40C 73
cSt @ 100C 13.2
Sulfated Ash %, 0.8
Flash Point C, 234
Density @15 C kg/l, 0.845
Total Base Number 7.8
MRV at -30C 26400
Viscosity Index 176
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150C, 3.76
ENEOS SUSTINA 5W40 (care e ca si un 0w40) 4L 195 lei
Densitate (15°C); 0.847
FP °C 234
Vascozitate 40°C; 75.3
Vascozitate 100°C: 13.3
VI:180
PP °C -45
TBN 6.6
HTHS; minim 3.5
Yacco Galaxie RS 0w40 115lei 2l (doar asa se gaseste si intr-un singur loc)
Densitate la 20;C 845
Vascozitate cinematica la 40C: 73
Vascozitate cinematica la 100C: 13
Indice de vascozitate: 181
Punct de curgere: -57
Punct de inflamabilitate: 220C
Vascozitate dinamica la -20C Kg/m3: 5800
HTHS; minim 3.5
Mobil1 0w40 ESP, 42 lei 1l
cSt @ 40C 73
cSt @ 100C 13.2
Sulfated Ash %, 0.8
Flash Point C, 234
Density @15 C kg/l, 0.845
Total Base Number 7.8
MRV at -30C 26400
Viscosity Index 176
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150C, 3.76
ENEOS SUSTINA 5W40 (care e ca si un 0w40) 4L 195 lei
Densitate (15°C); 0.847
FP °C 234
Vascozitate 40°C; 75.3
Vascozitate 100°C: 13.3
VI:180
PP °C -45
TBN 6.6
HTHS; minim 3.5
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Colegule, nu eu am inceput off topicul, de fapt as fi foarte fericit sa discutam strict de uleiuri asa cum am si precizat in primul post. Poate sunt un pic mai 'acid' si pe motiv ca m-am saturat sa fiu luat peste picior de , sau sa fiu etichetat gresit. Postez in aceasta arie de ceva vreme si nu mai am chef si nici rabdare sa dau socoteala la nimeni.
Rog pe toti cei care au rabdare si timp, sa imbunatateasca topicul cu informatii si pareri si mai putin cu mesaje ironice si 'inteligente'! Spor.
Rog pe toti cei care au rabdare si timp, sa imbunatateasca topicul cu informatii si pareri si mai putin cu mesaje ironice si 'inteligente'! Spor.
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
lasa ,,aciditatea,, si mistourile ,ca nu faci multi purici pe aici
vezi ca mai posteaza pe acest topic si de astia cu ANI GREI [APROAPE 15 IN CAZUL MEU ],alaturi de OPEL si cu MULTE SUTE DE MII DE KM [ PESTE 900 IN CAZUL MEU].da .da citeste bine [peste NOUA SUTE DE MII KM EXCLUSIV CU OPEL] .
Asa ca ia-ti la 11 metri , baieteii care le da taticu 10 lei de benzina pe zi sau le cumpara la 18 ani automobil.
Si nu considera ca tu esti un mecca al uleiurilor si nu are voie nimeni sa te contrazica sau sa-si mai dea cu vreo parere
vezi ca mai posteaza pe acest topic si de astia cu ANI GREI [APROAPE 15 IN CAZUL MEU ],alaturi de OPEL si cu MULTE SUTE DE MII DE KM [ PESTE 900 IN CAZUL MEU].da .da citeste bine [peste NOUA SUTE DE MII KM EXCLUSIV CU OPEL] .
Asa ca ia-ti la 11 metri , baieteii care le da taticu 10 lei de benzina pe zi sau le cumpara la 18 ani automobil.
Si nu considera ca tu esti un mecca al uleiurilor si nu are voie nimeni sa te contrazica sau sa-si mai dea cu vreo parere
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Multa sanatate iti doresc si eu.
si lasa si pe altii sa se mai exprime
fac ceva pe vechime si pe posturi si pe comunism.citeste bine ultimul mesaj si ai sa descoperi ca am peste 70-80 schimburi de ulei EXCLUSIV OPEL.asta daca nu stii sa citesti printre randuri .
primul opel l am cumparat in 2000 si nu in epoca apusa !
In alta ordine de idei,azi am facut schimbul de ulei dupa 21.300 km ,respectiv 7 luni.
la 603.500 si totul original pe masina ,inclin sa cred ca nu numai uleiul e cel mai important in ce priveste intretinerea unei masini.
si lasa si pe altii sa se mai exprime
fac ceva pe vechime si pe posturi si pe comunism.citeste bine ultimul mesaj si ai sa descoperi ca am peste 70-80 schimburi de ulei EXCLUSIV OPEL.asta daca nu stii sa citesti printre randuri .
primul opel l am cumparat in 2000 si nu in epoca apusa !
In alta ordine de idei,azi am facut schimbul de ulei dupa 21.300 km ,respectiv 7 luni.
la 603.500 si totul original pe masina ,inclin sa cred ca nu numai uleiul e cel mai important in ce priveste intretinerea unei masini.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Foarte bine, nu am oprit pe nimeni sa isi expuna parerea, nu imi pune cuvinte in gura! Dpmdv, uleiul schimbat la timp si consumabile de calitate sunt mana in mana, asta e parerea mea, daca altcineva crede altfel, foarte bine, suntem pe un forum si discutiile contradictorii dar constructive sunt bune, dpmdv.
Eu nu am luat pe nimeni la misto sau sa fac arogante cum vad bine la unele posturi de mai sus. Daca tu ai cu Opel 900k km, asta nu te face sa imi spui ce sa postez si cand sa postez....nu te face superior nimanui de pe acest forum! Ti-am spus, hai sa o lasam asa ca suntem prea off topic........s-a inchis un topic pe acest motiv, iar daca aveai rabdarea sa citesti primul post, ai fi vazut ca am facut apel sa vorbim strict de uleiuri (atat date tehnice cat si parerile utilizatorilor). Si chiar ma opresc aici. Bafta si drumuri bune sa ai.
Eu nu am luat pe nimeni la misto sau sa fac arogante cum vad bine la unele posturi de mai sus. Daca tu ai cu Opel 900k km, asta nu te face sa imi spui ce sa postez si cand sa postez....nu te face superior nimanui de pe acest forum! Ti-am spus, hai sa o lasam asa ca suntem prea off topic........s-a inchis un topic pe acest motiv, iar daca aveai rabdarea sa citesti primul post, ai fi vazut ca am facut apel sa vorbim strict de uleiuri (atat date tehnice cat si parerile utilizatorilor). Si chiar ma opresc aici. Bafta si drumuri bune sa ai.
_joy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2015
- Mesaj Privat
vik71 a scris:
In alta ordine de idei,azi am facut schimbul de ulei dupa 21.300 km ,respectiv 7 luni.
la 603.500 si totul original pe masina ,inclin sa cred ca nu numai uleiul e cel mai important in ce priveste intretinerea unei masini.
In alta ordine de idei,azi am facut schimbul de ulei dupa 21.300 km ,respectiv 7 luni.
la 603.500 si totul original pe masina ,inclin sa cred ca nu numai uleiul e cel mai important in ce priveste intretinerea unei masini.
Super tare. O medie orara ne poti da ? Ca sa ne facem idee de regimul de exploatare. Adica, dupa calculele mele (care n-am pretentia sa fie si adevarate) ar reiesi in jur de 150 km pe zi. Acesti km au fost facuti din A in B si inapoi sau cu foiala multa prin oras ?
Multumesc.
A, si imi cer scuze public pentru partea cu "unless you are a motul dealer", dar ma stiu pe mine si sunt patit .
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu.merg 95 % extraurban.si nu am calculat km efectuati per zi.si nu conteaza uleiul pe care il am in motor.
totul ce spun e 100% adevarat si nici nu doresc sa ma dau cocos in ani si nr de km
doresc a se intelege ca mai au si altii dreptul sa dea sfaturi sau sa aiba opinii,in afara initiatorului acestui topic
tot ce recomand e din practica ,adica din km parcursi si nu din teorie.
e greu de inteles pentru cei care fac km putini pe an ,iar cei care fac multi (cazul meu) nu au timp sa intre pe forumuri UNDE TEORIA E REGINA.
Acu vreo 12 posturi incercam sa i explic omului ca poate face linistit anul sau 10.000 cu ueiul respectiv,avand in vedere ,,antecedentele ,, mele.dupa aia a intervenit cineva cu joja etc etc etc
P.s ,,recordul,, e de 22.500 cu acelasi ulei acum 2 ani si uite ca nu a crapat motorul,basca a mai ,,inghitit,, cca 200.000 de atunci.
Multumesc @borsy.nici eu nu sunt tipul de om sa tin manie jde ani sau pica.atat te rog,lasa si pe altii sa faca recomandari sau sa aiba opinii.
totul ce spun e 100% adevarat si nici nu doresc sa ma dau cocos in ani si nr de km
doresc a se intelege ca mai au si altii dreptul sa dea sfaturi sau sa aiba opinii,in afara initiatorului acestui topic
tot ce recomand e din practica ,adica din km parcursi si nu din teorie.
e greu de inteles pentru cei care fac km putini pe an ,iar cei care fac multi (cazul meu) nu au timp sa intre pe forumuri UNDE TEORIA E REGINA.
Acu vreo 12 posturi incercam sa i explic omului ca poate face linistit anul sau 10.000 cu ueiul respectiv,avand in vedere ,,antecedentele ,, mele.dupa aia a intervenit cineva cu joja etc etc etc
P.s ,,recordul,, e de 22.500 cu acelasi ulei acum 2 ani si uite ca nu a crapat motorul,basca a mai ,,inghitit,, cca 200.000 de atunci.
Multumesc @borsy.nici eu nu sunt tipul de om sa tin manie jde ani sau pica.atat te rog,lasa si pe altii sa faca recomandari sau sa aiba opinii.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Sper sa nu se mearga din nou pe falsa idee ca nu las pe altii sa se exprime, ci doresc sa facem un dialog constructiv.
In alta ordine de idei; nu se compara uzura unei masini ce merge 95% din timp in exterior, cu una ce merge 85% (ca sa nu zicem mai mult) in urban. Mergand pe aceiasi idee, nu se compara uzura unui ulei in condus preponderent urban, cu uzura unui ulei in condus extra-urban, pentru ca e vorba si de nr. de ore, nu doar de km parcursi. Mergand mai departe, nu se compara uzura unui ulei pe timp de iarna, cu uzura unui ulei pe timp de vara in condusul urban si mixt. Mergand si mai departe, nu se compara uzura unui ulei intr-un motor diesel (mai ales cu DPF), cu uzura unui ulei intr-un motor pe benzina apirat (fie si turbo). etc.
Si unde teoria e regina (iarasi o idee falsa), ne spune ca un ulei full sintetic, e mult mai bun decat un ulei sintetic sau mineral. La fel teoria ne spune ca un ulei low ash e mai bun pentru cei cu diesel cu DPF, in condus urban, fata de unul mid ash! Apoi, teoria ne spune ca nu se poate folosi un ulei full saps intr-un motor echipat cu DPF sau TWC. Din nou teoria ne spune ca un motor ce a fost contruit sa functioneze cu ulei ce contine aditivi 'moi', e gresit sa se foloseasca ulei ce au in compozitie aditivi solizi. Apoi, un ulei cu un PP mai scazut, e mai de dorit pe timp de iarna, fata de unul cu un PP mai ridicat...........si exemplele pot continua.
De fapt, sunt niste cretini aia ce incearca tot felul de formule de aditivare, sau sa descopere tot felul de baze de ulei cat mai performante, sau sa faca un ulei cat mai subtire la rece si cat mai vascos la cald, etc., la urma urmei e doar teorie si e nula!
Vad ca se bate apa in piua pe nr. de km (sper sa nu se inteleaga gresit), unii dintre noi poate au acelsi timp petrecut cu fundul in masina ca si cei care fac multi km extra-urban........! Din experienta proprie spun (ca sa nu se considere ca e teorie), ca un ulei considerat extrem de bun de utilizatori, a capotat dupa 5k km in oras.........curios zic, ce s-a intamplat intre timp poate ne spun colegii care fac multi km extr-urban, sunt mai calificati ca mine de ex. (sau ca alt coleg ce face 10 km in 40 de minute zi de zi), sa ne lamureasca ce s-a intamplat (sper sa nu se considere atac la persoana sau 'misto', vorbesc serios)!
In alta ordine de idei; nu se compara uzura unei masini ce merge 95% din timp in exterior, cu una ce merge 85% (ca sa nu zicem mai mult) in urban. Mergand pe aceiasi idee, nu se compara uzura unui ulei in condus preponderent urban, cu uzura unui ulei in condus extra-urban, pentru ca e vorba si de nr. de ore, nu doar de km parcursi. Mergand mai departe, nu se compara uzura unui ulei pe timp de iarna, cu uzura unui ulei pe timp de vara in condusul urban si mixt. Mergand si mai departe, nu se compara uzura unui ulei intr-un motor diesel (mai ales cu DPF), cu uzura unui ulei intr-un motor pe benzina apirat (fie si turbo). etc.
Si unde teoria e regina (iarasi o idee falsa), ne spune ca un ulei full sintetic, e mult mai bun decat un ulei sintetic sau mineral. La fel teoria ne spune ca un ulei low ash e mai bun pentru cei cu diesel cu DPF, in condus urban, fata de unul mid ash! Apoi, teoria ne spune ca nu se poate folosi un ulei full saps intr-un motor echipat cu DPF sau TWC. Din nou teoria ne spune ca un motor ce a fost contruit sa functioneze cu ulei ce contine aditivi 'moi', e gresit sa se foloseasca ulei ce au in compozitie aditivi solizi. Apoi, un ulei cu un PP mai scazut, e mai de dorit pe timp de iarna, fata de unul cu un PP mai ridicat...........si exemplele pot continua.
De fapt, sunt niste cretini aia ce incearca tot felul de formule de aditivare, sau sa descopere tot felul de baze de ulei cat mai performante, sau sa faca un ulei cat mai subtire la rece si cat mai vascos la cald, etc., la urma urmei e doar teorie si e nula!
Vad ca se bate apa in piua pe nr. de km (sper sa nu se inteleaga gresit), unii dintre noi poate au acelsi timp petrecut cu fundul in masina ca si cei care fac multi km extra-urban........! Din experienta proprie spun (ca sa nu se considere ca e teorie), ca un ulei considerat extrem de bun de utilizatori, a capotat dupa 5k km in oras.........curios zic, ce s-a intamplat intre timp poate ne spun colegii care fac multi km extr-urban, sunt mai calificati ca mine de ex. (sau ca alt coleg ce face 10 km in 40 de minute zi de zi), sa ne lamureasca ce s-a intamplat (sper sa nu se considere atac la persoana sau 'misto', vorbesc serios)!
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat