- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Cel vechi in ce stare era de numai putea fi reparat, la mine au fost doar CUZINETII , arborele încã nu a fost verificat , fiind încã in așteptarea rezultatului(de o sãptãmana) in rest totul e ok, întreb ca nu cumva mecanicii unde ai dus masina sa fi pãstrat motorul care probabil necesita înlocuirea doar a câtorva componente si te ar fi dus mai ieftin...nu știu..întreb , in România e totul posibil
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
Cel vechi are cuzinetii topiti ,arborele are si el semne de uzura , baia de ulei si chiulasa sunt in regula .Motorul l-am luat acasa probabil o sa tin baia de ulei si chiulasa pt zile negre ,care sper sa nu mai vina .Aveam si varianta sa inlocuiesc doar blocul motor ,insa nu era mare diferenta la bani si am preferat sa iau motorul cu totul .Am aproximativ 150 km facuti cu el se comporta foarte bine ,foarte silentios la pornire ,sper sa fie totul in regula .
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Si cum spuneam de vesti, tocmai am sunat la reprezentant(rãbdarea mea ajungând la limite) , au verificat arborele si au ajuns la concluzia ca atât arborele cât si blocul motor sunt distruse ultima varianta fiind acea de a pune motorul sh care il au pe stoc (având 20 000 km) motorul fãcând parte din acea promoție de recal pentru CUZINETII puși greșit menționau ca masina cu pricina a venit in sare perfecta de funcționare la înlocuirea motorului, urmând ca ei sa verifice imprealabil poziția lor si eventual schimbarea lor, deci cu alte cuvinte mai am de așteptat vreo doua saptamâni pana când va fi gata de plimbare, cel puțin o sa am un motor relativ nou..chiar daca manopera (40€ la ora) ma va cam rupe la buzunar.
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
nete_20 a scris:... motorul fãcând parte din acea promoție de recal pentru CUZINETII puși greșit..
Cred, ca ar trebui sa le ceri numarul acelui recall,prea au aruncat cu vorbele in vant,nu de alta dar poate mai sunt colegi, cu astfel de probleme si ar fi bine sa vedem si noi, care ar fi seriile de motor supuse acestui recall...
Sau, poate "baietii" erau interesati sa scape de acel motor(avand in vedere si pretul cerut pe el,chiar si cu o minima garantie,presupun)...
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu cred ca e vreo manevra la mijloc, nu au intenții sa aibe probleme de reputația , aici nu se joaca cu siguranța oamenilor, mai ales ca aici când pleci la drum ii dai, ca ai unde si la 140 150 sa rãmâi fara motor nu e chiar ine, iar daca intr un an de garanție nu cedeazã , e bine, stau in zonale munte si solicitat va fi cu siguranta
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
am patit-o si eu cu Insignia mea: oil pressure low-stop engine, am mai mers vreo 2 km pana am putut opri si oprita a fost.am dus-o la service si problema cu cuzinetii si vibrochenul, la recomandarea mecanicului si a celor de la serviceopel.ro, am cautat alt motor sh. am avut "noroc" ca am gasit langa Timisoara un A20DTH, iar cand mecanicul l-a desfacut sa se uite la cuzineti si vibrochen, si asta avea aceeasi problema. cei de la schrott mai aveau un A20DTJ 4x4, care cica s-ar potrivi, singura chestie fiind ca trebuie pilit din motor ca nu intra o bujie. in rest, cuzinetii si vibrochenul aratau foarte bine, sper sa fie ok si sa se potriveasca pe Insignia mea automata 160 CP...
ca si info, motorul gol, m-a costat 1500 de euroi...mecanicul mi-a spus ca se pot lua restul componentelor de la motorul vechi.
ca si info, motorul gol, m-a costat 1500 de euroi...mecanicul mi-a spus ca se pot lua restul componentelor de la motorul vechi.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- dorub98nic
- *
- 3 mesaje
- din 08 Apr 2012
- Bucuresti
dorub98nic
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2012
- Mesaj Privat
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat