Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am tot citit pe forum despre pb cu A20DTH la Insignia.
Problema persista oare si la Astra J ( eu avand motorul de A20DTH - 121kw - 165cp - an 2015 )
Garnitura cam la ce interval de timp/nr de km ar trebui verificata/schimbata?
Din cate am citit nu prea prezinta foarte multe simptome inainte de a claca...
Skip ads

  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am auzit de 60.000 km, dar nu e o recomandare oficiala Opel
  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
tocmai mi-a zis mecanicul meu ca A20DTJ nu prea se potriveste cu A20DTH si chiar daca ar lua chiuloasa de pe A20DTH sa o puna pe A20DTJ, ar putea fi riscuri ca ECU sa nu recunoasca motorul sau daca merge, sa mearga cum nu trebuie. Plus ca are 130 CP vs 160 CP si ar mai putea fi probleme si la RAR...asa ca trebuie sa caut alt motor A20DTH.
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
De unde 60000? nu e o uzura mecanica e doar o imbatranire a unui plastic....si ca orice imbatranire se face in timp...eu mai degraba as zice 4-5 ani decat x km
Skip ads

  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu doar am spus zvonurile...
  • dorub98nic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Acea garnitura apartine pompei de ulei...nu se schimba separat...cauciucul isi pierde proprietatile si se intareste, fapt pt care nu mai etanseaza bine
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Gresit, e oringul de la sorb, se schimba separat, ce tie ti au zis sa schimbi pompa de ulei?
  • dorub98nic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Este vorba de garnitura pompei de ulei care etanzeasa pompa de baie...si de sorb...baia de ulei este su sorbul pe ea....
Skip ads

  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Se schimba fara pompa...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Se schimba separat. Suntem destui pe aici care l-au schimbat deja.
  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Asa arata un vibrochen si cuzineti dusi...bravo Opel/Fiat, puteati sa anuntati ca trebuie schimbat acel oring sa nu ni se duca motoarele... Sad
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vibrochenul ala arata rau, un dezastru. Bravo Opel cu motoare 2.0CDTi FIAT. La cele de 1.7CDTi ISUZU nu prea vezi asa ceva.
Skip ads

  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
problema este ca sunt foarte,foarte multe motoare A20DTH duse in acest fel. Mecanicul meu mi-a spus ca in zona Timisoarei mai sunt 4 Opeluri in afara de al meu care au motoarele duse in acest fel. Am fost la 2 schrot-uri sa vad motoarele si acestea erau duse, chiar daca motoarele erau aduse din vest...
Ar trebui sa ne strangem mai mult si sa initiem o actiune colectiva de dare in judecata a firmei Opel.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cuzinetii erau lipiti(sudati) pe vibrochen ?
  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Asa mi-a spus mecanicul. nu am fost cand i-a dat jos, dar nu cred ca ar avea de ce sa ma minta mai ales ca mi-e var primar Smile))
Am luat un motor A20DTJ sa incerce mecanicul sa ia vibrochenul su cuzinetii de la el si sa ii puna pe A20DTH-ul meu, dar nu se invart, cuzinetii de pe A20DTJ sunt cu 1-2 mm iesiti in afara, astfel ca atunci cand se strange capacul de deasupra lor, nu se mai invarte nimic...
conform celor de la magazinul de piese auto, cuzinetii de pe A20DTJ si A20DTH sunt aceiasi, deci ar trebui sa se potriveasca.
Sper sa nu se fi deformat capacul de la cuzineti sau tot blocul motor......
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pfuuu! SadSadSad
Inadmisibil ce eroare inginereasca (pt ca asta este, eroare de proiectare) de la producator "cu pretentii" asa cum vrea GM sa fie.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
mariusco a scris:Asa mi-a spus mecanicul. nu am fost cand i-a dat jos, dar nu cred ca ar avea de ce sa ma minta mai ales ca mi-e var primar Smile))
Am luat un motor A20DTJ sa incerce mecanicul sa ia vibrochenul su cuzinetii de la el si sa ii puna pe A20DTH-ul meu, dar nu se invart, cuzinetii de pe A20DTJ sunt cu 1-2 mm iesiti in afara, astfel ca atunci cand se strange capacul de deasupra lor, nu se mai invarte nimic...
conform celor de la magazinul de piese auto, cuzinetii de pe A20DTJ si A20DTH sunt kaceiasi, deci ar trebui sa se potriveasca.
Sper sa nu se fi deformat capacul de la cuzineti sau tot blocul motor......


Mecanicul de care vorbesti se poate lasa de meserie, sau poate este "incepator".
Dupa ce a gasit acolo trebuia sa isi dea seama ca capacele de la palier au suferit modificari...
Iti sugerez sa apelezi la un atelier specializat care rectifica blocul motor pe dispozitive adecvate...
Nu inteleg cum va monta el un alt arbore pe un bloc motor care a "suferit"?
Lasati mecanicii de "duzina" deoparte si cautati profesionosti, care va ofera si garantie pentru operatiunile efectuate...
Daca nu dispuneti de fondurile necesare pentru astfel de reparatii atunci...
  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
A zis cineva ceva de fonduri? Am scrus ca am fost sa vad deja 2 motoare dar din pacate aveau aceleasi probleme chiar daca erau aduse din UK....ma gandesc ca e mai ok sa cumpar alt motor decat sa il rectific pe asta si apoi sa mai cumpar si cuzineti+vibrochen noi la 7000 de lei...
Am vrut sa cumpar un motor ce e de vanzare la serviceopel.ro dar cel cu care am vb ori nu avea chef de mine, ori nu stia ce si cum caci mi-a spus ca nu stie cum a aparut anuntul la ei pe site, in ce stare e motorul sau cat dureaza pana il aduc....asa ca...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai cauta...este o firma care iti repara motorul si iti garanteaza daca nu ma insel 6 luni sau 1 an.
Nu pot spune aici numele pentru a nu se considera reclama..., insa daca ai sa cauti cu atentiei vei da usor de ei...
De unde stii daca vilbrochenul nu mai merge reparat?
Oricum blocul trebuie rectificat, nu scapi...
Spor, si bafta in rezolvarea problemei, destul de costisitoare...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai rețin cum se numește colegul care susținea ca nu poate fi de vina o simpla garnitura ci faptul ca nu e i grijit corespunzãtor, na belea ca acum avem inca o confirmare , imi pare rãu pentru tine,i sa mi zici ce e de recuperat exact de la motorul vechi pentru ca motorul vechi il am si eu inca deși masina am vândut o de aproape un an , vreau sa mai recuperez din dauna (6000€ m a ajuns pe mine experiența cu Insignia )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR