Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • silethemanbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema la masina si nu stiu exact ce ar putea fi, masina este o Corsa C din 2004 cu motor de 1,2 cel cu 75 de cai.
Problema a inceput in momentul in care am facut o plecare de pe loc si s-a auzit ca un pocnit metalic (de parca s-ar fi rupt ceva metalic) la o roata de pe spate. Si am plecat normal de pe loc, nu cu scartait de roti. Am tras pe dreapta, am analizat rotile, pe sub masina dar nu am constatat sa se fi rupt nimic vizibil.
Ideea este ca am toba mediana coapta, dar inca nu era fisurata de tot, isi mai facea datoria. Dupa eveniment se aude de parca s-a spart toba, scoate pe teava de esapamanet ca si cum ar fi ( apa/aburi ), adica daca stau pe loc si o accelerez se uda jos la teava de esapamanet,si daca stau cu masina pe loc cu motorul la relanti si o turez si o las libera imi trepideaza masina, fenomen ce nu l-am mai intalnit inainte de eveniment.
Sunetul de toba sparta, este posibil chiar sa se fi spart toba intr-un final, dar trepidatul nu inteleg de la ce ar fi sau ce legatura ar avea!
Ma puteti ajuta cu un sfat/parere va rog?

Multumesc!
Skip ads

  • silethemanbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Remediat problema, ce se rupsese defapt era suportul de anti-balans al motorului, cel de pe mijlocul masinii!
Iar sunetul de toba sparta, s-a desprins putin racordul flexibil de la evacuare! Probabil la lasarea motorului pe spate cand plecam de pe loc fara acel suport. Mai era spart si un burduf de la planetara stanga, cel dinspre motor, probabil s-a atins de ceva metalic la lasarea motorului.

Multumesc.

P.S. Stiti cumva unde as gasi un racord flexibil la un pret rezonabil, si second-hand dar sa fie in stare buna? (sunt din Brasov)
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
masori cu subleru/ruleta(diametru si lungimea) racordu care il ai pe masina si cauti pe la magazinele de piese auto
  • silethemanbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Destul de greu cu masuratul avand in vedere ca inca ninge afara! Nu stiu, nu este un standard pentru fiecare model? ca nu prea am unde sa merg sa o ridic/suspend pe ceva ca sa pot masura.
Skip ads

  • steffanos

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Corsa C din 2002, motor Z12XE... racord flexibil 45x200 mm.
  • silethemanbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu racordul flexibil, am pus aftermarket si sincer suna de parca ar fi unul care scapa! Daca il schimbati, eu va recomand sa mergeti pe original.
Multumesc tuturor de ajutor.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pai daca nu e sudat cum trebuie, probabil ca si scapa.
Pe original nu gasesti racord flexibil, ala bine cu toata teava (de la catalizator la toba intermediara) si costa o caruta de bani.
  • silethemanbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ma refeream secondhand, ca de nou dupa cum ai zis si tu nu se merita. L-am verificat si rasverificat si nu scapa pe nicaieri, plus ca m-am gandit sa nu scape prin alte locuri si am verificat tot traseul inclusiv catalizatorul si nimic. Dar suna mai urat decat cu cel original in turatii mari, din ce am mai citit pe net racodurile flexibile aftermarket nu au tabla aceea flexibila(ca un burduf) dintre plasele impletite si de aceea ar suna asa.
Ca si comparatie se aude un pic mai incet decat cum era cu racordul original rupt. Asta in turatii mari, la turati pana in 2500 se aude normal.
  • Cristian Calin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are relevanta racordul daca este OE , mai de graba modul in care a fost sudat iti sugerez sa mergi la un servis autorizat sunt niste baieti pe drumul sabareni care sudeaza si pot verifica calitatea sudurii ulterior
  • silethemanbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Drumul sabareni? Nu stiu exact unde ar fi,poti sa imi dai mai multe detalii?
P.S. Sunt din Brasov!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR