Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce nu a mers inapoi sa ceara explicatii.... si daca i se raspundea ca totul este perfect facea o diagnoza la o reprezentanta Opel care il costa 120 ron(aproximativ). Iar daca acea prin acea diagnoza se raspundea ca nu a fost montata distributia corect,mergea inapoi la service-ul initial cu factura si ''calare pe ei''. Sa remedieze.
P.S. : daca doresti sa pleci la un drum asa de lung mai bine iei avionul, sincer, nu are rost sa strici un motor pentru asa ceva. Iei avionul te intorci si remediezi problema in liniste.
Skip ads

  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
99sit a scris:Din ce ma citit omul s-a dus la un service autorizat sa isi schimbe distributia ,cred ca a postat sa ceara sfaturi , nu critici din partea noastra! Ca e ghinionist , e cu totul alta problema !
Legat de problema servo , daca nu ai de unde sa schimbi conducta . o poti suda la un meserias, provizoriu , te tine cateva mii de km , daca e facuta ca lumea. Problema cu motorul e cea care arde , indicat e sa treci din nou pe la serviceul respectiv pentru rezolvarea problemelor. Succes!




mersi mult ,am mai auzit chesti cu sudatul,dar am vorbit la o firma care lucreaza cu furtune hidraulice,adica capseaza conducte de utilaje mari care au foarte multi bari presiune pe brate,si nu o sa tina la o pompa servo ? firma aceasta au zis ca poate sa o faca chiar foarte bine si sa reziste mult.problema mea e distributia,maine o sa vad ce o sa imi spuna !
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:Nu inteleg de ce nu a mers inapoi sa ceara explicatii.... si daca i se raspundea ca totul este perfect facea o diagnoza la o reprezentanta Opel care il costa 120 ron(aproximativ). Iar daca acea prin acea diagnoza se raspundea ca nu a fost montata distributia corect,mergea inapoi la service-ul initial cu factura si ''calare pe ei''. Sa remedieze.
P.S. : daca doresti sa pleci la un drum asa de lung mai bine iei avionul, sincer, nu are rost sa strici un motor pentru asa ceva. Iei avionul te intorci si remediezi problema in liniste.



Ideea e ca am mers si nu am gasit pe nimeni acolo...astazi cand am mers au spus ca fac intai conducta si pe urma o sa imi spuna exact daca e ceva in neregula,oricum azi dimineata cand am pornit masina am avut si un fasait ca ala de la turbo,culmea pana acuma nu am mai avut asa ceva.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ba tu iti bati joc de noi ! Du te ma la doctor si dupa aia la service !
Skip ads

  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
auzi,nu am intrat aici sa ma cert cu tine clar ? am intrat sa cer pareri nu sa vi tu sa vorbesti aiurea ...daca ai chef de cearta bate la alta poarta nu ti-am cerut parerea tie personal !
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog33, e deplasat postul........eu zic sa dai un edit! Lasa omul ca si asa e amarat, ce rost are sa mai pui paie pe foc!
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nu pot sa cred ca dupa fiecare postare isi mai aduce aminte de cum ii fluiera, suera sau bate masina. Nu pot sa cred !
Dann daca este pe bune scuza-ma de ce ti-am spus dar du-o tata la service ca este bolnava rau masina ta !
Deci scuza-ma am sa ma abtin sa te mai comentez dar urmaresc postul sa vad pana unde ajungi cu problemele la masina ta. Pana acum ai 3 probleme grave cu care nu ajungi nici pana la granita nu mai zic de germania !
Succes dar inca cred ca faci misto !
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Dann93 a scris:
99sit a scris:Din ce ma citit omul s-a dus la un service autorizat sa isi schimbe distributia ,cred ca a postat sa ceara sfaturi , nu critici din partea noastra! Ca e ghinionist , e cu totul alta problema !
Legat de problema servo , daca nu ai de unde sa schimbi conducta . o poti suda la un meserias, provizoriu , te tine cateva mii de km , daca e facuta ca lumea. Problema cu motorul e cea care arde , indicat e sa treci din nou pe la serviceul respectiv pentru rezolvarea problemelor. Succes!




mersi mult ,am mai auzit chesti cu sudatul,dar am vorbit la o firma care lucreaza cu furtune hidraulice,adica capseaza conducte de utilaje mari care au foarte multi bari presiune pe brate,si nu o sa tina la o pompa servo ? firma aceasta au zis ca poate sa o faca chiar foarte bine si sa reziste mult.problema mea e distributia,maine o sa vad ce o sa imi spuna !



Si mie mi s-a intamplat sa se sparga conducta exact unde vine suportul , am sudat-o ( nu e alamit caci e din otel conducta), am prins-o cu 2 braduti sa nu se mai frece de suport si merge brici. Cost 80 RON, la service-ul meu de cartier ( 50 manopera , 30 sudat)+40 Ron Lichidul de servo , total 120 RON. Deja merge de vreo 5000Km , o mai verific din cand in cand , apoi va urma sa o schimb.Bafta!

Si mie mi s-a spart conducta de service fix unde
Skip ads

  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
am revenit,acuma totul este in regula la masina,suieratul venea de la un furtun de la turbo care nu era prins bine care cu timpul cred ca a mai slabit,suieratul a disparut,in legatura cu distributia la fel am fost la reprezentanta care au constatat ca e ok distributia si ca ar fi fost de la cureaua de accesorii parca(ce-a de pe alternator si ce mai e acolo) ,si cu furtunul au facut baietii o treaba excelenta,au pus furtun de presiune care dupa i-a dat o forma cat de cat ! succes,cei de la furtune mi-au dat garantia ca ani buni nu o sa mai curga sau sa se rupa. o sa atasej si poze cu conducta veche si o parte din furtunul nou. E normal sa mai apara probleme la masina ,are 160 000 de km ,30 000 facuti de mine in jumate de an ! deci e ceva normal,si din cartea service reiese ca la masina nu prea au fost schimbate piese,cei de la opel au spus ca e ceva normal sa mai vina probleme la km astia .
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai si cureaua de accesorii de demonteaza la schimbarea distributiei,de unde reiese ca "acei" baieti, care ti-au "umblat" la motor ,erau cam "slabuti"( Wink ),de aici si problemele aparute...
Daca este cum ai spus tu,in ceea ce priveste furtunul de la turbo,trebuia sa ai un mesaj de eroare in bord,deoarece aveai o pierdere de presiune,un debit mai mare de aer,etc...,destul de curios... Exclamation Question

Daca ai rezolvat toate problemele aparute,nu putem decat sa ne bucuram pentru tine, si sa-ti uram "Drum bun",fara alte evenimente neplacute... Wink
  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
sincer nu mi-a aparut nimic in bord,dar interesant e ca dupa ce a strans acolo acel furtun nu mai suna deloc Smile
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ma poate lamuri si pe mine cineva ce reprezinta cele doua butoane rotative din dreapta blocului de lumini ? Ce actioneaza ele ? Sunt acolo dar nu le-am folosit niciodata...ce fac ele ?

Bine cel din stanga ajusteaza mecanic inaltimea fazei farului dar cel din dreapta pare un temporizator !
Skip ads

  • Dann93

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
cel din dreapta regleaza intensitatea luminii din interior,ceasuri consola afisaj clima etc...asa e la mine si banuiesc ca la toate e asa Confused
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:Ma poate lamuri si pe mine cineva ce reprezinta cele doua butoane rotative din dreapta blocului de lumini ? Ce actioneaza ele ? Sunt acolo dar nu le-am folosit niciodata...ce fac ele ?

Bine cel din stanga ajusteaza mecanic inaltimea fazei farului dar cel din dreapta pare un temporizator !


Cum, nu ai citit in manual? Laughing Laughing

P.S. Sper ca tii la glume...

Colegul @Dann93 te-a informat corect... Wink
Daca vrei, iti pot trimite un manual in limba romana si in plus si un manual Haynes, de intretinere si reparatii uzuale...,doar sa-mi lasi o adresa de mail...
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Daa baieti, merci, nu am dat cu nasul de el niciodata cu motorul pornit sa-l pot testa.....
Vezi ? Daca astia au facut totul automat nu te duce nevoia la el....
As da orice, pe principiul asta sa nu deschid usita de la rezervor....

hai noapte buna ca am prins ora 04.00 AM !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR