- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
am promis ca pun poze dar aparatul sa defectat sau era prea frig aseara si cele de pe mobil nu se vad bine.
la bord l-am inpins in fata si plasticul de la aerisie a intrat un pic sub tabla de la parbriz (nu am parbrizul pus inca) dar am pus un lemn pe rama si nu atinge in parbriz incerc totusi sa fac poze.
la aerisiri am lipit cu plastic doar in punctele de contact de la inbinari si restul l-am tras in silicon.
aseara am montat instalatia de bord de astra si urmeaza sa ma apuc cu legatul firelor la loc am cumparat un CD cu toata schema electrica de astra de pe 4tuning 50 lei dar nu sint tare in electricitate am un prieten electrician care o sa ma ajute
am sa fac poze si aici.
va tin la curent, oricum mersi de ajutor inseamna foarte mult sa vezi la altii cistigi o gramada de timp.
la bord l-am inpins in fata si plasticul de la aerisie a intrat un pic sub tabla de la parbriz (nu am parbrizul pus inca) dar am pus un lemn pe rama si nu atinge in parbriz incerc totusi sa fac poze.
la aerisiri am lipit cu plastic doar in punctele de contact de la inbinari si restul l-am tras in silicon.
aseara am montat instalatia de bord de astra si urmeaza sa ma apuc cu legatul firelor la loc am cumparat un CD cu toata schema electrica de astra de pe 4tuning 50 lei dar nu sint tare in electricitate am un prieten electrician care o sa ma ajute
am sa fac poze si aici.
va tin la curent, oricum mersi de ajutor inseamna foarte mult sa vezi la altii cistigi o gramada de timp.
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
pe toti iam schimbat,dar nu iam taiat...nu trebuie sa tai nici 1,doar trebuie sa ii schimbi intre ele.
am inlocuit mufa, ca astra F are o mufa mai lunga.deseara ma pun si iti schitez conexiunile.
EDITAT
LAM EDITAT
Daca ai ceva nelamuriri la acest conector sau altele te ajut cu placere.Mufele de la astraF este nevoie sa le cumperi.....ca cele de kadett nu se potrivesc.
PS. voi fi plecat cateva zile si nu am acess la net.
Ultima modificare facuta de AdamOpel la Vin 14 Dec, 2007 10:56 am
am inlocuit mufa, ca astra F are o mufa mai lunga.deseara ma pun si iti schitez conexiunile.
EDITAT
LAM EDITAT
Daca ai ceva nelamuriri la acest conector sau altele te ajut cu placere.Mufele de la astraF este nevoie sa le cumperi.....ca cele de kadett nu se potrivesc.
PS. voi fi plecat cateva zile si nu am acess la net.
Ultima modificare facuta de AdamOpel la Vin 14 Dec, 2007 10:56 am
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
mersi dar nu pot sa deschid cind vi mai pune o data .
mersi inca o data de ajutor.
am toate mufee de la astra ca am incercat sa pun toata instalatia dar imi da eroare la luminile de la bord
pozitia imi intra in semnalizare si nu am reusit sa le rezolv trebuia sa fac mai multe modificarii si nu era bine
plus ca aveam instalatie de benzina si al meu era disel.
mersi inca o data de ajutor.
am toate mufee de la astra ca am incercat sa pun toata instalatia dar imi da eroare la luminile de la bord
pozitia imi intra in semnalizare si nu am reusit sa le rezolv trebuia sa fac mai multe modificarii si nu era bine
plus ca aveam instalatie de benzina si al meu era disel.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
vineri dimineata am reincarcat pe server fisierul poti sal descarci.
Nu am incercat istalatia de astra F deoarece nu am gasit intreaga ci doar taiate aasa mai bine am cumparat mufele si pe alea leam pus.
cu restul te descurci?
eu am ceva notite ce miam facut pe atuncea dar nu prea detaliate si nu doresc sa dau jos mufele de pe masina, dar am sa ma uit prin ele sa vad ce pot fi de folos.butoanele de avarie,ceata, aeroterma leai conectat?
Nu am incercat istalatia de astra F deoarece nu am gasit intreaga ci doar taiate aasa mai bine am cumparat mufele si pe alea leam pus.
cu restul te descurci?
eu am ceva notite ce miam facut pe atuncea dar nu prea detaliate si nu doresc sa dau jos mufele de pe masina, dar am sa ma uit prin ele sa vad ce pot fi de folos.butoanele de avarie,ceata, aeroterma leai conectat?
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
da le-am conectat pe instalatia de astra acum cu instalatia originala de kadet sper sa nu fie probleme
de exemplu la cea de stergatoare a trebuit sa rearanjez pini la fel si la aeroterma ( pe intalatia de astra )
la avarii am avut bproblema ca atunci cind mergeau imi semnaliza si afisajul de la LCD ala cu data si comutatorul de la luminii se aprindea doar pe contact . apropo cum ai legat LCD. ala sau cum io zice. a da si in loc sa se stinga dupa un timp dupa ce luam contactul el se reaprindea.
de exemplu la cea de stergatoare a trebuit sa rearanjez pini la fel si la aeroterma ( pe intalatia de astra )
la avarii am avut bproblema ca atunci cind mergeau imi semnaliza si afisajul de la LCD ala cu data si comutatorul de la luminii se aprindea doar pe contact . apropo cum ai legat LCD. ala sau cum io zice. a da si in loc sa se stinga dupa un timp dupa ce luam contactul el se reaprindea.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
la stergator trebuie sa se potriveasca, doar daca nu cumva ai stergator pe luneta si maneta este de sedan atuncea iti pune proleme(nu poti actiona stergatorul de pe luneta) dar se poate rezolva si aceasta.aicea ai un tutorial cum sa adaptezi maneta
ce fel de displai ai?DID sau TID?
uite aicea cum se conecteaza displayul.
1. Alimentare +12 continu(baterie)..mentine ceasul in functiune.
2. Iesire spre senzorul de temperatura 1 (doar la TID)
3. Masa -
4. Iesire spre senzorul de temperatura 2 (doar la TID)
5. Alimentare + contact(porneste displayul)
6. Faruri aprinse (la aprinderea farurilor intensitatea se poate regla din dimmer)....seara iluminarea displayului poate fi enervant si cand aprizi farurile se comuta pe dimmer(acel potentiometru de pe blocul intrerupatorului de la far) poti regla intensitatea afisajului.
7. Iluminarea(legi pe contact,daca displayul nu este iluminat nu se vede nimica )
8. Intrare semnal +12V(contact) pt a initializa displayul central pt afisarea informatiilor RDS('sterge' afisarea datei pe displayul central facand loc RDSului)...daca nu ai casetofon original sau nu vrei sa afiseze nimica pe display nu conecta acest fir si ramane prezenta doar data.
9. SCL (serial clock) magistrala pt comunicatie cu casetofonul RDS (daca nu ai casetofon raman neconectate)
10. MRQ (master request) magistrala pt comunicatie cu casetofonul RDS (daca nu ai casetofon raman neconectate)
11. SDA (serial data from radio) magistrala pt comunicatie cu casetofonul RDS (daca nu ai casetofon raman neconectate)
12. VSS senzorul de viteza necesar afisarii temperaturii.(doar la TID)
ce fel de displai ai?DID sau TID?
uite aicea cum se conecteaza displayul.
1. Alimentare +12 continu(baterie)..mentine ceasul in functiune.
2. Iesire spre senzorul de temperatura 1 (doar la TID)
3. Masa -
4. Iesire spre senzorul de temperatura 2 (doar la TID)
5. Alimentare + contact(porneste displayul)
6. Faruri aprinse (la aprinderea farurilor intensitatea se poate regla din dimmer)....seara iluminarea displayului poate fi enervant si cand aprizi farurile se comuta pe dimmer(acel potentiometru de pe blocul intrerupatorului de la far) poti regla intensitatea afisajului.
7. Iluminarea(legi pe contact,daca displayul nu este iluminat nu se vede nimica )
8. Intrare semnal +12V(contact) pt a initializa displayul central pt afisarea informatiilor RDS('sterge' afisarea datei pe displayul central facand loc RDSului)...daca nu ai casetofon original sau nu vrei sa afiseze nimica pe display nu conecta acest fir si ramane prezenta doar data.
9. SCL (serial clock) magistrala pt comunicatie cu casetofonul RDS (daca nu ai casetofon raman neconectate)
10. MRQ (master request) magistrala pt comunicatie cu casetofonul RDS (daca nu ai casetofon raman neconectate)
11. SDA (serial data from radio) magistrala pt comunicatie cu casetofonul RDS (daca nu ai casetofon raman neconectate)
12. VSS senzorul de viteza necesar afisarii temperaturii.(doar la TID)
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
al meu arata numai data si ora care este TID si care este DID dar sa iti spun si ce am facut ,am inlocuit becurile de iluminat cu ledurii deci am scos becul si am cositorit pe contacte un led cu rezistenta aferenta. poate influenta asta la mufe sau instalatia?
si numerele care le-ai scris corespund pe mufa?
Mersi de sfaturi inca nu am reusit sa schimb instalatile pentru ca la sibiu e foarte frig si nu am incalzire in garaj inca, dar sper sa reusesc pina la sfirsitul anului
si numerele care le-ai scris corespund pe mufa?
Mersi de sfaturi inca nu am reusit sa schimb instalatile pentru ca la sibiu e foarte frig si nu am incalzire in garaj inca, dar sper sa reusesc pina la sfirsitul anului
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu trebuia sa cositoresti ledurile inainte de a afla care este "+" si care este "-".
Puteai sa pui ledul in mufa oroginala si atunci scapai de un lucru in +.
Ai grija la desfacerea displayului, in jurul lui se gaseste un cauciu(ca un elastic),ce 'strange' contactele cablul panglica fata de display(in marea majoritate caldura distruge acest cauciuc) si daca nu umbli cu grija atuncea poti dezlipi cablul de display si adio,dispar caracterele de pe display.. si nu poti cositori ...e bun de aruncat(eu am patito dar am reusit sal rezolv pana la urma).
Firele din mufa nu le poti inversa deoarece masa este comuna pt restul componentelor(functiilor).fa un test inainte de a o monta.
ce leduri ai montat?ai grija ca ledurile cu unghi mic formeaza 1 punct pe display si este destul de enervant, rezolvarea consta in slefuirea lupei de pe led pana esti multumit de el(il testez,slefuiest 1 pic si iar testezi),prin slefuire scade intensitatea si poate nuti va fi destul 2leduri ori cumperi leduri cu unghi mai mare....ledul alb este superior celor colorate.
Luminozitatea trebuie sa fie cat mai puternic posibil deoarece ziua cand bate soarele pe display nu vezi nimica iar noaptea cupland farurile reduci intensitatea lor, legi in serie 1 rezistenta cu intrarea pt dimmer(dimmerul de la astra F nu o sa poata regla intensitatea doar pe o plaja mica,nemultumitoare de aceea iti trebuie rezistenta)poti incerca valoarea rezistentei cu un potentiometru sau semireglabil.
Daca arata numai data si ora atuncea este DID!daca nu doresti nu conectezi aceste fire(doar daca in viitor vrei sa pui un TID sau MID)
Puteai sa pui ledul in mufa oroginala si atunci scapai de un lucru in +.
Ai grija la desfacerea displayului, in jurul lui se gaseste un cauciu(ca un elastic),ce 'strange' contactele cablul panglica fata de display(in marea majoritate caldura distruge acest cauciuc) si daca nu umbli cu grija atuncea poti dezlipi cablul de display si adio,dispar caracterele de pe display.. si nu poti cositori ...e bun de aruncat(eu am patito dar am reusit sal rezolv pana la urma).
Firele din mufa nu le poti inversa deoarece masa este comuna pt restul componentelor(functiilor).fa un test inainte de a o monta.
ce leduri ai montat?ai grija ca ledurile cu unghi mic formeaza 1 punct pe display si este destul de enervant, rezolvarea consta in slefuirea lupei de pe led pana esti multumit de el(il testez,slefuiest 1 pic si iar testezi),prin slefuire scade intensitatea si poate nuti va fi destul 2leduri ori cumperi leduri cu unghi mai mare....ledul alb este superior celor colorate.
Luminozitatea trebuie sa fie cat mai puternic posibil deoarece ziua cand bate soarele pe display nu vezi nimica iar noaptea cupland farurile reduci intensitatea lor, legi in serie 1 rezistenta cu intrarea pt dimmer(dimmerul de la astra F nu o sa poata regla intensitatea doar pe o plaja mica,nemultumitoare de aceea iti trebuie rezistenta)poti incerca valoarea rezistentei cu un potentiometru sau semireglabil.
Daca arata numai data si ora atuncea este DID!daca nu doresti nu conectezi aceste fire(doar daca in viitor vrei sa pui un TID sau MID)
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Va salut am revenit cu intrebarii, la bordul de astra are o a doua mufa pe care este un fir albastru cu negru singur la toata mufa acesta ce este nivelul la rezervor?
Si la butonul de lumini de astra dupa ce am conectat firele de la butonul de kadet t au mai ramas niste fire libere pe butonul de astra nu cumva sti ce sint.
Mersi
Si la butonul de lumini de astra dupa ce am conectat firele de la butonul de kadet t au mai ramas niste fire libere pe butonul de astra nu cumva sti ce sint.
Mersi
- naniacostin
- ****
- 1,277 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,277
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ca bord ce te referi?ca si indicatoare?
sunt 2 mufe una mai mare ca si celalta.
una are 16 pini(martorii principali,vss,indicatoare...acesta este important...celelalte daca esti interesat de extrauri il poti folosi) iar cealalta 12(este pt martorii auxiliari).
dar nu ai zis ca, nu ai instalatia originala de la astra?
daca doresti sa conectezi si acelea auxiliare am sati pun spre seara semnificatia pinilor(ii ceva de genul...abs, aibag,traction contol..etc).
iar referitor la intrerupator sunt unele in plus, adica la astra F separat controleaza pozitia. Ex. Lesi maneta de semnalizare actionat, semnalizeaza..iei contactul si iti ramane aprins pozitia pe partea respectiva(pt ca acesta sati functioneze trebuie sa tragi cate un cablu pe fiecare parte ...adica sa separi).
ASTRA F
- mai ai si dimmerul(un potentimetru) care reglezi intensitatea lumini din bord. (58a si 58b)
- iluminat interior(plafon) 31a
- pozitie 58K, 58R, 58L(din cate imi aduc aminte mi se pare ca 58K este iesirea de la pozitie ...si restul separa pozitia in stanga/dreapta).
- faza scurta 56
- iluminat intrerupator 15
- 30 bateria
la KADETT ai
- 31 masa
- 30 baterie +
- 56 faza scurta
- I iluminat interior
(ilumintat intrerupator la kadett este extern printro mufa separata, tie iti trebuie doar firul ce are tensiune pozitiva la punerea contactului..celalat poti sal tai si sal izolezi,ea reprezinta masa dar pe intrerupatorul de astra f ai deja masa...)
cam asa ar fi ordinea.
Daca ai ceva neclaritate intreaba!
Tot am zis ca voi pune o schema completa si am tot amanat....acuma numi mai gasesc schemele ce leam desenat...dar pe undeva trebuie sa le am.
buzerul nu are nici o treaba cu acestea...ea se conecteaza pe poziti(deoarece ele raman aprinse si cand faza scurta este pusa).
nuti trebuie iesire separata.
sunt 2 mufe una mai mare ca si celalta.
una are 16 pini(martorii principali,vss,indicatoare...acesta este important...celelalte daca esti interesat de extrauri il poti folosi) iar cealalta 12(este pt martorii auxiliari).
dar nu ai zis ca, nu ai instalatia originala de la astra?
daca doresti sa conectezi si acelea auxiliare am sati pun spre seara semnificatia pinilor(ii ceva de genul...abs, aibag,traction contol..etc).
iar referitor la intrerupator sunt unele in plus, adica la astra F separat controleaza pozitia. Ex. Lesi maneta de semnalizare actionat, semnalizeaza..iei contactul si iti ramane aprins pozitia pe partea respectiva(pt ca acesta sati functioneze trebuie sa tragi cate un cablu pe fiecare parte ...adica sa separi).
ASTRA F
- mai ai si dimmerul(un potentimetru) care reglezi intensitatea lumini din bord. (58a si 58b)
- iluminat interior(plafon) 31a
- pozitie 58K, 58R, 58L(din cate imi aduc aminte mi se pare ca 58K este iesirea de la pozitie ...si restul separa pozitia in stanga/dreapta).
- faza scurta 56
- iluminat intrerupator 15
- 30 bateria
la KADETT ai
- 31 masa
- 30 baterie +
- 56 faza scurta
- I iluminat interior
(ilumintat intrerupator la kadett este extern printro mufa separata, tie iti trebuie doar firul ce are tensiune pozitiva la punerea contactului..celalat poti sal tai si sal izolezi,ea reprezinta masa dar pe intrerupatorul de astra f ai deja masa...)
cam asa ar fi ordinea.
Daca ai ceva neclaritate intreaba!
Tot am zis ca voi pune o schema completa si am tot amanat....acuma numi mai gasesc schemele ce leam desenat...dar pe undeva trebuie sa le am.
buzerul nu are nici o treaba cu acestea...ea se conecteaza pe poziti(deoarece ele raman aprinse si cand faza scurta este pusa).
nuti trebuie iesire separata.
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
am gasit este firul de la lampile de ceata spate .
am renuntat la instalatia de astra pentru ca nu era complecta ,imi lipsea partea dinspre motor
si am gasit una de kadett complecta de ala tip cielo.
la destul de martori inca lucrez sa vad daca ii adaptez cumva sa schimb simbolurile cu altele care sa ma ajute.
asi monta si sumerul ala.
O intrebare de cind am montat ledurile potentiometrul ala de intensitate la luminii nu mai joaca nici un rol adica intensitatea scade sau creste fffoarte putin e normal?
dar nu ma deranjaza ca intesitatea e acceptabila atit noaptea cit si ziua.
Inca una la sonda de rezervor are si bec de rezerva? ca eu nu il gasesc.
Acum sint la butoanele de climatizare ma chinui cu cablurile de legatura ,am citit mai sus cum lea taiat vreau sa incerc si eu.
Mersi
am renuntat la instalatia de astra pentru ca nu era complecta ,imi lipsea partea dinspre motor
si am gasit una de kadett complecta de ala tip cielo.
la destul de martori inca lucrez sa vad daca ii adaptez cumva sa schimb simbolurile cu altele care sa ma ajute.
asi monta si sumerul ala.
O intrebare de cind am montat ledurile potentiometrul ala de intensitate la luminii nu mai joaca nici un rol adica intensitatea scade sau creste fffoarte putin e normal?
dar nu ma deranjaza ca intesitatea e acceptabila atit noaptea cit si ziua.
Inca una la sonda de rezervor are si bec de rezerva? ca eu nu il gasesc.
Acum sint la butoanele de climatizare ma chinui cu cablurile de legatura ,am citit mai sus cum lea taiat vreau sa incerc si eu.
Mersi
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
maneta de la semnalizare este foarte aproape(pune probleme la scoaterea ceasului).
pt intrerupatorul de ceata ai unul separat:
Kadett E:
1. +12v alimentare
2. iesire ceata +12v
3. iluminare(pt iluminarea butonului)
4. masa
AstraF
1. masa
2. iesire ceata +12V
3 intare alimentare +12v
4. iluminare intrerupator
Trebuie sa tai mufa ca nu se potriveste!
KadettE = astra F
1(+) = 3(+)
2 (On) = 2(On)
3 (Iluminat) = 4(iluminat)
4(-) = 1(-)
In cazul dimmerului as trebuie sa fie. se poate regla si mai bine dar trebuie inlocuit acel dimer cu unul mai mare de 2.5kohm(ma gandesc ca va fi destul).
la incalzire nu trebuie sa tai mufa aceea mare foar scoti pini din ea si inlocuiest carcasa mufei,doar firul deiluminat trebuie sal tragi in mufa deoarece la kadett este separat cu 2papuci.
respecti notatiile:
R - maro/alb
H - maro 2fire
1 - albastru
2- alb
3 - galben
G - negru 2fire
doar ordinea le schimbi
Becul de rezerva ai are cesul de bord, asta depinde de care ceas ai!ceasurile fara turometru nu prea au acel martor.
pt intrerupatorul de ceata ai unul separat:
Kadett E:
1. +12v alimentare
2. iesire ceata +12v
3. iluminare(pt iluminarea butonului)
4. masa
AstraF
1. masa
2. iesire ceata +12V
3 intare alimentare +12v
4. iluminare intrerupator
Trebuie sa tai mufa ca nu se potriveste!
KadettE = astra F
1(+) = 3(+)
2 (On) = 2(On)
3 (Iluminat) = 4(iluminat)
4(-) = 1(-)
In cazul dimmerului as trebuie sa fie. se poate regla si mai bine dar trebuie inlocuit acel dimer cu unul mai mare de 2.5kohm(ma gandesc ca va fi destul).
la incalzire nu trebuie sa tai mufa aceea mare foar scoti pini din ea si inlocuiest carcasa mufei,doar firul deiluminat trebuie sal tragi in mufa deoarece la kadett este separat cu 2papuci.
respecti notatiile:
R - maro/alb
H - maro 2fire
1 - albastru
2- alb
3 - galben
G - negru 2fire
doar ordinea le schimbi
Becul de rezerva ai are cesul de bord, asta depinde de care ceas ai!ceasurile fara turometru nu prea au acel martor.