Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cum pot regla relantiul la un motor 1.3nb de kadett din 1987?
mi se pare cam instabil mersul al relanti si l-as duca cu cateva rotatii in sus?
masina nu are turometru asa ca reglajul l-as face "din ureche".

Sorin - Brasov
Skip ads

  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
asigurate ca functioneaza corect motorul si aprinderea ai apoi umbla la carburator - sfat prietenesc - oricum surubul de relanti este in partea din spate a carburatorului pe partea stanga exact sub dispozitivul de prindere a sufei de soc
  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cum ma pot asigura ca merge bine aprinderea? da-mi cateva sfaturi, te rog.
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
1 - trebuie sa te uiti daca ai scanteie pe fiecare bujie
2 - iei o bujue buna si o plimbi pe la cele 4 fise, adik scoti o fisa introduci varful bujiei in ea apoi trebuie sa te asiguri ca partea metalica a corpuli face masa sau o pui pe carcasa motorului
3 - terebuie sa puna cineva contactul si sa dea la automat, tu te uiti in acest timp atent la bujie - cand motorul se invarte bujia trebuie sa aiba scanteie cu intermintenta
4 - culoarea bujiei care o scoti de pe chiuloasa trebuie sa fie de culoare bruna (daca e plina de benzina sau e afumata asta inseamna ca nu ai aprindera pusa la punct)
5 - procedezi la fel cu cele 4 bujii pe rand (recomanta sa pastrezi ordinea fiselor care is din capacul delco)
6- reglezi avansul prin miscareadelcoului (cand il misti spre carburator va scade turatia si cand il misti spre radiator va creste)

daca ma ai nelemuriri contacteazama ce ym: wormostar
Skip ads

  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
merci mult!
intrebari:
- delco-ul se roteste simplu, sau trebuie deblocat pentru a putea fi rotit?
- cat trebuie sa rotesc delco-ul, pana se aude un mers regulat al motorului?
- doresc sa inlocuiesc si filtrul de benzina, inlocuirea lui se face doar schimbandu-l cu unul nou sau mai si trebuie amorsata pompa, etc.?

merci!
Sorin - Brasov
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
daca nu se roteste nici usor fortat atunci sub el gaseti un sistem de blocare al lui cu o furca cu daua cracane si trebuie cu o chie fixa de 13 usor sa desurubezi piulita
atentie! accesul este nasol si iti recomand sa bagi cheia fixa prin partea cu carburatorul ca ai mai mult spatiu de manevra


cand vei face asta, trabuie sa ajungi la un "mers rotund" al motorului
succes Wink
  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
merci.

sper sa mearga.
sa treaca putin frigu' asta ca imi ingheata mainile pe motor.

Sorin
  • patratelyo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca e ca al meu surubul de relanti este in partea dreapta a carburatorului cum te uiti la motor si ai nevoie de o surubelnita dreapta mai lunga ca sa desfiletezi sa maresti relantiul dar dupa ce se incalzeste motorul.daca umbli la delco ii maresti avansul.fa asa doar daca ai motor 13nb(nu cum ai scris tu 1.3nb) de 1.3 44kw.e simplu si usor .bafta
Skip ads

  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
LA MULTI ANI!
Merci mult.

Inca n-am ajuns la reglarea carburatorului. In momentul de fata sunt cu bateria la incarcat in casa.

Azi dimineata la -20grade n-a vrut sa porneasca. Am dat la automat pana am omorat bateria, care si asa nu era incarcata 100%.
  • patratelyo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
a mea a luat-o la prima cheie si nu inteleg de ce ai dat la automat pana a murit bateria si nu a pornit?sigur nu ai ceva si la aprindere?chiar daca ai un ulei mai gros tot ar fi trebuit sa o ia din loc chiar si la -20 dupa ce dadeai de vreo doua-trei ori la automat Oare?
  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ce ar pute sa fie la aprindere? ce sa verific p'acolo? m-am gandit si eu ca la aprindere ar pute fi. dar ...
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa o preincalzesti putin ca eu aceiasi problema am avut cu motorul vechi da bagam sub el un resou 10 min cu capota inchisa in asa fel incat caldura sa se acumuleze sub capota dupa 10 min pornea la sfert de cheie dar ai grija sa nu ai scurgeri de ulei sau benz sa-i dai foc sau sa pleci de langa ea.Nu tre sa faci ce spun da daca faci asta si porneste tre sa te astepti la reparatii majore ca la capitolul compresie stai prost.
Skip ads

  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am pornit-o.
era problema cu benzina.
in schimb am descoperit ca daca scot fisa de la o bujie motorul merge cam la fel de "nerotund".
voi incerca sa schimb bujiile si fisele.

Va multumesc
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ce ti-am spus eu sa te uiti la aprindere?
atentie ce fise cumperi pt ca s-ar putea sa-ti mearga mai prost ca cele originale (treaba patzita de mine), cumpara ceva mai de firma ca sa nu ai surprize sau ia originale de cielo ca garantat is mult mai bune
  • 2dsmart

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1987 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat fisele si pe urma bujia "buclucasa"

la schimbarea fiselor s-a simtit ceva in functionarea motorului, dar foarte putin.
am trecut la schimbarea bujiei, care a fost stransa cu buldozerul. am inlocuit bujia si ... masina a pornit fara soc tras, motorul fiind rece (afara erau -5 sau -6 grade) si s-a simtit ca merge "rotund".

masina e ok acum. ar mai fi o planetara, poate si tronsonul de esapament dintre cele doua tobe ... kestioare mai simple.

am o curiozitate: bujia pe care am schimbat-o am impresia ca este intrerupta, am pus ohmetrul intre partea metalica ce intra in fisa si electrodul central si rezistenta indicata este infinit.

asa se verifica bujia daca este sau nu intrerupta?

Va multumesc pentru sfaturi!
  • serjik140690

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2011

  • Mesaj Privat
nui pot gasi mersul in gol la motorul meu 1.3 carburator. plus la toate rotatiile nu-s stabile?
va rog frumos.
  • serjik140690

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2011

  • Mesaj Privat
trimiteti va rog cineva poze cum sa unesc conductele celea subtiri care vin la carburator
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR