Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • arider

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare

Am nevoie de niste pareri vis-a-vis de schimbarea intregului kit de suspensie (Arcuri+telescoape)
Am pe spate un arc rupt pe partea dreapta ( erupta o bucatica din el de ceva vreme)
Tot pe spate am un telescop "plans" de ulei ...de vreo 2 ani.....
In principiu daca ar trebui sa schimb...cred ca cel mai indicat ar fi schimbul pe "perechi".
Acu eu m-am gandit ca...avanad in bord peste 160 de mii de km( asta scrie..naiba stie cati are ) si masina inca are arcurile si telescoapele originale, nu ar fi bine sa schimb tot kitul de suspensie(fata-spate)arcuri plus telescoape) in conditiile in care in 10.000 de km am schimbat de 2 ori flanse amortizor.

Ca si kituri am 3 oferte :
varianta sport
1 Buc. Set suspensie, arcuri elicoidale / 1.942,33 fara TVA
amortizoare coborare garada la sol
cu pana la:fata;55mm/spate;35mm
ptr.greutate pe punte fata de pana
la 925kg si 147KW,producator,H&R
AM
manopera 200 ron montaj
Aici mai pot negicia ceva
varianta 2

telescoape bliesten+arcuri ( nu mai retin marca la arcuri)
total 1600 ron cu montaj inclus

varianta 3
telescoape sachs+arcuri (aceiasi marca de arcuri ca si la varianta 2)
total 1800 ron cu montaj inclus

varianta 4
arcuri pt drumuri grele (suspensie ranforsata) vreo 20..30 lei in plus pe buc maxim
telescoape sachs (sau monroe reflex) pt echipare cu arcuri de drumuri grele sau sport )
ceea ce inseamna vreo 100-200 de lei in plus pe fiecare bucata amortizor
estimativ total 2600 tva inclus maxim

Pt cei care au facut operatiuni asemanatoare imi dati si mie o perere.
Pt cei cunoascatori...ce-mi recomandati ?
Pt oricine are o parere pertinenta....sau o alta varianta...sau sa-mi "äprinda o scanteie de idee."

Multumesc anticipat si Drumuri Bune!
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Poti cauta niste arcuri Eibach Prokit, sunt undeva la 600-700 ron setul fata-spate si amortizoare poti pune pe ele sachs advantage (pt suspensia sport - sunt mai scurte) care sunt undeva la 1000-1200 ron setul fata-spate, si in configuratia asta, se rigidizeaza putin suspensia dar nu atat de tare incat sa ai dureri de spate, eu am asa ceva pe HB-ul meu de vre-o 2 ani si e destul de ok, mai ales daca ai cu preponderenta drumuri pe sosele ok....
In schimb, daca ai drumuri dese pe sosele mai rele ti-as recomanda ca in loc de sachs advantage sa pui varianta Touring, care-s mai moi....

Cam asta ar fi recomandarea unuia care a folosit ambele variante si a ales pana la urma Eibach+Sachs Advatage

Succes!
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
recomand Sachs sau Kayaba. am combinatia asta pe HB si sunt foarte multumit.

o sa urmeze pe spate arcuri "Drumuri grele" dar nici astea de pe masina nu au nimic. pur si simplu vreau sa inalt 2-3 cm garda la sol , si sa rigidizez spatele.
  • arider

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
uskt2005....coborand garda...cu eibach pro-kit ( 3cm..sau 3.5) functie de cum alegi....nu sunt probleme iarna sau la denivelari ...urcari pe burduri mici etc. Mentionez ca eu mi-am pus scut metalic..si acolo la nas..mi-a coborat masina deja un ic mai mult...ce-i drept ca nu am nici o emotie cand o trantesc cu burta (absolut niciuna)...dar..nu exista pericol de izbire praguri....bara fata..etc?
mersi oricum de sfat...m-am documentata un pic de combinatia asta si eibach mi s-a parut interesant cu varianta asta de arcuri progresive ( moi la inceput si se intaresc pe masura ce creste "apasarea" pe ele. Dar cred ca merg f bine doar in combinatia cu sachs advantage ...cu super touring nu stiu daca nu cumva se vor deteriora mai repede telescoapele.
Stie cineva care e defapt producatorul telescoapelor "originale" de pe astra G?
Oricum momentan am"blocat" investitia asta pentru ca in iasi e un DEZASTRU total, tot orasul e sub santier de sapaturi, asfaltari si reasflatari si..si...si..un adevarat COSMAR. N-am de gand la anu sa-mi iau altele...astept sa vad ce se intampla cu reparatiile la drumuri mai intai si apoi vad ...ca daca o tine asa..vand masina si imi iau susuki samurai sau ceva de genu tanc 4x4 si o pusca cu luneta pt politicieni! (cine sta in iasi cunoaste Sad( )
Mersi si drumuri bune!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca pui de drumuri grele vei avea suspensie mai moale deci mai confortabila dar pierzi stabilitatea.
orice ar fi sa nu pui Bilstein ca sunt cele mai proaste si ti-o spun ca locuitor in Sibiu si stiu de la prieteni care lucreaza acolo si care au proiectat o parte din acele amortizoare...
sfatul meu este sa iti iei amortizoare Sachs sau Kayaba si arcuri spor pentru masina ta. Ia legatura cu Dancuciureanu ca e de la voi de acolo si cerei si lui parerea ca e tatic la Opel si nu numai...
  • arider

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Dan e electronist bun. Dar in rest....m-as baza pe alte persoane. Am fost cu o problema delicata la el...si....am rezolvat in alta parte...no offence!
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
MikyBoy , din cate stiu drumurile grele , au o suspensie mai ridicata la sol , si un pic mai rigida (arcurile mai tari) , nu pierzi stabilitatea .

@arider : ne meritam soarta. Si eu stau in Iasi , iar dupa alegerile locale am ramas ingrozit cine a iesit din nou. Avem drumuri de CACAO , soferi si mai si , etc.

Deci incearca combinatia lui USKT .
  • arider

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
hai sa nu facem politica! ( desi Nechita, Adomnitei, Fenechiu, Oajdea, Simirad....etc ar trebui bagati la puscarie...pe unii ii cunosc cat de cat...si le stiu si activitatile...asa..ca...au votat iesenii in necunostinta de cauza..ne meritam soartacu adevarat.)
Pana acu USKT a dat cel mai ferm si mai convingator argument in privinta asta.
Mai asteptam si alte pareri..poate ne mai luminam si noi si altii.
Drumuri bune!
Skip ads

  • vyctor_r

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu nevoie de un sfat referitor la schimbarea flanselor. Am schimbat flansele intr-un service pentru ca imi batea una dintre ele, iar dupa au inceput sa faca ambele zgomot. mentionez k nu stiu ce marca au pus, dar mi s-au parut cam ieftine 30-40 RON bucata. Am observat ulterior ca piulita ce le strange in capul telescoapelor nu apropie suficient acea chestie rotunda de oalele de pe sasiu. M-am gandit sa incerc sa pun unele Lemforder sau ceva mai bun, exceptand varianta de originale deoarece sunt peste 200 ron buc. Ce ma sfatuiti, exista o marca care sa fie facuta exact dupa original ca si dimensiuni si sa nu mai am probleme?
  • Alexandru Ghenu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Aceeasi problema am avut si eu cu flansele ,cele originale au scobitura ambutisarii discului superior ,mai adanca astfel nu mai ramane acel spatiu decat la tasarea cauciucului flansei , cand se uzeaza flansa.
Distanta aia face ca atunci cand roata da in groapa ,se aude zgomot mai rau ca inainte de schimbare .
Eu am montat cate o "saiba" de cauciuc gros de 1cm ,sub discul superior, astfel jocul este preluat de elasticitatea cauciucului,am 2000 Km asa si e ok! Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Brook a scris:MikyBoy , din cate stiu drumurile grele , au o suspensie mai ridicata la sol , si un pic mai rigida (arcurile mai tari) , nu pierzi stabilitatea .

@arider : ne meritam soarta. Si eu stau in Iasi , iar dupa alegerile locale am ramas ingrozit cine a iesit din nou. Avem drumuri de CACAO , soferi si mai si , etc.

Deci incearca combinatia lui USKT .


drumuri grele adica cu multe denivelari= suspensie mai moale si asta poti verifica la orice dealer de masini indiferent de marca ca iti va spune la fel deci nicidecum mai rigida. (in general pachetul de drumuri grele la masini vine si cu scut metalic in optiounile masinilor noi)
in rest eu recomand suspensia originala ca si arcuri dar cu amortizoarea KYB
  • vyctor_r

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2012

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:daca pui de drumuri grele vei avea suspensie mai moale deci mai confortabila dar pierzi stabilitatea.
orice ar fi sa nu pui Bilstein ca sunt cele mai proaste si ti-o spun ca locuitor in Sibiu si stiu de la prieteni care lucreaza acolo si care au proiectat o parte din acele amortizoare...
sfatul meu este sa iti iei amortizoare Sachs sau Kayaba si arcuri spor pentru masina ta. Ia legatura cu Dancuciureanu ca e de la voi de acolo si cerei si lui parerea ca e tatic la Opel si nu numai...


Ca sa nu ma existe confuzii si nelamuriri in ceea ce priveste pachetul de drumuri grele o sa va zic eu cum sta treaba pt ca masina mea e echipata cu un astfel de pachet. In afara de avantajul ce este ma inalta si poti sa te urci peste borduri sau sa incerci mai stiu eu ce drumuri nasoale (gen forestiere), in rest sunt numai neajunsuri: prea inalta, suspensie prea rigida (sari in ea cand dai peste o gropita de zici k cine stie ce a fost), un sentiment de nesiguranta datorita faptului ca stai cocotat, se simt mult mai rau denivelarile in volan si lista poate continua...
Skip ads

  • klaudiu_81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare.
Nu stiu daca am scris unde trebuie dar nu am gasit nimic asemanator cu problema pe care o am.
Vreau sa schimb arcurile de pe masina - e adusa din Germania cu arcuri sport (sunt rosii, nu stiu ce marca, model)
si vreau sa pun arcuri stock si nu stiu ce cod, model, etc.
Cum as putea sa aflu de exemplu ce cod de arc imi trebuie, ca sa nu fiu pacalit
(daca iau SH) , sa iau ceva ce nu se potriveste?

Masina este Astra G 2002, Z16XE hatchback , 5 usi (varianta Selection).
Am vazut unele asemanatoare pe strada (fara suspensie sport) si varianta asta
pare sa fie mai joasa cu 3-4cm decat cele dupa 2003-2004.

P.S.: daca este alt topic cu acest subiect, va rog sa ma scuzati, dar nu l-am gasit.

Multumesc mult!
  • vyctor_r

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Vreau sa schimb suspensia de drunuri grele cu una normala si din cate am inteles are trebui schimbate arcurile si amortizoarele. Imi poate spune cineva ce cod au arcurile pentru o suspensie normala? As vrea sa la cumpar sh si nu stiu cum sa la identific.
Astra G 1.4xep 2008 - sedan
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR