Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • deleted-99334

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Va salut, vin si eu cu o mica,sau mare problema.
Am un opel astra h 1.7 din 2006 cu 175 k la bord. Acum o saptamana am fost sa schimb distributia uleiul si toate filtrele. Toate bune pana ieri, in incercarea de a monta o camera de mers inapoi am dat jos tot panoul de sigurante de pe spate ( nu am desfacut bornele de la baterie). Toata munca a fost in zadar deoarece nu am putut lua nici un plus de acolo. Am montat panoul inapoi cum era si am zis sa plec la o plimbare. Din acel moment am inceput sa obeserv un fel de tacanit la motor ( cu 2 ore inainte mergea struna) si faptul ca relantiul se stabilizeaza cam greu, sta turata aproape de 1000 rpm si usor scade la normal. se mai simte si o vibratie in volan, nici aceasta nu era acolo de dimineata. Orice idee este binevenita.
Skip ads

  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pentru a lua 12 v nu e necesar sa dai panoul de sigurante jos, oricum incearca sa apesi pe toate sigurantele si controleaza sa nu fi pierdut vreuna, controleaza si masa masini si eventual te poti uita sa nu fi prins vreun cablu intre panou si tabla masini, dar pana la urma ai montat camera? Daca da ai face bine sa desfaci firele de alimentare de la interfata si camera( si firul de alimentare al releului daca ai montat) si probeaza masina sa vezi daca-ti mai face ceva, referitor la relanti incearca sa dezactivezi ac-ul si vezi daca se stabilizeaza mai repede....oricum controleaza bine firele si izoleazale bine si mare atentie pe unde la maschezi...
  • deleted-99334

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Masina merge la fel si fara camera conectata, incluzand releu, masa, lcd camera samd. Astazi am iesit pe autostrada si in 10 minute de mers temperatura apei era deja la 83 grade si a ramas pe acolo Oare este este garnitura de chiuloeasa dusa? Din ce stiu parca inainte sa prezinte simptomele mentionate sus nu se incalzea asa repede. Nu se vede ulei in vas si nici apa in ulei. In oras imi ajunge si la 98 de grade insa nu depaseste. O sa verific panoul astazi sa vad daca ceva este in neregula pe acolo. Ac ul este dezactivat dinainte sa dau panoul de sigurante jos.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut...nu esti primul care a patit asta...dupa ce ai schimbat distributia tu nu ai observat ca motorul merge diferit?sau nu ai bagat de seama.masina ta nu poate tacani din fire legate rau sau gresit...la aceasta masina daca faci vreun scurt se arde ceva(o siguranta.un senzor sau etc)nu are legatura tacanitul cu firele la care crezi ca ai facut ceva gresit...la tine este clar o eroare de montare a curelei de distributie...eu cred ca pompa de presiune nu a mai puso cum era...daca aveai pe motor un senzor ars sau nealimentat aparea in bord martorul care pentru asta este facut..in primul rand recomand sa faci un test cu opc com ''la cineva cu experenta nu la carpaci.
Skip ads

  • deleted-99334

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am reusit sa ajung astazi la opel insa nu au reusit sa imi zica nimic nou, se pare ca masina merge bine si nu are nici o eroare stocata pe calculator. Mi au spus sa merg asa cu masina si daca zgomotul revine sa ma duc inapoi si or sa desfaca capacul de la distributie sa se uite mai atent. Insa au gasit un futrunas astupat cu un surub, stie cineva unde se duce? Ei nu stiu ce e cu el.






  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut.ca sa sti unde merge furtunasul zimi de unde iese..cel care duce la vacumul de pe turbo il ai?din cate se vede motorul tau nu este DTH.la mine nu am acea supapa de sens din plastic.la uele masini au inca o iesire pe acea supapa de plastic ce se vede in poza.si furtunasul duce in masina la vacumul ce schimba sensul aierului.,uitate subt acea supapa poate sa rubt iesirea si a anulato, este incercuit cu rosu vezi daca
si tu a treia gaura...
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
este de la capsula de la voleti de pe admisie .
  • ciprian iasi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2013

  • Mesaj Privat
poate cineva sa imi raspunda...am schimbat flansele si rulmentii la masina mea din cauza faptului ca atunci cand luam o denivelare se auzea un zgomot ca si cum ai atinge cu scutul de platstic asfaltul, mecanicul a zis ca e de la flanse..intradevar erau si de schimbat si le'am schimbat ,insa foarte dezamagit zgomotul atunci cand iau cite o denivelare inca persista ! amortizoarele le'am verificat...sunt ok,poate cnv sa mai intilanit cu problema asta !? Multumesc.drumuri bune !
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ciprian iasi, ar putea fi bieletele stabilizatoare
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
ciprian iasi..te salut. stiu pe cineva care a schimbat tot si tot are o bataie dar mica...sa iti spun ce am patit eu la o vectra b...tot asa am schimbat tot pe dreapta in afara de amortizor si bataia aera aceeasi..pana la urma am gasit joc la axul amortizorului cam 2 sau 3 milimetri si nu era curs deloc ,,acel joc mia dus viata la urina si pana la urma restul pieselor leam schimbat degeaba.defectul era bucsa axului din amortizor.lam inlocuit cu altul si dupa aceea totu era ok.dar sa sti ca si cele doua bucse de pe brat la control li leverul era ok.si cand am dat bratul jos una era ''uzata ''asa ca leam pus si pe ele noi,
  • ciprian iasi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc colegillor,in fond la mine nu e o bataie e mai mult un fasait dupa cum v'am zis ca si cum as atinge cu scutul de plastic asfaltul, si se intimpla doar cand iau o denivelare atunci cand roata e in varful socului se aude acel fasait si culmea se aude pe ambele roti daca denivelarea sau groapa e asa mare incat sa merg cu ambele roti fata . Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR