Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Merci de raspunsuri. Trebuie sa o bag neaparat in service cu toate ca nu era momentul ( $$$ ). Speram sa-mi iau o masina in care sa urc in ea sa circul si sa cobor din ea si periodic sa schimb consumabilele macar vreo 2 -3 ani ca nu e chiar asa veche, dar .... asta-i viata.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai nu e vorba de vechime, ci de kilometraj. Poti sa ai masina din 2012 cu 200k km la bord sau din 2004 cu 120k km! Defectele sunt in functie de exploatare si nr de km......trebuia sa fi prevazut ceva bani extra pentru a o aduce la zi cu intretinerea. Pune-o la punct si vei vedea ca o sa fii multumit daca o intretii corespunzator. Bafta multa.
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
inteleg ce zici dar are 152k km acum in bord, nu stiu daca sunt reali sau nu dar nu am luat-o de la bijnitar din targ, mi se parea calumea omul. Deci ar trebuii sa fie destul de buna plus ca omu avea copil mic nu cred ca mergea ca nebunu cu ea si eu sa zic ca am un stil mediu de condus... O voi pune la punct si sper sa fiu multumit de ea de acum incolo ca pana acum am fost super multumit.
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Problema ca nu pornea a fost de la baterie, pur si simplu m-a lasat dintr-o data vorba aia cand vine una vin toate.

Norocul meu e ca pana la urma am iesit destul de bine, problema cu care am inceput topicul era pentru ca nu am dus la bun sfarsit regenerarea filtrului de particule si fiind infundat forta turbina sa scoata aeru si face presiune in turbo asa de tare incat scapa ulei pe la o garnitura si automat imi dezactiva sistemul turbina si apoi scotea fum albastru pana se curata turbo. Asa ca am luat-o si m-am plimbat cu ea vreo 30 min la turatii mai mici ca sa nu frec turbo pana s-a autocuratat filtru si apoi si-a revenit si turbina si toate bune. Avand in vedere ca nu am buget alocat de o revizie, o mai aman pana la salar.

Multumesc si dupa intamplarea mea, sfatuiesc pe toata lumea daca palpaie becu de bujie in mers sa mai circule cu ea 30 min ca e posibil sa-i indice ca trebuie curatat filtru de particule si e recomandat sa o faca sa nu pateasca ca mine.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
borsy a scris:........Daca rezolvi problema, sa ai grija la regenerari. Regenerarea se produce si la relanti, nu doar in sarcina (e mai de preferat in sarcina dar nu e nici o problema daca se face si la relanti). Mergi cu consumul instantaneu in BC si daca la relanti e mai mare de 1% fara consumatori porniti, sa nu opresti motorul pana nu scade sub 0.8 in mod normal.


Citeste bine postul, te va scuti de probleme ulterioare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR