Ai uitat parola?


  • Turb0

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 17DTS din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
http://olx.ro/oferta/opel-c...6.html#4ef1694d35

Ce parare aveti ? Nu are revizii facute la reprezentanta.
  • ikebana2012

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
E buna. Eu am 38000 km pe al meu corsa. Obligatoriu vezi sa aiba cauciucurile de vara Continental originale - ale mele sunt in stare foarte buna la acesti km din 2009. Face undeva intre 5500 si 6000 euro daca vanzatorul e de buna credinta. Oricum e nevoie de cineva care cunoaste la masini cand o cumperi.
  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@turbo nu merge link-ul. Anyway cand va luati masina, inafara de testare va recomand si o geometrie sa fiti siguri ca masina e ok si nu a avut accidente. Trebuie sa va uitati calumea peste tot la masina: usi,praguri, in fata sa nu miste radiatoru, ac sa functioneze etc oricine poate verifica, nu e nevoie neaparat de mecanic.
  • deleted-100654

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salutare dragi colegi am un opel corsa c 2003 1,2 benzina si as dori sa schimb masina cu un opel corsa D 1,3 diesel un an mai nou.
La ce sa ma astept la aceasta masina ? am citit pe aici dar foarte putin ,ce bube are ?
Am inteles pompa si injectoarele daca te lasa ...merg numai in oras doresc ceva mic,de ce diesel ?ca am un consum la acest opel pe benzina de 10 %in oras ..
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
catalin buzau ----am corsa D 1.3 cdti 55 kw 75 caluti 5+1 trepte, model 2007 an fabricatie 2006 luna a 12 a, dar sunt super multumit de ea, nu a picat nici un injector, nici pompa , dar in schimb am curatat EGR-ul de curand si e si mai vioaie, de consum nici nu se pune problema , plin pe plin in oras doar iimi ia maxim 6,7 % si oras mai aglomerat ca in Bucuresti de o fi poate ia mai mult , extraurban chiar nu stiu dar mai mult de 4,5 % cu o viteza de 120 km/h nu cred ca , consuma cand plec in afara fac plinul si nu am facut consumul.
Dar de mergi doar in oras ar trebui sa mergi cam turat cu ea sa schimbi vitezele undeva la 2500- 3500 rpm. si evident mai pica bielete ce le schimb anual la revizii am schimbat amortizoare pe spate , tamburi si saboti in rest doar consumabile ulei filtre etc.
Acum depinde si cum o intretii asa o ai dar pentru oras recomand benzina 1.2 sau 1.4 , acum cum consideri , dar dieselul macar o data pe luna ar trebui sa il scoti la o plimbare mai agresiva, astfel eviti probleme cum ar fi infundarea erg-ului si a galeriei . am citit si eu ca au picat turbine si alte minuni dar mie unul mergand cu ea si punandui motorina si ulei de calitate chiar nu se pune problema.
Dezavantajul e ca pica si volanta cu masa dubla ceea ce e si in cazul meu trebuie sa o schimb , pe cand la benzina mai greu cade volanta, si in prezent am 154000 km in bord. mai documenteazate si in functie de nevoi iti alegi masina si motorizarea.
Numai bine
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salutare colegi opelisti! am cautat pe internet,pe forum chiar si pe you tube informatii privind modelul opel corsa d cu motorul de 1 litru pe benzina. banuiesc ca este z 10 xep cel de pe corsa c,poate sunt posesori pe forum,as vrea sa stiu cum este masina ca si intretinere,fiabilitate. mentionez ca am avut corsa c iar acum am corsa d z 13 dth. e diferenta mare intre corsa c si d in afara de caroserie? as vrea sa achizitionez una pentru sotie si nu am avut ocazia sa vad una in realitate sa vad diferentele. sunt foarte putine de vanzare.am fost foarte multumit pana in prezent de corsa de asta si optez din nou pentru opel.va rog sa imi spuneti cei care stiti cat mai multe detalii bune sau rele sa imi pot face o parere.multumesc anticipat!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
chiar nu are nimeni sau nu stie nimeni nimic de aceasta motorizare?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut! imi poate spune cineva ceva legat de corsa pe gpl 1.2 din 2009?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu rezista chiulasa si supapele chiar daca ai instalatia de gaz perfect reglata.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc frumos pentru sfat si ajutor! asta era raspunsul pe care il asteptam,mai ales de la dumneavoastra,m-am linistit cu gpl.daca nu deranjez prea mult imi puteti da un sfat in legatura cu corsa d motorul de 1 L. Multumesc inca o data pentru sfatul de profesionist! numai bine!
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!
Vreau sa-i cumpar sotiei, un Corsa D 1.2 benzina din 2008, cu 85.000 km reali, de la o cunoastinta.
Masina o stim de noua si suntem 100% convinsi ca nu are accident sau km dati inapoi.

Cu toate astea, are cateva probleme:

1. Repartizarea aerului de la AC-ul manual nu prea mai functioneaza. Desi se invarte de comutatorul manual in toate directiile, arunca aerul mai mult pe la picioare si panoul central, iar pe la parbriz, ceva mai putin. Aici intervine marea problema, avand in vedere ca tipul rece bate la usa si un parbriz neaburit este absolut necesar.
Este o problema intalnita? Se repara costisitor ?

2. Se pare ca dimineata are un zgomot ciudat la pornire, ce provine de la lantul de distributie. Dupa ce se incalzeste, totul e in regula.
Avand in vedere ca are doar 85.000 km, nu e cam devreme sa faca figuri o distrbutie pe lant?

3. Cureaua de accesorii este, cel mai probabil, cea originala si trebuie inlocuita urgent. Cureaua e ieftina, insa am inteles ca exista un intinzator cu rol si arc, care ar fi cam scump.
Se recomanda schimbarea acestuia la km atat de putini ?

Multumesc anticipat pentru orice sugestie !
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Asta este parerea mea: 1 trebuie desfacut prima data la interior la butonul de repartizare aer sa vezi ce este rupt acolo sau nu e fixat bine sau poate are uzura prea mare desi la km care ii are nu cred 2 lant intins,ulei prost si pistonasul nu mai intinde bine lantul,la km astia a cam fost fugarita masina=viteza mare mult timp. Distributia chiar daca e pe lant atata timp cat e exploatata maxim iar consumabilele sunt proaste nu o sa tina o vesnicie 3 nu vad de ce nu ar mai intinde cureaua,il schimbi doar in cazul in care rola de pe intinzator e gata de zile,in general nu prea gasesti doar rola ci tot ansamblul. Numai bine!
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Mercy de raspuns ! Adevarul este ca fostei proprietare (o matusa de-a sotiei) i-a cam placut viteza.
Asta e ... din ce am verificat eu, un lant, un intinzator si o patina, nu sunt o avere.
Mai ramane sa gasesc un mecanic bun, desi nu cred ca e vreo mare inginerie sa schimbi distributia la o Corsa de 1.2.

"Emotii" am in ceea ce priveste clapetele de la sistemul de ventilatie si sper sa nu fie nimic prea costisitor pe acolo.
Mi-ar prinde bine si alte pareri...
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
de ar fi sa schimbi numai astea...nu te gandii ca e asa de simplu. eu personal am patit-o cu fosta masina corsa c am facut distributia de 2 ori,prima data nu am schimbat garnituri,suruburi,nimic facut bine ca asa sunt meseriasii pe la noi iar a doua oara am facut-o super profesionist la domnul Dan Cuciureanu la Iasi am gasit pompa de ulei infundata cu silicon,eroare in bord din cauza rolelor,masina mergea foarte rau si avea doar 2 saptamani de cand facusem distributia. parerea mea e sa te informezi mai bine despre distributie si despre costuri,in momentul de fata sa o faci bine eu garantez ca te ajunge 1000 ron...am uitat iti trebuie o cala speciala pentru distributie eu cand am facut-o omul a pus-o la ochi,vei constata ca e un pic de inginerie acolo,iti trebuie cheie dinamometrica,daca ii spui unui mecanic nepriceput habar nu are de ea dar sa o mai foloseasca...asta e marea problema la ventilatie e nimic. bafta! ne mai auzim
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
marusu a scris:multumesc frumos pentru sfat si ajutor! asta era raspunsul pe care il asteptam,mai ales de la dumneavoastra,m-am linistit cu gpl.daca nu deranjez prea mult imi puteti da un sfat in legatura cu corsa d motorul de 1 L. Multumesc inca o data pentru sfatul de profesionist! numai bine!


Motorul semana cu cele de pe Corsa C doar ca au twinport toate, aceleasi metehne dar fiind 2008 ai pe admisia tinport sistemul metalic la tije.

fly_lex, avere nu dar de 1500lei lejer ce spui ? La clapete este ceva de munca dar cu grija se face, probabil sarit sau rupt ceva.


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Vin 16 Sep, 2016 7:45 am
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc! deocamdata sunt inca in cautare dar cred ca tot pe motorul de 1L optez.numai bine!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Am gasit o corsa de 1 L la 2500 de euro din 2007 dar are o problema,ii bate un tachet si ar trebui sa fac aproape 350 de km pana acasa. E grav,pot sa ma deplasez cu ea asa,ce se poate intampla daca se rupe. Stie poate cineva un cost pentru schimbat tachetii? E posibil sa nu fie reali km?proprietarul zice ca are 100.000. Multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se intampla teoretic nimic daca este doar un tachet gripat. Practic pot exista cazuri grave gen tachet blocat si culbutor sarit plus sant pe ax came dar sunt cazuri extreme. Si daca tot vorbim de extreme poate fi slabit unul sau mai multi semicuzineti ax came pe evacuare de obicei, boala clasica. Acum nu te speria daca bate usor, se face.
Tachetii se curata, care nu este recuperabil se schimba ca sunt ieftini. La manopera este costul mare fata de un tachet sau mai multi, trebuie sa stii si sa ai cu ce ca altfel faci buba mare.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc din nou de ajutor,trebuie sa mai vorbesc cu omul si poate ajung pe acolo sa vad cam despre ce este vorba daca e sa o iau tot la dumneavoastra trebuie sa ajung. numai bine!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu se merita,cand am inceput sa il iau la intrebari a inceput sa se balbaie ca nu stie de tacheti,de culbutori,ca necesita vopsire pe mai multe elemente si o lasa de la 2500 la 2000. nu se merita drumul si cred ca nici masina. asta e...mai caut la 2650 sunt masini care arata foarte bine si nu necesita nici o investitie,cred ca imi complic singur viata...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata