Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sa aiba o sonda de presiune, eventual un T sau Y cu filet de M14x1,5mm, un ceas si ...pricepere... Idea

Chiar nu inteleg de ce nu au masurat presiunea... Shocked
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Amatori, asta e raspusul!
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ce înseamnã exact prima serie? Cu ce nr de serie se termina? Sunt și eu curios sa știu dacã și al meu se incadrdaza în tipar...

Al meu e asa:
Tip motor:A20DTH
Serie motor:17581916
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Prin prima serie, se refera la cele fabricate in anîi 2009-2010...
Skip ads

  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am înțeles acum. Smile
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu putem contacta cumva opel ?mai multi, poate vor face ceva in privinta asta Smile. Deja sunt niste defecte de care sunt lamuriti reprezentantele! Te duci cu o prblema si iti spun ca asa e la toate deci...e ceva din fabrica Smile..ar trebui reparat de ei ...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai cred ca nu este ceva general............pentru ca in DE daca erau atatea cazuri, cum se zvoneste la noi, le schimbau motoarele fara nici o problema.........cel putin asa cred. La VW Passat cu injectoare Siemens si acum le mai schimba............
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine motorul a fost schimbat pe garantie in DE. Din cartile primite si din spusele celor din reprezentante de la noi, masina figureaza cu motorul schimbat in reprezentanta pe baza unor conventii DAR nu apare cu defect in prealabil! Confused
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ideea e ca cei ce au patit asta nu au garantie...dar parca daca este defect de fabrica se schimba si daca are 10 ani masina...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
CORECT....(dar doar teoretic)!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La Passat la cele cu injectoare cu probleme le schimbau doar daca veneai cu masina pe platforma sau tractata. Mama lor..... Nu s-au schimbat la toate masinile asa cum ar fi trebuit inainte de aparitia defectului. Plecai la drum lung si stateai cu grija ca te lasa in drum. Nu vad de ce Opel n-ar proceda la fel. Toyota la motoarele 2.2 d4d si 2.0 d4d cunoscute cu o problema la chiulasa a dat 7 ani sau 180 de k km pt remediere prin schimbarea motoarelor. Macar nu te lasa in drum.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
gaby390 a scris:cat ar trebui sa fie acea presiune in mod normal la cald? citisem pe undeva ca in jur de 4-5, nu? si la rece de 1.8... stii cumva, opcom-ul de china, poate sa se mai conecteze la insignia?


Conform manualului Haynes, presiunea minima a uleiului la 100 grade C trebuie sa fie 1,0bar la relanti... Idea
Skip ads

  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mersi. Merg mâine la reprezentanta și va mai țin la curent cu ce valori am eu...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@gaby300,

Cum este...?
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am avut o zi plina azi... am fost la opel și mi-a dat presiune 2.2 la ralanti, 6 la 4000rpm... in parametri normali. .. au zis ca e ok, dar ca sunt injectoarele de vina...

Ca sa mai am o pãrere, am mai mers pana la cineva, care în schimb a zis ca e tot pe la lijie, vibrochen și tot... așa ca am demontat baia pana la urma sa ne asiguram și surpriza... vibrochen și cuzineti cu uzura normala, nimic rãu. .. în schimb, injectorul 4 dus..

în concluzie, nu e chiar așa de rãu. .. nu trebuie schimbat motorul. Smile

aștept acum injectorul recondiționat.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
O veste buna...,daca ar fi efectuat un test rapid cei de la service ar fi vazut problemele la injector, insa doar o inspectie vizuala nu este suficienta.
Nu inteleg de ce nu au efectuat o diagnoza, dura 3 minute si si-ar fi dat seama imediat ca ceva nu este in regula... Confused
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Foarte buna presiunea! Deci se pare ca cei de la revizii opel sunt niste amatori..........curios e ca sunt foarte laudati pe forum!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu toti sunt, acum depinde de cine a fost pe tura..., o bila "neagra" pentru ei....,asta este, asa incep sa-si piarda renumele castigat cu greu.

Pacat... Sad
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu contest, dar daca colegul nu ne spunea pe forum, se trezea cu motorul desfacut aiurea! Nu poti sa dai un verdict ca ai auzit nu stiu ce zvonuri pe forum..........asta e din pacate Romania...........trist!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tocmai de aceea sunt indignat, tocmai ei care sunt "dedicati"..., ma asteptam ca primul lucru sa efectueze o diagnoza "simpla", ca doar au cu ce...,abia dupa aceea in functie de rezultat expuneau variantele de rezolvare sau continuare a verificarilor..., cel putin eu asa am crezut ca vor proceda, insa se pare ca m-am inselat... Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR