alynutzu_cvm a scris:Pana la urma am fost azi la service cu masina.Nu a vrut sa o puna pe tester cum am vrut eu de fapt si au vrut sa vada care e motivul problemelor direct.Asa ca au desfacut capacul de la injectie,au scos injectorul cu tot ansamblul lui si l-au curatat cu diluant si injectorul cu nuj ce solutie.Am montat totul la loc si cand ma asteptam ca sa fie o surpriza pentru mine ca , o sa mearga perfect masina.NU A FOST ASA.Aveam tot acelasi sunet de tractor , turatie instabila, motor ce se oprea si in mers dadea in nas sau se accelera aiurea si cand tineam pedala constant isi daea drumul deodata.Cu o rabdare de fier a mecanicului a spus sa incercam sa o luam pe bucati: bujiile noi ,fisele noi ,bobina noua , bateria noua , filtru benzina nou, filtru aer nou,filtru ulei nou,ulei schimbat de 2 sapt elf 10w40.Mai ramasese sa mai banuesc pompa de benzina,modulul de aprindere,catalizatorul sau calculatorul.Pana la urma am desfacut capacul delcoului si surpriza....era apa in el de la condens,luleaua aia era saraca neagra si niste fire care mai aveau un pic si faceau scurt-circuit.Pana la urma problema a fost de la capacul de delcou care am dat comanda si imi este adus maine si luleaua .Revin maine cu noi mesaje dupa ce imi va regla avansul cum trebuie si imi va monta capacul si luleaua.Dupa toata povestea asta masina imi merge ca un fulger cred ca din cauza curatarii injectorului dar exista si o parte aiurea legata de check engine care se aprinde dupa vre-o 10min de mers.Asa ca maine o sa fac si testul cu agrafa sa vedem ce mai vrea
Am avut si eu problemuta cu ceck engen si era de la firele din delcou care erau dezizolate . Le-am inlocuit si e ok acum mai putin cu pornirea dimineata.