Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
CRISTEA VICTOR a scris:
Mr.hat a scris:eu am gasit anul trecut ECU pt C16NZ cu 2 mil in dezmembrari , aici la cj

Cum e cu calculatoarele astea? L-ai incercat acolo? A fost bun primul pe care l-ai probat sau ai tot schimbat pana ai gasit unul bun? Ce simptome avea masina inainte?

Ce mi se pare mie ciudat este ca cu asta defect porneste bine dar cu celalalt nu puteam porni fara sa calc acceleratia, in rest totul mergea bine :roll:


Salutare!

Poate ma puteti ajuta si pe mine. Caut un calculator pt. Opel Astra Caravan 1996, serie calculator 16203165D16 delco elctric GM. Opel 1.6 , 16 valve benzina. Astept vesti de voi, sper sa ma puteti ajuta ca am inebunit cautand. Seara buna
Skip ads

  • pie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
danieldboca a scris:ia le gatura cu 1.7dti_edition.el se ocupa cu calculatoarele de injectie.l-a reparat si pe al meu si la mai multi de pe forum.
daca vrei iti dau nr de tel al lui.



Salut,


te rog sa-mi dai si mie tel. baiatului care repara calculatoare. Iti dau tel meu si imi dai un bip eventual si te sun eu ca sa mi-l dai direct.

Multumesc astept vesti.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
PIE, nu mai cita mesajele anterioare fara sens

1.7dti_edition e un utilizator de pe forum, il poti gasi >>aici<<
  • pie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
jE a scris:PIE, nu mai cita mesajele anterioare fara sens

1.7dti_edition e un utilizator de pe forum, il poti gasi >>aici<<


Prietene scuze pt. inconveninet. Dar sincer sunt pt. prima data pe forum si chiar nu stiu prea multe. Oricum multam fain pt. sprijin, in felul asta l-am ajutat pe sotul meu sa ia legatura cu Mihai sa-si rezolve problema cu calculatorul.Sa azuim de bine, Mihaela Piecu
Skip ads

  • costi035

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ESTE POSIBIL SA FIE BOBINA DIN DELCOU
  • oprea catalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 2000 cmc 16 valva 136 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2007

  • Mesaj Privat
senzorul de temperatura nu este acelasi cu cel care indica temperatura uleiului sau a lichidului de racire ci da informatia la calculator pentru a determina amestecul optim. este o componenta aparte de senzorii care au indicatori la bord.
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La C16NZ mai aveti depinde de an si EGR.
A nu se uita se senzorul MAP, 3 pini, masa - semnal - 5V. La ralanti ai pe pin 2 1-1,6V
Se va verifica daca clapeta revine repede si usor inapoi si se vede si potentiometrul.


unde e senzorul MAP? inca nu am rez problema cu relatiul. cand e rece dimineata proneste cam greu la prima cheie dar dupa aia e ok. merge f bine pana se incalzeste motorul dupa ce merg o perioada si creste temperatura o cam ia razna. poate sa fie de vina ca am si materia cam dusa? seara cand pun cate un consumator mai mare se inroseste din ce in ce mai tare becul de la baterie din bord. de ex cand dau pe geam electric si il tin mai muult chiar daca e inchis geamul se face rosu aprins.
eu am invatat masina cu aral 15W 40 pot pune si alta marca in motor?

multumesc de ajutor.
  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Domnule a mea in timp ce veneam de la tzara a inceput sa aibe aceleasi simptome .Acum daca pornesc masina imi face exact ca un tractor.Se tureaza normal dar se aude aiurea motorul tare . Parca nu as mai avea tobele la masina asa se aude mtorul.Cu cat o turez cu atat se aude mai tare.Maine ma duc cu ea la tester sa vada daca gasesc astia ceva la ea.Am uitat sa specific ca, becul de la ecu nu se aprinde decat la pornire,cum e si normal.Tot ce pot banui este :catalizatorul,modulul de aprindere si calculatorul.
Skip ads

  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma am fost azi la service cu masina.Nu a vrut sa o puna pe tester cum am vrut eu de fapt si au vrut sa vada care e motivul problemelor direct.Asa ca au desfacut capacul de la injectie,au scos injectorul cu tot ansamblul lui si l-au curatat cu diluant si injectorul cu nuj ce solutie.Am montat totul la loc si cand ma asteptam ca sa fie o surpriza pentru mine ca , o sa mearga perfect masina.NU A FOST ASA.Aveam tot acelasi sunet de tractor , turatie instabila, motor ce se oprea si in mers dadea in nas sau se accelera aiurea si cand tineam pedala constant isi daea drumul deodata.Cu o rabdare de fier a mecanicului a spus sa incercam sa o luam pe bucati: bujiile noi ,fisele noi ,bobina noua , bateria noua , filtru benzina nou, filtru aer nou,filtru ulei nou,ulei schimbat de 2 sapt elf 10w40.Mai ramasese sa mai banuesc pompa de benzina,modulul de aprindere,catalizatorul sau calculatorul.Pana la urma am desfacut capacul delcoului si surpriza....era apa in el de la condens,luleaua aia era saraca neagra si niste fire care mai aveau un pic si faceau scurt-circuit.Pana la urma problema a fost de la capacul de delcou care am dat comanda si imi este adus maine si luleaua .Revin maine cu noi mesaje dupa ce imi va regla avansul cum trebuie si imi va monta capacul si luleaua.Dupa toata povestea asta masina imi merge ca un fulger cred ca din cauza curatarii injectorului dar exista si o parte aiurea legata de check engine care se aprinde dupa vre-o 10min de mers.Asa ca maine o sa fac si testul cu agrafa sa vedem ce mai vrea
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dl Cristea.Ai verificat distributia ? E bine pusa la punct? presiunea de strangere la rampa de culbutori a fost facuta dinamometric?
  • Gabi H

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ajutatima va rog carbuni de la motorasul servodirectiei se pot schimba sau curata cand pornesc cateodata nam servo daca bat odata sau de doua ori usor in motoras merge cum pot rezolva aceasta problema va multumesc de ajutor.
  • VectraAddict

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
umbra a scris:incredibil.
si la mine aceeasi situatie, cu unele precizari: la tester singurele erori sunt sonda lambda si tensiune prea mare pe injector.

baietii de la service au schimbat tot modulul de injectie (nu stiu exact denumirea tehnica - oricum, e vorba de subansamblul care contine injectorul si se monteaza pe motor) fara niciun rezultat, apoi au schimbat ECU, de asemenea, si o aprindere electronica, tot degeaba.

benzineste, scanteieste dar nu porneste. daca porneste, si asta numai dupa cateva incercari si rugaminti fierbinti, se supara tare de tot si scoate fum (bicolor gri cu negru) si scuipa (benzina cred) pe esapament; sta la relanti undeva la 2000 + de ture, si cand da semne ca vrea sa faca pauza, pot sa apas cat vreau pe acceleratie, ca se pare ca pedala aia e doar de forma...

iarasi, tot la relanti, pedala cu pricina imi da emotii datorita faptului ca functioneaza relativ independent de vointa mea, parca-i vie. apas putin, cu feeling si sare turatia pe rosu, si chiar daca ii dau drumul mai continua un pic. si dupa adoarme iarasi, cuminte. si nu se mai trezeste.

la fel ca la colegul de mai sus, isi da in nas cand merge, blana e relativa in vitezele 2 si 3, in sensul ca o data da, de doua ori parca-i rupt cablul de acceleratie... am i doomed?

late edit:
am tot studiat eu problema si prin eliminare am ajuns la senzorul de temperatura. care (merci razvu77 pt link) la volvo Smile zice ca masoara temperatura prin inversare de rezistenta electrica. adica daca rezistenta e foarte mare, ecu poate sa interpreteze ca fiind afara -50 de grade celsius si atunci pompeaza benzina in nestire ceea ce duce la innecarea motorului.
(am vazut cu ochii mei arteziana can au scos mecanicii ceva capac de deasupra injectorului, sau in zona)
acuma, ce-i cu senzorul asta? ca in haynes, la prima vedere am dat doar de senzor de temperatura uleiului... oare e vorba de acelasi lucru?
si-i posibil sa fie problema mea?

si eu am aceeasi problema, dar la faza cu innecatul e de vina garnitura de la injector. are 2 garnituri, una mica si una mai mare, de obicei aia mica se macina de la benzina, sau mai ales de la aditivii astia care "curata" injectoarele. pe al meu l-a curatat de tot. incearca sa ii schibi garnitura. la mine a mers, de la un consum de 50l/100km am ajuns la 5,6l/100km la c16nz.
Skip ads

  • VectraAddict

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am mai observat ceva, supapa EGR dupa un timp se umple de funinigine, daca nu mai deschide cum trebuie ii posibil sa ia din puterea motorului si sa il si opreasca, daca ramane blocata in pozitia deschis supratureaza motorul. ea ii actionata de vacuumul din carburator, daca nu ma insel. eu am curatat-o si acuma imi merge mai bine, dar tot are momente cand o ia razna. cred ca la mine mai e si vreun fir dezizolat pe undeva . bafta la c16nz-isti
  • stefan953

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
alynutzu_cvm a scris:Pana la urma am fost azi la service cu masina.Nu a vrut sa o puna pe tester cum am vrut eu de fapt si au vrut sa vada care e motivul problemelor direct.Asa ca au desfacut capacul de la injectie,au scos injectorul cu tot ansamblul lui si l-au curatat cu diluant si injectorul cu nuj ce solutie.Am montat totul la loc si cand ma asteptam ca sa fie o surpriza pentru mine ca , o sa mearga perfect masina.NU A FOST ASA.Aveam tot acelasi sunet de tractor , turatie instabila, motor ce se oprea si in mers dadea in nas sau se accelera aiurea si cand tineam pedala constant isi daea drumul deodata.Cu o rabdare de fier a mecanicului a spus sa incercam sa o luam pe bucati: bujiile noi ,fisele noi ,bobina noua , bateria noua , filtru benzina nou, filtru aer nou,filtru ulei nou,ulei schimbat de 2 sapt elf 10w40.Mai ramasese sa mai banuesc pompa de benzina,modulul de aprindere,catalizatorul sau calculatorul.Pana la urma am desfacut capacul delcoului si surpriza....era apa in el de la condens,luleaua aia era saraca neagra si niste fire care mai aveau un pic si faceau scurt-circuit.Pana la urma problema a fost de la capacul de delcou care am dat comanda si imi este adus maine si luleaua .Revin maine cu noi mesaje dupa ce imi va regla avansul cum trebuie si imi va monta capacul si luleaua.Dupa toata povestea asta masina imi merge ca un fulger cred ca din cauza curatarii injectorului dar exista si o parte aiurea legata de check engine care se aprinde dupa vre-o 10min de mers.Asa ca maine o sa fac si testul cu agrafa sa vedem ce mai vrea

Am avut si eu problemuta cu ceck engen si era de la firele din delcou care erau dezizolate . Le-am inlocuit si e ok acum mai putin cu pornirea dimineata.
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
bai nene, problema asta bantuie o gramada de oameni, de nu am verificat la ea injectoru modulu de aprindere iac bujii etc, tremura la relantii din cand in cand dadea in nas dar nu mai da ca am reglat avansu dar simt momentu cand in mod normal dadea in nas, il mai simt un pic de tot deci problema e in alta parte eu doar am modificat parametrii inspre mai bine Smile am facut un topic unde am oferit sa platim pe cel ce gaseste solutzia definitiva canci, nimeni nu o sa ii dea de cap e o gluma de la opel pt mecanicii de pe vremea aia ca toti se credeau prea smecheri Smile) o sa le scriu o scrisoare celor de la opel din germania sa le multumesc pentru benzina consumata aiurea si femeile speriate din spatele meu cand plecam de la semafor de parca era prima oara cand conduceam shi faceam ca low rideru cu suspensiile.


Ultima modificare facuta de ciobulus la Mar 23 Feb, 2010 10:33 pm
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
sorry netu
  • Mephysto

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu aceeasi problema cu C16NZ-ul meu din 90', mai exact nu tine la relanti, cand merge... merge de parca (citez) "tractez o rulota dupa mine", calc acceleratia la podea si abia... daca se misca. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb releul pompei de injectie fiindca pompa are presiune si e ok, dar nici asta nu a rezolvat problema. Acum a ajuns la concluzia ca e nevoie de un nou computer / calculator de injectie... nu stiu sigur care-i care. Am nevoe de ajutor.
Va multumesc anticipat!
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut am un c16nz am schimbat mai tot la ea,merge k pana se incalzeste motorul,cand sa incazit incepe sa se opreasca singura numi tine relantiul deloc iam facut un test agrafa nu imi da nici o eroare ,morasul pas cu pas am schimbat o gramada si la fel nu se schimba cu nimic in delcou am totul nou numi dau seama ce are ,am intrebat niste mecanici ei zic iac-ul e de vina eu nu stiu ce sa cred am scos mufa de la iac si iam facut testul agrafa nu mia aratat nimic ar putea fi cumva si caculatorul
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am uitat sa precizez ca nu am prbleme cu pornirea chiar daca maore motorul,o opresc si dau iar dar mereu trebuie sa fac asa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR