Ai uitat parola?


  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@gyzmo
Temperatura imi scadea cand eram aproape de 90 de grade. Dar asta se intampla iarna la -10,-15 grade(noaptea)

@Florin Insignia
Am sa vad si eu dupa cat timp se face regenerarea. Eu am mers extraurban+urban.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Temperatura motorului scade iarna in stationare, mai ales la temperaturile exterioare mentionate de tine. Radiatorul de incalzire din interior raceste apa mai repede decat o incalzeste motorul in relanti.
Si referitor la ce spunea @gyzmo, asa este, exista diferenta intre temp afisata digital si cea analogica/ceasuri. Intre 50-60gr arata aprox la fel, apoi cel analogic o ia inainte. Cand apa pe digital ajunge la 80gr, pe ceas e deja la 90gr si sta acolo chiar daca temp pe digital creste chiar si la 97-98gr (vara mai ales).
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@clau70
Ai dreptate, acum 2 zile am stationat cu ea cam 30-40 minute si cand m-am urcat in ea, am ramas surprins sa vad ca apa era tot la 90 de grade.
Posibil ca in realitate sa fi fost mai jos.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pe vremea asta nu prea mai scade temp motorului in stationare.
Posibil sa fi fost mai jos, dar nu mai jos de 80gr real, daca pe ceas aveai 90gr.
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am văzut un topic deschis pe tema "zgomot motor rece insignia" Ei bine astăzi m-am trezit de dimineata m-am dus în garaj sa pornesc mașina, deschid capota și parca, parca aud și eu un "fasait" dar nu prea reușesc să-mi dau seama de unde vine sau daca e normal acest zgomot pentru ca la masina pe benzina când e foarte rece afara se aude și un pic de scârțâit+fasait. Am atașat un link cu filmarea.
http://youtube.com/watch?v=TnQ93ZCdfNc
  • canguru

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DT LBR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu e normal in general, e normal pt insignia Sad , si eu il am, vine din zona curelelor de distributie/accesorii.
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
E o problema grava? Ce e de facut? Am auzit pe la altii ca au schimbat distributie si altele si tot se auzea sunetul.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt doua cauze posibile:pompa de apa sau rola intinzatoare a curelei de accesorii.
Prima se afla pe cureaua de distributie si este mai greu de verificat, in schimb daca este vorba de a doua posibila cauza,aceasta se poate verifica relativ mai simplu, prin demontarea curelei..., apoi pornirea cand motorul este rece...

In general problema se datoreaza rolei intinzatoare de la cureaua de accesorii, datorita faptului ca foarte multi opteaza doar pentru inlocuirea curelei de distributie si rolelor de ghidaj,neluand in calcul cureaua de accesorii si rolele acesteia... Idea
  • cristiandinca

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20NHT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
(Motor A20NHT) Stie cineva de ce exista aceasta conectare pe furtunul care pleaca din turbina si merge in intercooler si de ce este atat de lejera legatura mecanica? Practic am senzatia ca o sa se desfaca in orice moment, lucrurile se schimba doar in momentul in care turatie motorului este mare, iar presiunea creste foarte mult in circuit, atunci legatura este foarte fixa.


  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Hristos a inviat ! Sper ca ati avut un Paste frumos!
Ieri am plecat intr-o drumetie si din pacate cand am urcat un deal mi-am zgariat masina pe partea dreapta de la aripa pana in spate Sad.
Aveti ceva idei/informatii cum as putea sa o remediez? Am auzit ca acele creioane magice se duc dupa 3,4 spalari...

P.S. Daca e nevoie pun si o poza dar precizez ca nu e adanca, e zgarietura fina de grenguta abia se observa daca te uiti atent de aproape.

P.P.S. Se poate sa-mi dati un site de incredere sa cumpar ulei de motor pentru masina? In oras la mine mie frica sa caut sa nu dau de astea contrafacute.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pune o poza........
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
https://s2.postimg.org/8i0b1...150414_192450.jpg

Aici ar fi cea mai adâncă
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pare a fi foarte adanca, incearca in prima faza un polish, ar trebui sa se acopere.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Din ce observ in poza imi pare ca nu e afectata vopseaua propriuzisa ci doar stratul de deasupra ce se numeste clear-coat (un lac transparent aplicat peste vopseaua masinii).

Prin polish la un service auto care se ocupa cu asa ceva sigur se remediaza dar e mai indicat prima data sa aplici (sau sa aplice ei) pe dunga respectiva un strat de clear-coat.

Eu am luat asa ceva (clear-coat) tot asa pentru o mica zgaraietura; am luat de la reprezentata Opel: vine in pachet un lac in culoarea dorita (in cazul meu masina are culoarea Technical Grey) si un lac clear-coat; vezi link/exemplu aici:
http://www.vauxhallsuperstore.co.uk/product/Technical_Grey_Touch-Up_Pen_(colour_code%3A_L177)_93165392 - exact asa arata si ce am luat eu de la reprezentata. Pe langa asta recomand o pensula (din aceea cum foloseam la orele de desen) cu varf foarte foarte subtire pentru o mai buna precizie in momentul aplicarii.

Lacul in culoarea masinii se aplica daca ai o zgaraietura mai adanca ce a afectat stratul de vopsea: gen a mers vopseaua jos de pe bumper care e din plastic; daca e pe tabla trebuie sa vezi daca nu a fost afectat base-coat (stratul de baza care e sub stratul in culoarea masinii); in cazul acela e indicat sa o dai la unii care se pricep pentru ca e mai mult de lucru; trebuie curatat bine, reaplicata vopseaua in acel loc cu atentie si apoi aplicat clear-coat (lacul transparent) peste.

Daca vrei cateva linkuri ce le-am gasit foarte utilie pentru mici reparatii acasa a unor zgaraieturi minore, va recomand urmatoarele:
[1] https://youtube.com/watch?v=S2aC_oseMe4
[2] https://youtube.com/watch?v=15T08rfuTSg
[3] https://youtube.com/watch?v=h4SNN8PjdmQ

Iar canalul acesta contine o sursa foarte buna de informatii despre polish/reparare zgaraieturi/car detailing:
http://www.youtube.com/user...ONYCdotcom/videos (dati scroll/search dupa ce va intereseaza acolo)
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Yerd și borsy va mulțumesc tare mult pentru răspunsuri. În zilele ce urmează am sa remediez problema. Menționez ca acolo a fost zgârietura cea mai adâncă sper sa iasă totul bine.

P. S. Revin cu întrebarea dacă știți vreun site e unde pot lua ulei de motor. Vreau un site sigur pentru ca mie frica sa nu dau de contrafăcute
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Acum 2 saptamani mi s-a defectat un senzor de parcare, mai exact pe parte dreapta bara din spate. Vreau sa stiu daca sunt toti universali sau daca trebuie sa iau anume stanga,dreapta,dupa cod, dupa serie ceva?
  • ELITE UK

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare "frati" de Insignia.

Legat de cum se conduce masina, diesel in special, din experienta proprie si cunostinte mecanice nu prea vaste (dar nici mediocre Smile) fiecare masina este construita sa fie condusa atat urban cat si extraurban, atata timp cat folosesti si datele tehnice oferite de producatori.
Personal - Elite 160, model 2010, manuala, cumparata in august 2014 cu 89.000 mile in bord (142.000 km). Conduc zilnic 24 de km dus/intors, numai urban, in traficul din Londra. Semafoare cate becuri am eu in tot bordul masinii pana ajung la serviciu. Limita de viteza 48 de km, portiuni scurte si chiar 38 de km. Nu poti sa trisezi, ca primesti poza ca ai depasit viteza legala. Daca o faci, se subantelege: o faci pe pielea ta. De multe ori nu ating treapta a treia... nu am unde.

Pornesc masina, nu o las sa se incalzeasca, diesel-ul se incalzeste bine in mers, asta o stim cu totii. La primii km schimb intre 1800-2000 de turati, treapta 1, 2, 3. Pe la 60 de grade, schimb treptele la 2300-2500 turatii. Semafoare cat cuprinde. dupa cum am spus... si .... cam atat. La cateva zile dupa cumparare, a intrat in limp mode. Pur si simplu cand sa accelerez, putere "ioc". Am oprit masina din cheie si am dat din nou. A mers perfect dupa. Intre timp am aflat ce inseamna acest limp mod. Desi nu mi-a aratat nimic in bord, regenerarea isi cerea drepturile, dar nu am facut nimic in sensul asta. La ceva timp patesc din nou. La fel, opresc din cheie, repornesc totul ok. In perioada urmatoare tot drumuri de oras am facut. Pe la sfarsitul lui August am facut un drum pana in Scotia (Edinburgh) 716 km dus, plus 720 intors. Foarte incantat de cruise control (120 - 150 km/h), drum impecabil, la fel schimbat toate vitezele intre 2300-2500 de turatii. De atunci nu am mai avut problema cu acel limp mode si nici un alt mesaj legat de regenerare in bord.
Prin septembrie un cumnat de al meu isi cumpara A6, 2.0L an 2012. Ceva mai tanar ca mine si mai nervos in ale condusului, cu doua drumuri Anglia -Romania, din care unul noul A6, ma sfatuieste sa turez masina mai mult, daca fac drumuri scurte si cand am ocazia sa ies pe autobanda, sa schimb vitezele, cel putin dupa a doua treapta, la peste 3000. Citisem pe forumurile enlezesti ca toti fac la fel cand ies pe drumurile nationale si au unde sa dea talpa.
Recent, de vreo saptamana, am tot avut ocazia sa-mi vizitez acest cumnat in afara Londrei si sa dau si de o portiune unde restrictiile de viteza sunt nelimitate si atunci sa vezi dans cu Insignia. Schimbat vitezele superioare la 3500-4200, fara zgomot de motor deranjant, stabilitate cat cuprinde, viteza de 180 km/h si simti cum se aseaza totul in masina aceasta superba. O adevarata placere. Si duce Insignia, pentru ca poate.

In rest, ma intorc la drumul meu zilnic de oras si masina merge bine.


PS SURPRIZA In februarie 2015 cand am facut verificarea tehnica la masina, am aflat ca kilometrajul a fost dat inapoi si la verificarea tehnica cu un 1 an mai devreme, avea in bord 140.000 de mile (224.000 de km) - PAM - PAM Pana am cumparat-o eu in August, nu stiu cati km o mai fi facut. Mentionez ca atunci cand cumpar o masina, la mine e lege sa schimb uleiul, filtrele si verificat cureaua de distributie indiferent de ce spune cartea tehnica. Imediat ce am cumparat Insignia am facut acest lucru, Am gasit totul original GM pe ea: filtre aer, ulei, motorina, curea distributie. LA fel discurile si placutele de frana, marca GM toate astea dupa 224.000 de km. In cartea tehnica nu era specificat nimic de aceasta schimbare intre timp. Acum 2 luni am schimbat volanta si kit-ul de ambreiaj, la fel marca GM.
CONCLUZIE personala: daca in orash schimbi vitezele 1, 2, 3 intre 1900- 2400 turatii, uleiul schimbat la timp dupa 10.000 km ( 5/30 fully synthetic), filtre ulei si motorina, nu trebuie sa ai probleme cu Insignia diesel indiferent de cati kilometri are la bord. Las la final: acum depinde si de norocul fiecaruia.

Sa auzim numai de bine.
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@ELITE UK
Frumoasa "poveste" da intradevar m-am cam speriat prima data cand am luat insignia pe motorina. Toata lumea cand ma intreba de masina si raspundeam 2litri 160 de cai raspundea: "Cu masina asta trebuie sa mergi mai turat ca are filtru de particule altfel se strica si platesti 2k euro" si auzind asa mai la toate persoanele+ forum o tineam turata peste 2000 rpm si asa merg si acuma. Dupa ce am vorbit aici cu alti posesori de insignia mi-au zis ca trebuie doar sa am grija cu regenerarile. Eu unul dupa ce termin treaba in oras unde merg cu treapta a2a si si mai schimb treapta a3a dar imediat trebuie sa merg cu 1400-16000rpm pentru ca traficul e ingreunat,cand ies in afara orasului schimb la 3000rpm si o mentin undeva pe la 2200-2400 rpm.

Insignia este o masina frumoasa, atrage privirile tuturor, e puternica (160hp) dar la drum intins e "regina asfaltului". De Pasti am facut o drumetie prin tara de aproximativ 500km. Cand vine vorba de drum lung pur si simplu il savureaza, a fost ceva numaipomenit sa ies cu ea la un drum mai lung, pana acuma facusem cu ea drumuri de 40,70,100km
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Insignia este limitata la 5000rpm ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
De ce vrei sa zbori?
Ce cauti la turatia aia?
Vrei sa faci praf motorul?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata