- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- OP
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salut bãieți! Sunt pus pe treaba și vreau sã achiziționez 2/4 anvelope de vara pentru masinuta mea. Dimensiunile sunt 245/45/R18. Ce firma îmi recomandați și ce trebuie sa respect. Indice de viteza /greutate cat sa fie minim? (și ceva recomandãri pentru a simți mai puțin denivelãrile și gropile de la noi? Diferenta intre 225 vs 245?)
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Uite aici discutii si pareri, eu mi am pus Hankook( pagina 23 ) de care sunt extrem de multumit
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=440
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=440
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- OP
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
ciobysp a scris:Salutare!
De vreo 2 saptamani am vazut ca mi-a transpirat stopul stanga spate Insignia SportsTourer. Am tot asteptat ca poate se usuca, dar degeaba.
A mai patit cineva? Posibile cauze? Are cineva un tutorial cum sa dau stopul jos sa vad care e treaba cu el? Din exterior nu pare crapat...
Multumesc.
De vreo 2 saptamani am vazut ca mi-a transpirat stopul stanga spate Insignia SportsTourer. Am tot asteptat ca poate se usuca, dar degeaba.
A mai patit cineva? Posibile cauze? Are cineva un tutorial cum sa dau stopul jos sa vad care e treaba cu el? Din exterior nu pare crapat...
Multumesc.
Salut, poti sa il dai jos si sa pui uscatorul de par sa bata aerul in el, daca nu e foarte tare aburit merge treaba cu uscatorul si daca nu il demontezi, dai cu uscatorul pe el le toata suprafata.
Iti recomand eventual sa dai stopul jos si sa verifici garniturile sa fie la locul lor, poate cand s-a schimbat ceva bec nu s-a pus perfect la loc.
Pt demontat e simplu, trebuie sa ai in partbagaj 2 piulite tip fluturas pe care trebuie sa le desfaci, gasesti si in manualul masinii.
Bafta!
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Ma scuz daca nu e topicul corect pentru o asemenea intrebare!
La o Insignia A20DTH care are 200k km, se mai merita o remapare cam pana la 200cp (de la 160 cat are acum)? De ceva vreme ma tot gandesc sa ii fac remap dar am auzit pe uni care ziceau ca nu prea se merita la motoare care au atatia km facuti.
Precizez ca masina, mecanic, se prezinta foarte bine. 0 erori, 0 probleme la motor. DPF functioneaza bine, trage cum trebuie etc.
La o Insignia A20DTH care are 200k km, se mai merita o remapare cam pana la 200cp (de la 160 cat are acum)? De ceva vreme ma tot gandesc sa ii fac remap dar am auzit pe uni care ziceau ca nu prea se merita la motoare care au atatia km facuti.
Precizez ca masina, mecanic, se prezinta foarte bine. 0 erori, 0 probleme la motor. DPF functioneaza bine, trage cum trebuie etc.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ii face bine? Pe bune? Pai orice fortare peste "starea optima de funtionare" duce o la o uzura mai grabita in functie de cum se exploateaza masina! Se poate lua ca reper absolut orice remap/crestere fortata de performanta/overclocking in orice domeniu.
P.S.: sa ma tin bine ca sigur o sa sara lumea pe mine
P.S.: sa ma tin bine ca sigur o sa sara lumea pe mine
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Eu din cate am citit si intrebat am inteles ca daca faci remap si iti pastrezi stilul de condus normal, nu ar trebui sa iti faca rau la masina. Dar nah, eu nu sunt de meserie, asa ca nu stiu precis cum sta treaba, de asta mai intreb pe forum.
Pe mine la remap ma intereseaza mai mult cuplul marit. Eu circul in proportie de 90% pe extraurban si sunt nevoit sa fac depasiri mai multe, as vrea sa am un pic de putere in plus ca nu strica.
Daca reiese ca de fapt un remap dauneaza la masina atunci nu il mai fac, nu mor fara el.
EDIT: Asta scrie pe site-ul de la EDS
"Acest lucru nu numai ca imbunatateste eficienta si puterea dezvoltata de un motor, dar poate duce si la cresterea duratei de viata a acestuia. "
"Motorul insa nu va fi doar mai puternic, ci si mai economic pentru acelasi stil de condus. "
"Prin chiptuning nu se afecteaza in mod negativ motorul, durata de viata a acestuia va ramane aceeasi sau chiar va creste."
Cam acelasi lucru o spun si astia de la OBD .. .
Acum, da, presupun ca daca incepi sa faci liniute dupa remap, nu o sa ii placa la masina ca ai facut remap
Pe mine la remap ma intereseaza mai mult cuplul marit. Eu circul in proportie de 90% pe extraurban si sunt nevoit sa fac depasiri mai multe, as vrea sa am un pic de putere in plus ca nu strica.
Daca reiese ca de fapt un remap dauneaza la masina atunci nu il mai fac, nu mor fara el.
EDIT: Asta scrie pe site-ul de la EDS
"Acest lucru nu numai ca imbunatateste eficienta si puterea dezvoltata de un motor, dar poate duce si la cresterea duratei de viata a acestuia. "
"Motorul insa nu va fi doar mai puternic, ci si mai economic pentru acelasi stil de condus. "
"Prin chiptuning nu se afecteaza in mod negativ motorul, durata de viata a acestuia va ramane aceeasi sau chiar va creste."
Cam acelasi lucru o spun si astia de la OBD .. .
Acum, da, presupun ca daca incepi sa faci liniute dupa remap, nu o sa ii placa la masina ca ai facut remap
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
...mai departe este alegerea ta. Pe forum, parerile sunt impartite.
P.S.: Personal, nu as face remap. Am Insignia de 160 cp. Majoritatea drumurilor sunt in extraurban...si da..asa cum am zis in orice postare, imi par cam putini...insa asta e...nu am stiut de la inceput. Acum ma tot uit de un BiTurbo. :p
P.S.: Personal, nu as face remap. Am Insignia de 160 cp. Majoritatea drumurilor sunt in extraurban...si da..asa cum am zis in orice postare, imi par cam putini...insa asta e...nu am stiut de la inceput. Acum ma tot uit de un BiTurbo. :p
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Depinde la ce bani...din ce stiu sub 25.000 Euro nu prea gasesti...,an de fabricatie 2013-2015...(dotate... )
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/220580070.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/219607572.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/229701038.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/231434530.html
Ultima modificare facuta de gyzmo la Mar 13 Sep, 2016 12:57 pm
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/220580070.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/219607572.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/229701038.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/231434530.html
Ultima modificare facuta de gyzmo la Mar 13 Sep, 2016 12:57 pm
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ai nenumarati colegi aici care nu-ti vor oferi doar o parere neavizata despre remap, din auzite, din vazute sau din citite; ai aici colegi care au sute de mii de km cu masini remapate si nu doar Insignia, care nu au avut niciodata probleme din cauza remap-ului, pe care ii auzi doar cum isi lauda masina si puterea pe care o dezvolta.
Nu-ti face o parere gresita de la inceput...
Nu-ti face o parere gresita de la inceput...
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare
Am patit si eu la Insignia HB . Imi intra apa in tripla dar nu era de la garnitura.
intr-un final am observat ca pe la imbinarea intre partea rosie de la stop si partea alba de la mansalier era o fisura ( se deslipise).
Verifica sa nu ai fisuri intre partea rosie si cea lalba de la mansalier.
Eu am rezolvat cu superglue dupa care am lacuit triplele.
Am patit si eu la Insignia HB . Imi intra apa in tripla dar nu era de la garnitura.
intr-un final am observat ca pe la imbinarea intre partea rosie de la stop si partea alba de la mansalier era o fisura ( se deslipise).
Verifica sa nu ai fisuri intre partea rosie si cea lalba de la mansalier.
Eu am rezolvat cu superglue dupa care am lacuit triplele.