Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
cred ca se bucura daca-l loveste unul din spate.....
Skip ads

  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
HOG 33 astfel de comenturi nu isi au loc aici si nici in alte posturi unde iti bagi nasul aiurea si neintrebat dar te invit sa vii cu utilajul tau agricol supra tunat sa ma lovesti din spate,si poate iți mai revii si tu...Smile by byyy
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut bãieți! Sunt pus pe treaba și vreau sã achiziționez 2/4 anvelope de vara pentru masinuta mea. Dimensiunile sunt 245/45/R18. Ce firma îmi recomandați și ce trebuie sa respect. Indice de viteza /greutate cat sa fie minim? (și ceva recomandãri pentru a simți mai puțin denivelãrile și gropile de la noi? Diferenta intre 225 vs 245?)
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Uite aici discutii si pareri, eu mi am pus Hankook( pagina 23 ) de care sunt extrem de multumit
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=440
Skip ads

  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare!
De vreo 2 saptamani am vazut ca mi-a transpirat stopul stanga spate Insignia SportsTourer. Am tot asteptat ca poate se usuca, dar degeaba.
A mai patit cineva? Posibile cauze? Are cineva un tutorial cum sa dau stopul jos sa vad care e treaba cu el? Din exterior nu pare crapat...
Multumesc.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu am pãțit cu proiectorul de pe partea dreapta dar spre surprinderea mea s-a uscat și nu m-ai transpira
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
ciobysp a scris:Salutare!
De vreo 2 saptamani am vazut ca mi-a transpirat stopul stanga spate Insignia SportsTourer. Am tot asteptat ca poate se usuca, dar degeaba.
A mai patit cineva? Posibile cauze? Are cineva un tutorial cum sa dau stopul jos sa vad care e treaba cu el? Din exterior nu pare crapat...
Multumesc.

Salut, poti sa il dai jos si sa pui uscatorul de par sa bata aerul in el, daca nu e foarte tare aburit merge treaba cu uscatorul si daca nu il demontezi, dai cu uscatorul pe el le toata suprafata.
Iti recomand eventual sa dai stopul jos si sa verifici garniturile sa fie la locul lor, poate cand s-a schimbat ceva bec nu s-a pus perfect la loc.
Pt demontat e simplu, trebuie sa ai in partbagaj 2 piulite tip fluturas pe care trebuie sa le desfaci, gasesti si in manualul masinii.
Bafta!
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Am dat stopul jos conform manualului(thanks to Florin Insignia). Garnitura nu mai inchidea ermetic. Am intors-o invers, am lasat stopul sa se usuce(l-am mai ajutat si cu un uscator) si l-am montat inapoi. Voi vedea cum se comporta.
Cheers!
Skip ads

  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ma scuz daca nu e topicul corect pentru o asemenea intrebare!

La o Insignia A20DTH care are 200k km, se mai merita o remapare cam pana la 200cp (de la 160 cat are acum)? De ceva vreme ma tot gandesc sa ii fac remap dar am auzit pe uni care ziceau ca nu prea se merita la motoare care au atatia km facuti.

Precizez ca masina, mecanic, se prezinta foarte bine. 0 erori, 0 probleme la motor. DPF functioneaza bine, trage cum trebuie etc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai ales... Idea , ce ai de pierdut?
  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna intrebare. 300-400 de euro Smile

Eu intrebam pentru ca mi sa spus de alte persoane ca nu se mai merita la un motor cu multi km. Nu stiu la ce se referea, din cate stiu eu despre remapare, ii face chiar bine la o masina ...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ii face bine? Pe bune? Pai orice fortare peste "starea optima de funtionare" duce o la o uzura mai grabita in functie de cum se exploateaza masina! Se poate lua ca reper absolut orice remap/crestere fortata de performanta/overclocking in orice domeniu.
P.S.: sa ma tin bine ca sigur o sa sara lumea pe mine
Skip ads

  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu din cate am citit si intrebat am inteles ca daca faci remap si iti pastrezi stilul de condus normal, nu ar trebui sa iti faca rau la masina. Dar nah, eu nu sunt de meserie, asa ca nu stiu precis cum sta treaba, de asta mai intreb pe forum.

Pe mine la remap ma intereseaza mai mult cuplul marit. Eu circul in proportie de 90% pe extraurban si sunt nevoit sa fac depasiri mai multe, as vrea sa am un pic de putere in plus ca nu strica.

Daca reiese ca de fapt un remap dauneaza la masina atunci nu il mai fac, nu mor fara el.

EDIT: Asta scrie pe site-ul de la EDS

"Acest lucru nu numai ca imbunatateste eficienta si puterea dezvoltata de un motor, dar poate duce si la cresterea duratei de viata a acestuia. "

"Motorul insa nu va fi doar mai puternic, ci si mai economic pentru acelasi stil de condus. "

"Prin chiptuning nu se afecteaza in mod negativ motorul, durata de viata a acestuia va ramane aceeasi sau chiar va creste."

Cam acelasi lucru o spun si astia de la OBD .. .

Acum, da, presupun ca daca incepi sa faci liniute dupa remap, nu o sa ii placa la masina ca ai facut remap Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...mai departe este alegerea ta. Pe forum, parerile sunt impartite.
P.S.: Personal, nu as face remap. Am Insignia de 160 cp. Majoritatea drumurilor sunt in extraurban...si da..asa cum am zis in orice postare, imi par cam putini...insa asta e...nu am stiut de la inceput. Acum ma tot uit de un BiTurbo. :p
  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Mda, eu tot la biturbo ma uitam dar nu am gasit nimic bun ... intrun final am optat pentru una cu 160 cp Sad
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Depinde la ce bani...din ce stiu sub 25.000 Euro nu prea gasesti...,an de fabricatie 2013-2015...(dotate... Wink) Shocked
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/220580070.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/219607572.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/229701038.html
http://www.mobile.de/ro/Aut...ar/231434530.html


Ultima modificare facuta de gyzmo la Mar 13 Sep, 2016 12:57 pm
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De acord cu ce spuse de @gyzmo...daca mai vrei si dotari extra...e mai "nasol" la bani...
  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ai nenumarati colegi aici care nu-ti vor oferi doar o parere neavizata despre remap, din auzite, din vazute sau din citite; ai aici colegi care au sute de mii de km cu masini remapate si nu doar Insignia, care nu au avut niciodata probleme din cauza remap-ului, pe care ii auzi doar cum isi lauda masina si puterea pe care o dezvolta.

Nu-ti face o parere gresita de la inceput...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pana nu ai (remap), nu iti poti da seama de diferente... Wink Cool
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Am patit si eu la Insignia HB . Imi intra apa in tripla dar nu era de la garnitura.
intr-un final am observat ca pe la imbinarea intre partea rosie de la stop si partea alba de la mansalier era o fisura ( se deslipise).
Verifica sa nu ai fisuri intre partea rosie si cea lalba de la mansalier.
Eu am rezolvat cu superglue dupa care am lacuit triplele.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR