- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Ideea este, daca vrei sa treci la ceva cu un balon mai mare fara ca sa se modifice diametrul/circumferinta rotii trebuie sa treci la o janta mai mica de 17". Diferenta de "balon" intre cele 2 e aproape nesemnificativa de doar 2,25mm. Intre cele doua cu balone sensibil egale, efectul de "tramline", adica de urmarire a sleaurilor va fi mai mic cu anvelopa ingusta, dar gropile vor fi mai bine absorbite cu cea lata.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- OP
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- OP
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
@Clau70: masina fusese cumparata in leasing si ii lipseau cartea de identitate in original precum si caietul de service. Ambele erau la compania de leasing. In locul caietului de service handler-ul avea in schimb facturile aferente fiecarei revizii. Vezi imaginea atasata, e de la ultima revizie (eu am primit facturi de la fiecare). Asta e si motivul pentru care nu am putut veni cu masina direct acasa, si anume lipsa cartii de identitate in original, lucru ce m-am impiedicat sa primesc numere rosii, am avut doar din cele galbene, cu care eu nu am vrut sa risc sa vin acasa fiind ilegale in Ungaria si Romania. In fine, voi primi prin posta (in Germania) ambele acte in cateva zile, atat cartea de identitate in original cat si un caiet de service nou, facut la dealer-ul unde s-au efectuat toate reviziile.
Deci nu, nu pot verifica in caiet daca s-a facut update-ul de soft sau nu. De aia eram curios, citisem acest topic https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 si as dori si eu sa primesc softul nou.
Deci nu, nu pot verifica in caiet daca s-a facut update-ul de soft sau nu. De aia eram curios, citisem acest topic https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 si as dori si eu sa primesc softul nou.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Daca masina este ST, este in aceasta perioada o rechemare pentru inlocuirea amortizorului stanga de la haion. Operatiunea dureaza 5 minute iar semnarea hartiilor 10 minute. Pe mine ma indigna faptul ca nu mi-au trecut in statusul my opel, cartea de service aceasta operatiune.
Amostizorul este cel banal nu cel electro-pneumatic !
Amostizorul este cel banal nu cel electro-pneumatic !
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
AddyUFS a scris:Am câteva zgârieturi pe bara din fațã de la celebrele noastre borduri care au 2 metri înãlțime. Ceva soluții?
Salut, fiind vorba de partea de jos a spilerului se repara local fara mari probleme si costuri. Nuanta de vopsea sau dupa cod se merge in vitan se cumpara 2-3 sparyuri de vopsea ca poate mai apar repere de vopsit ...in timp si da se poate face spary cu nuanta ta de vopsea cu 40 ron/buc. Apoi se curata suprafata si cu vopseaua provenita din spray intr-un capac se tamponeaza cu varfuri de cornet, hartie sau pensula cu farf moale si subtire strict zonele zgariate. Daca nu sunt mari lipsurile de vopsea din spiler acestea se umplu cu vopsea aplicata la intervale de 5 minute, staturi pana se ajunge la nivel. Deci succes iesi ieftin si bine !
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
hog33 a scris:Daca masina este ST, este in aceasta perioada o rechemare pentru inlocuirea amortizorului stanga de la haion. Operatiunea dureaza 5 minute iar semnarea hartiilor 10 minute. Pe mine ma indigna faptul ca nu mi-au trecut in statusul my opel, cartea de service aceasta operatiune.
Amostizorul este cel banal nu cel electro-pneumatic !
Amostizorul este cel banal nu cel electro-pneumatic !
Da, masina a ST. Citisem undeva pe forum și de chestia asta cu amortizorul, s-ar putea sã fie vorbã despre ãla. Spre sa revin cu detalii în câteva zile.
- deleted-100538
- OP
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Câteva idei sugestii pentru cei care folosesc mașina odatã la 3,4 sãptãmâni? O sa fiu plecat din localitate și am sa vin acasã la 3/4 sãptãmâni.
P.S. Am garaj deci o sa fie ferita de soare, vânt ploaie s. a. m. d
_______
Mi-am adus aminte de o situație ciudata. Câteodatã ventilația o ia razna, dacã apas pe butonul pentru ventilare în zona de jos (picioare) pornește ventilația în sus (parbriz) și tot asa cu ventilația pentru habitaclu. Înțeleg ca la apãsarea butonului timp de 2,3 secunde aștept sa de deschidã /închidã gurile dar ele o iau razna, de exemplu am fost nevoit sa apas pe ventilație parbriz pentru a avea la picioare...
Repet, are momentele ei când este confuza )
P.S. Am garaj deci o sa fie ferita de soare, vânt ploaie s. a. m. d
_______
Mi-am adus aminte de o situație ciudata. Câteodatã ventilația o ia razna, dacã apas pe butonul pentru ventilare în zona de jos (picioare) pornește ventilația în sus (parbriz) și tot asa cu ventilația pentru habitaclu. Înțeleg ca la apãsarea butonului timp de 2,3 secunde aștept sa de deschidã /închidã gurile dar ele o iau razna, de exemplu am fost nevoit sa apas pe ventilație parbriz pentru a avea la picioare...
Repet, are momentele ei când este confuza )
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor...
Pot sa gasesc informatii sau sa fiu ajutat sa gasesc informatiile privind suspensia cu care este echipata masina mea din semnatura...im pare tare ridicata mai ales de spate,cu roti 245/45/18 am distanta intre anvelopa si aripa 9 centimetri si tot asa si pe fata ,sii e urat,,,,ma tot bate sa schimb arcurile cu altele Eibach care coboara garda la sol cu circa 30 mm,sau poate gasesc alte arcuri mai normale decat ce am pe masina in momentul de fata,si nu va mai sta asa de ridicata,,,atasez WIN -ul masinii poare extrage cineva informatiile necesare..WOLGM57K891056409 ....multumesc anticipat
Pot sa gasesc informatii sau sa fiu ajutat sa gasesc informatiile privind suspensia cu care este echipata masina mea din semnatura...im pare tare ridicata mai ales de spate,cu roti 245/45/18 am distanta intre anvelopa si aripa 9 centimetri si tot asa si pe fata ,sii e urat,,,,ma tot bate sa schimb arcurile cu altele Eibach care coboara garda la sol cu circa 30 mm,sau poate gasesc alte arcuri mai normale decat ce am pe masina in momentul de fata,si nu va mai sta asa de ridicata,,,atasez WIN -ul masinii poare extrage cineva informatiile necesare..WOLGM57K891056409 ....multumesc anticipat
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Flores'
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Franta
- Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ideal ar fi sa gasesti niste arcuri de la modelul ecoflex, dupa parerea mea este cel mai bun compromis, daca vrei ca masina sa ramana si confortabila. Eu am arcuri Eibach pe a mea, cu amortizoare originale, si atunci cand e incarcata si mai iei o groapa, damb, etc., imi pare ca pe fata loveste in capul amortizorului.........