Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare
Citind din intamplare acest topic am pus testerul pe masina (fiind curios de fel) si ce sa vezi, aceiasi eroare mi-a aparut si mie
P1590-008 Engine Running Signal High Imput - Present
In comportamentul masinii nu am sesizat nici o schimbare. Ceea ce pot sa spun ca am facut inante de aceasta diagnosticare (ultima am facut-o acum 1.5 luni si nu era absolut nimic, No DTC codes Stored) , am scos furtunasele de retur pt ca am vazut un pic umed in jurul injectoarelor 2 si 3 si am crezut ca scapa motorina p`acolo. Ceea ce era si adevarat. Am schimbat 2 furtunase (cele mici care intra din T in motor) si atat. E adevarat ca s-a auzit ca a tras aer, dar a pornit din prima (la sfert cum se zice).
Asta e singura interventie asupra masinii intre cele doua diagnosticari.
Voi ce ati mai verificat inafara de electrovalve si furtunase ?
Am gasit si eu ce a gasit un coleg de forum mai sus pe net referitor la eroarea asta si cei de acolo au mai spus ca :
"On the Y22DTR engine you can ignore code P1590, there was an internal (in-house) e-mail sent to vauxhall technical about this, if the code appears it's to be ignored"
Dar mai jos altcineva spune ca a inlocuit electrovalva respectiva si eroarea a disparut, cu toate ca nu existau schimbari in comportamentul motorului chiar daca ea nu functiona

" I've found that when the solenoid fails it gives no running issues.

I've replaced the solenoid (after testing proved to be faulty) and the code has stayed cleared. ( Tis 2000 service information 00029574 describes the system)"
daca are cineva TIS la indemana sa imi spuna si mie ce srie la "service information 00029574"
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
revin cu noi date.. in urma unei diagnoze am gasit acest P1590 ( 8 ) ca este legat de defectul acelei electrovalve mici de langa filtrul de motorina ( la omega-Y22DTH ) si intradevar asa si este ! numai ca in tis la omega nu vei gesi descrierea aceasta, ci legat de tensiunea de incarcare, dar daca veti cauta la zafira , pe acelasi motor acolo se descrie cauze si cod eroare ! asa ca voi cauta una la dezmembrari... Sal. !
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:revin cu noi date.. in urma unei diagnoze am gasit acest P1590 ( 8 ) ca este legat de defectul acelei electrovalve mici de langa filtrul de motorina ( la omega-Y22DTH ) si intradevar asa si este ! numai ca in tis la omega nu vei gesi descrierea aceasta, ci legat de tensiunea de incarcare, dar daca veti cauta la zafira , pe acelasi motor acolo se descrie cauze si cod eroare ! asa ca voi cauta una la dezmembrari... Sal. !

Sa ne anunti daca apar ceva modificari dupe ce o montezi.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit si eu multe nereguli in TIS la modele de masini avand acelasi motor. Nu stiu de ce la unele e detaliat mai mult iar la altele mai putin, avand acelasi cod motor evident.
Skip ads

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ati mai gasit ceva referitor la eroarea asta ? Ce functie are valva respectiva ?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am mers la tester pe un tester da senzorul de vibrochen(asta iese din discutie ca e schimbat). pe altul da semnal preincalzitor..asta mia zis ca n-are treaba, iar pe altul in da ca alternator,ignition swich, sau releul..Masina nu mai trage de la 2500 ba pleaca ba sta..in bord nu se aprinde nimik..Turbina este reconditionata de o saptamana, geometria variabila functioneaza..Nush sa fie ceva la vacum sau( de vreo luna mi s-a spart un furtun de motorina si mi-a curs pe la alternator pe acolo pe unde sunt electrovalvele la turbo si imediat dupa nu a mai mers bine) a putut afecta ceva?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am uitat sa spun ca e vectra b 2.2dti y22dtr din 2001.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13384
vezi ca s-a mai discutat aici .foloseste functia ,,cauta,,pe viitor dar in primul rand bine ai venit printre noi
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit si eu..am citit topicul acela...dar totusi care e problema electrovalva aceaa sau ecu?
  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut ,
Din cate am observat am si eu aceasta eroare si tot am scotocit pe net si am dat peste un forum din anglia unde 2 tipi se plangeau de eroarea asta .
Amandoi au schimbat "23 VALVE,TURBOCHARGER BOOST PRESSURE" si eroarea a disparut .
Momentan am masina in service . Dupa ce o iau voi verifica toate traseele furtunaselor si eventual voi incerca sa curat mufa acestei electrovalve .
Daca nu merge nici asa bineinteles ca o voi schimba si va voi tine la curent Smile
Codul electrovalvei din cate spun ei este : 24435269
  • aditza25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur este ecu
dar verifica si debilmetru de aer
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sal la toata lumea in primu rand---fratilor am un opel vectra b caravan motor de 2.2dti -2001-y22dtr--si am codu ala P1590 incalzitor--tensiune prea mare imi zice---si nu se sterge--decat cu motoru pornit--opresti motoru apare la loc--faza e mi sa zis sa schimb capacu de pe filtru de motorina ca are o rezistenta--am schimbat nou--dar tot asa imi porneste ===imi invarte de rupe--pana porneste--dar dupa ce a pornit si am mers cu ea putin --nu am nici o treaba--porneste si merge fara blocari de relanti sau alte chestiii--si nu cum erau in topicurile de dinainte--sa nu imi traga --cum sa va explic in panta rupe asfaltu--acu 2 zile am fugarito iar 150---170km/h --merge motoru--dar am acea eroare si imi porneste greuu-va rog eu ajutati-ma ca am dat 3 mil pe capacu ala nenorocit--si tot asa
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
esti de coma omule..ai dat 3 milioane pe ala in loc sa schimbi bateria..Pune o baterie de minim 75 A si o sa dispara...problema se refera la baterie...fire..sau alternator..deci aia e eroarea nu preincalzitor si ce mai stiu e ce chestii.
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
frate capacu ala tre sa iti dea continuitate dak il masori cu un aparat de tensiune deci scoti mufa si masori--eee al meu nu dadea asta nou da--dar tot imi apare eroare si tot porneste greu sia mai revenit putin da tot porneste greu si tensiune la baterie e de 13.8 acu 13.9--baterie bosh de 2 ani de zile de 80mAh--ce naiba are--ca vad ca mai sus --era in engleza denumirea acestei erori--ce are ca ma omooara de acu chestia asta
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Fa cum crezi tu..eu am incercat cu alta baterie si a disparut eroarea..poate ai ceva la electromotor...sau ceva fire dezizolate..
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cip frate dar la tester op com mi-a dat cv cu senzor turatie motor--=si la alt tip mi-a dat incalzitor rezistenta prea mare--chiar nu stiu ce sa ii mai fac--am vazut si pe topicu ala cu eroarea asta si ziceau cv de senzor--acu nu stiu--mie imii mere motoru perfect-doar pornirea acu ca sa mai incalzit oleaca--si-a mai revenit pornirea morti masii incerc cu o alta baterie sa vad
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
incearca daca ai posibilitatea..sa vezi ca de acolo e.
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Este primul meu contact cu acest forum si asa cum este cel mai frecvent, primul contact inseamna o problema....
Sper sa pot primi ajutor de la cei mai priceputi decat mine in domeniul Opel !
Am gasit prin forum referiri atat la eroarea pe care o afiseaza masina mea, cat si la simptomele acesteia, dar intrucat nu erau foarte la obiect mi-am permis sa deschid subiect nou.

Asadar, de cateva zile sunt proprietarul unui Opel Vectra C., motorizare Y22DTR, an 2003 - 2.2 DTi, 125 C.P. Am dus masina la tester datorita faptului ca atunci cand ramane mai mult timp nepornita (sa zicem 10 ore, spre exemplu) trebuie sa dau foarte mult la automat pentru a porni. Dupa aia, nicio problema. Dintre zecile de erori pe care testerul le-a putut sterge si nu au mai aparut, a ramas una singura (care desi stearsa in prima faza, reapare imediat):

P1590 - Supapa magnetica de comanda sub presiune. Tensiune prea mare.

Ma interesa daca vreun coleg stie care este aceasta supapa si unde este localizata, pentru a o schimba (Mentionez ca mai am in posesie o masina absolut identica, care functioneaza impecabil, doar ca este englezoaica si am luat-o special pentru piese).

Pana acum am verificat furtunasele la vacuum, bujiile si am schimbat filtrul de motorina. Tot asa face. Singura chestie la care ma gandesc este supapa care cauzeaza eroarea din tester si care nu stiu unde anume se afla sau ce anume trebuie schimbat mai exact.

Preciez ca am mai observat pe furtunul de motorina "Tur" in zona filtrului de carburant o supapa cu sens, ceea ce ma duce cu gandul ca probabil masina pierdea ceva presiune si de aceea ar fi putut fi montata supapa respectiva de catre fostul proprietar... De asemenea, nu am niciun bec sau martor aprins in bord, nici "Check" nici altceva suspect. Computerul masinii nu da mesaje de eroare pe afisaj.


ROG AJUTOR IN IDENTIFICAREA PIESEI, EVENTUAL O FOTO CU O SCHITA CEVA !

Multumesc anticipat,
Lucian
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Auzi...acea eroare se refera la baterie, fire sau alternator....din cauza la electrovalva de la turbo n-ar avea de ce sa porneasca rau masina...verifica te rog bateria...de cati amperi este trebuie de minim 75 sau vezi totusi daca mai este buna...incearca cu o baterie de proba...eu zic ca de acolo e problema nu din electrovalva...curata bornele sa faca contact bine...mai vorbim pe urma,
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Dupa cele 10 ore...cand pui contactul, ti se aprinde martorul de bujii?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR