Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutari in primul rand.
Intru aproape zi de zi pe forum si citesc din problemele pe care multi dintre noi le avem cu masinile, si iata ca a venit si randul meu.
Am decis sa intru pe forum si sa apelez la voi pentru ca am o dilema legata de masina.
Acum aproximativ o luna masina a inceput sa prezinte niste simptome ciudate. La rece motorul merge neregulat, turatia variaza pana se incalzeste, la plecarile de pe loc da in nas, la mers cu a doua da in nas, lipsa putere, fum mult si negru si asa mai departe.

Corsa C 1.3 CDTI din 2004

Nu stiu ce sa ii mai fac, am bagat masina in service, au pus tester pe ea, si nu a iesit decat o eroare la EGR, lucru stiut de mine inca de am cumparat masina. EGR a fost curatat, el functioneaza atat electronic cat si mecanic. Momentan este blocat pe inchis. Asa ca am hotarat sa schimb urmatoarele.

- miezul turbinei schimbat cu piese originale din germania
- caseta directie schimbata
- flanse fata schimbate
- capete bara schimbate
- bucse bara stabilizatoare
- catalizator indepartat, era negru nu mai trecea absolut nimic.

Bun, am luat masina din service dupa ce au pus alta turbina, eliminat catalizator, curatat evacuare, toba finala, curatat admisie.
Injectia a fost verificata si este ok.
Acum la 2 zile dupa ce am luat masina din service iar are aceleasi simptome, da in nas, nu are putere. Imediat cum intra turbina se simte sporul de putere, insa pana la turbina parca sunt intr-un parc de distractia cu zmucituri.

Am dat vina si pe debitmetrul de aer, am mers cu el scos, si cu el in functiune, fix pix, aceleasi simptome. Nu stiu ce sa mai caut, ce sa ii mai schimb.
Senzorul de admisie a fost si el testat, pus altul nou nout, si degeaba, l-am dat retur.

Repet, nu da nici o alta eroare in tester.

Parca as cauta acul in carul cu fan.

ROG UN USER CARE ARE TESTER SI ESTE PRICEPUT SA MA AJUTE! Sunt dispus sa platesc pentru o diagnosticare eficienta care poate duce la rezolvare

MULTUMESC IN AVANS !

Pot veni cu masina oriunde in ilfov, bucuresti.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=0#
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
EGR a fost curatat?
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am specificat ca a fost curatat egr, iar in acest moment este blocat pe inchis, mufa scoasa, gazele nu mai trec prin el.
Astazi am reusit sa pun iar tester pe ea, si in afara de egr care il vede nefunctional, nu apare absolut nimic.

Momentan vad ca si-a mai dat drumul masina, in sensul ca nu mi-a mai dat asa rau in nas, dupa ce am fost vreo 15 km in afara orasului. Vineri plec la Buzau, si am ocazia sa ii dau umpic talpa la turatii, sa vad, poate are vreun dop ceva.
Injectoarele lucreaza in parametrii cu valori apropiate unul de celalalt.

O sa vad vineri mai multe.
Skip ads

  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Filtrul de motorina cand a fost schimbat? Presiune in rampa este?
  • teddy@gsi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut. eu am avut probleme ca ale tale cu o Corsa D, tot 1.3 CDTi dar din 2010, nu se mai facea regenerarea , verifica furtunu de la senzoru de regenerare, din teava de esapament urca o teava subtire de metal nichelata ,la un momendat este din cauciuc ,cauciucu plezneste si senzoru nu mai citeste cand se infunda catalizatoru si nu mai da comanda de regenerare, eu nu stiu cum este motoru de corsa c, dar merita incercat,la mine furtunu era spart pe lung . Daca mergi prin oras subturat, la fel sunt probleme, poti incerca sa mergi cu a 3 sau a 4 pe la 3500 -4000 turatii sa arzi catalizatoru, nu se strica , asa se curata el , al meu era asa de infundat ca ia trebuit aproape tot drumu Bucuresti -Pitesti turat la 4000 .
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu am DPF, iar catalizatorul a fost scos, a ramas doar oala goala.

Intre timp ieri am fost pana la Buzau, si m-am mai invartit pe acolo. Masina pare ca si-a revenit, are putere, nu mai da in nas. Chiar nu stiu ce naiba a avut, insa ma bucur ca si-a revenit ca incepusem sa o iau razna.
Singura problema mai ramane cu pornirea greoaie. Porneste greu, dar porneste....
  • ardaf

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
O problema poate fi ca ai eliminat catalizatorul ,,probabil nu face destula presiune pe sistemul de evacuare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR