Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu o problema. Cam acuma 3 saptamani am inceput sa aud un sunet la motor ceva silentios, de parca ar scapa ceva presiune de undeva, dar numai in vitezele 2, si a treia, sau cand apasam ambreajul pt a schimba viteza in una mai mica, sau dupa ce lasam ambreiajul in a treia, dar cateodata. Si in dimineata asta am pornit motoru si sa auzit un zgomot in plus fata de motor, care in treapta intai daca acceleram facea urat, dar dupa ce sa incalzit motorul nu mai face. Stie cineva despre asta? Aha mentionez cand pornesc motoru cand e rece intra cam greu in viteza primul minut, dar dupa mere normal. Ajutatima va rog. Sunt plecata si nu stiu ce ma asteapta pe drum.
Skip ads

  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Opel insignia 2010 2.0l 131hp. Limousine. Service facut acum 6000 de km. Consumabile si distributie. Masina are 172.000 km si eu am cumparato la 149000.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sar parea ca ambreiajul este pe duca.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa mergi la un service sa iti masoare presiunea de ulei de la motor cu motor cald la 90grade nu trebuie sa fie mai mica de 2,1 bari in relanti si 6 bari in turatie....
Skip ads

  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna. Am descoperit ce facea sunetul acela. Era un fel de filtru minuscul, sau ceva senzor galben, care se afla chiar cum deschizi capota aproape deasupra de radiator. In care intra doua furtunase si un cablu. Nu stiu numele. Dar la bataie motor acuma sa intensificat si bate mai tare la rece. 5 minute bbate si dupa merge normal. Ce am observat ca turometrul se misca , ca de obicei nu se misca la nici o masina! Se poate sa fie cumva injectoarele? Am mai patito la tranzit cu injectoarele. Sau poate fi si bujiile incandescente? Niste pareri, idei?
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Bataia la rece poate fi cauzata de pistoane, iar cum incepe sa se incalzeasca motorul aceasta dispare. Dute la un mecanic
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Bataia aia nu e ok deloc! Ai cumva DTH?
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da am a20dth. Dar azi dimineata am vrut sa fac video si nu bate. Voi face cand bate.
Skip ads

  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut ,

Este vorba de electrovalva turbo. Acel zgomot se manifesta in momentul in care motorul vibreaza.
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am gasit buba cum s-ar zice. Cand pornesti masina softul nu da eroare si masina tremura pt ca injectoare dau motorina aiurea pana la un moment dat, cand computerul incearca sa repare greseala facuta de doua injectoare. Este vorba de doua injectoare, si am doua variante sa scap, prima emai buna. Sa schimb sau update software la masina, si s-ar putea sa isi regleze turul si returul la injectoarele defecte, iar daca nici asa nu se va rezolva problema inseamna ca trebuie cumpare doua injectoare noi.
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Stie cinva ce preturi au injectoarele noi? Ca second nu dau bn. Merci
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Avand in vedere "locatia", nu pot sa cred ca nu ai gasit un service, care sa iti verifice toate injectoarele, nu numai doua...
In legatura cu update-ul de soft, sunt foarte curios cum va rezolva acesta problema mentionata de tine... Confused
De unde stii ca nu este o problema cu cablajul de la injectoare, s-au mai intalnit cazuri... Idea
Ai efectuat cumva vreo diagnoza?
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
tiuclucretia a scris:Stie cinva ce preturi au injectoarele noi? Ca second nu dau bn. Merci


1000-1300 RON, 230-300 Euro, 1 bucata.
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Merci borsy
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pt gyzmo. Un electrician mi-a facut diagnoza, pt ca, la pornire la rece motorul tremura pt ca ajunge motorina aiurea in motor prin injectoarele 1 respectiv 2, de unde stim ca sunt injectoarele, stim pt ca dupa ce se incalzeste un pic motorul, dupa ce se opreste din tremurat apar doua erori alea al injectoarelor 1 si 2 care au o valoare la relantiv de 1500-1600 fata de injectoarele 3 si 4 care au valori la relantiv de 3600-3700 si la turatie la astea se ridica iar la 1si2 ramane constant. Dupa ce se incalzeste un pic motorul softwarul incearca sa dea valoarea buna de motorina la injectoarele 1 si 2, de aia se opreste din tremurat. Si cu un update de software s-ar putea ca sa regleze injectorul prin electronica, si daca nu va reusi asa inseamna ca sunt stricate, nu fac comanda de la acceleratie si restul. Deci injectoarele sunt defecte. Nush un update de soft costa in ro 300 de ron. La opel west din satu mare, si un injector costa 2900 de lei tot acolo. Stie ci eva de la ce firma sau distribuitor pot sa iau injectoarele mai ieftine? Daca voi avea nevoie? Merci
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Electrician sau electronist? Si ce spui tu e verdictul dat de el sau.........

Daca ai domiciliul in Austria, ai incercat sa mergi si la o reprezentanta pentru o constatare mai clara? Sunt site-uri in RO ce comercializeaza injectoare pentru Insignia la pretul de mai sus.
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da am fost si in austria. La opel din Leoben, langa Graz. Cu toate ca le-a dat aceleasi erori ca si in prezent ei au zis ca trebuie facut update la software si dupa vazut daca da aceleasi erori, si pt erorile respective (p0339 ...) au zis ca e de la buji si trebuie schimbate si m-ar fi costat 660 euro. Dar clar ca nu sunt bujiile. Deci aici plateam bujiile si nu se rezolva problema. Imi fac programare aici pt update soft si daca nu rezolv, cerde la colegi depe forum sa imi dea detalii de unde achizitionez injectoare la un pret rezonabil.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
este cumva Ecoflex?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Foarte curios... Confused
DTC P0339 Crankshaft Position (CKP) Sensor Circuit Intermittent
  • tiuclucretia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da ecoflex
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR