Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat


Stie cineva unde este problema pe acest zgomot ? Am schimbat cureaua de accesorii si tot la fel se intampla.
Skip ads

  • Michangel

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Zgomotul provine de la lipsa etanseitatii intre cele 2 parti ale corpului admisiei: partea cu clapetele si partea de capac deasupra caruia este montat EGR-ul. Vezi ca intre ele trebuie sa existe o garnitura din tabla, verifica-o. Verifica si fixarea suruburilor, sa fie bine stranse, in fine verifica tot ansamblul mai bine.
Pe acolo trage aer fals si de aceea se propaga acel suierat la oprire. Vreo 2 zile m-am batut la cap la C.-ul meu Y22DTR pana am inteles de unde "fluiera". La mine insa nu mai stangeau suruburile, era filetul mancat in partea cu clapete, am fost nevoit sa o inlocuiesc, la tine poate fi doar garnitura deteriorata sau poate alta cauza, eu am dat doar o sugestie.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Deci la poza 1 te referi sau la poza 2 ?

Poza 1 :
https://www.imageupload.co.u...015/04/19/0t1.jpg

Poza 2 :
https://www.imageupload.co.u...015/04/19/0t2.jpg
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
La poza 1 am avut eu necazuri, se f**tuse filetul din gaurile alea si cand aplicam capacul din poza 2 suruburile nu strangeau. Oricum vezi ca intre ele e o garnitura, verifica sa fie in stare buna si corect asezata, dupa aceea evident ca poti sa verifici si sus la EGR sau prin zona respectiva sa nu traga aer fals. Cum iti spuneam, eu nu-ti garantez ca acolo e buba, poate fi si altceva, spun doar ca dupa sunet este fix ca la mine, una e cand vezi cu ochii tai, alta cand asculti motoare pe youtube. Sper sa rezolvi.
Skip ads

  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat si nu are sunetul in zona aia . Suruburile si garniturile sunt perfecte , oricum eu le-am pus bine cand curatasem galeria de admisie (de atunci este si poza) deci ar fi fost sunetul pe loc daca nu era etansat perfect . La mine se aude in zona cu fulii si sus la alternator pana spre turbina...
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni ? Azi am mai facut o verificare in alt mod ca sa-mi dau seama ce mai ramane de luat in considerare . Am scos cureaua de accesorii si am pornit motorul iar zgomotul nu se mai auzea deloc ! Deci din start cu asta am putut sa aflu ca nu este fulia de la arbore si nici turbina ! A mai ramas 5 fulii iar la una singura este problema - dar care fulie ? ca e cam greu sa ma apuc sa schimb pe toate degeaba si mai ales rola aia intinzatoare ..

https://www.imageupload.co.u...9/accesorii_2.jpg
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai invarte si tu de fiecare rola in parte.Ptr rola intinzatoare dai roata dreapta jos,o demontezi si vezi amortizorul de vibratii in ce stare este.spor
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Adi Iulian a scris:Chiar nu stie nimeni ? Azi am mai facut o verificare in alt mod ca sa-mi dau seama ce mai ramane de luat in considerare . Am scos cureaua de accesorii si am pornit motorul iar zgomotul nu se mai auzea deloc ! Deci din start cu asta am putut sa aflu ca nu este fulia de la arbore si nici turbina ! A mai ramas 5 fulii iar la una singura este problema - dar care fulie ? ca e cam greu sa ma apuc sa schimb pe toate degeaba si mai ales rola aia intinzatoare ...

Salut.
Schimba fulia de vilbrochen.
Skip ads

  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am invartit , in afara de fulia de arbore care nu o poti invarti . cea de la compresor aer nu este si nici aia de la arbore . In schimb la fulia de la alternator mi se pare ceva ciudat , are un dinte cam tocit si cand o invart merge putin ovalizat . Cureaua noua deja s-a format tocit din cauza acelui dinte . Are si rulment fulia alternatorului ?
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
Salut.
Schimba fulia de vilbrochen.


pai nu intelegi ca nu se auzea deloc cand am pornit motorul fara cureaua de accesorii ? Nu este din fulia vibrochen , e buna fulia am schimbat-o deja acum 2 ani
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pai nu intelegi tu, ca scotand cureaua, fuliile nu mai sunt tensionate si nu mai fac zgomot.
Schimba ce vrei, e masina ta. Ideea e sa ne transmiti rezolvarea.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dar cand merg vreo 2 ore si este motorul cald , de ce nu mai face aproape deloc ? Doar dimineata sau cand este rece , cand pornesc si opresc prima data se aude cel mai tare
Skip ads

  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mi-a spus un mecanic ''specialist'' ca este din cauza valvei EGR . Poate sa se buleasca valva dupa 350.000 km reali ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu face galagie valva EGR... si da se poate strica si dupa 10000 de km nu este o regula din acest punct de vedere. verifica rand pe rand toate rolele daca au vaselina (rulmentii lor) respectiv intinzatorul daca functioneaza corect.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Intinzatorul are joc , acolo la imbinarea cu acel piston ! Am schimbat doar rola , ca asa mi-a spus ca trebuie ..''desteptul'' de la piese auto.

Face ceva intinzatorul cand pornesti sau opresti motorul ? Sau ala este doar pentru comprimare cand vrei sa dai cureaua jos ? E grav jocul ala de la piston ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR