Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Fronea Andrei 83

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vivaro 2009 wv254427
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara.Am un Opel Vivaro din 2009 Life Cosmo cu motor de 2.5 cdti. Cand l-am cumparat avea cutia de viteze si timoneria stricata.Am cumparat cutie de viteze si timonerie si le-am schimbat.Problema e ca la turatie mica imi pot schimba foarte lejer vitezele.Daca accelerez mai tare (ex peste 2500 turatii),cand schimb nu imi da voie decat cand scad turatiile sub 2000.Am fist la mecanic si el imi spune ca ar putea fi problema de ambreaj.Pentru ca avand cutie de viteze si timonerie noua,nu mai poate fi problema de acolo.El spune ca totul depinde si de ambreaj.As vrea sa stiu si parerile voastre,Poate ati mai auzit si la altii de problema aceasta.Va multumes mult pentru sprijinul acordat !
Skip ads

  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Iti face treaba asta in toate treptele? Si mai exact daca fortezi "caraie"?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Spune-i mecanicului ca debraierea e una, si sincronizarea e cu totul altceva...
  • Fronea Andrei 83

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vivaro 2009 wv254427
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Da.daca fortez imi "caraie".Am incercat de vreo 3 ori sa fortez,a "carait" si de atunci nu am mai fortat.am schimbat viteza la turatie mai mica si gata.si de facut asa face in orice viteza.de aceea am cerut sfatul vostru,ca sa nu ma apuc sa bag 600 de euro sa schimb ambreajul si tot degeaba,pentru ca eu cred ca e si o problema de reglaj,nu cred ca e de la ambreaj cum spune el.el a montat cutia de viteze si timoneria,dar cred ca nu a reglat ceva cum trebuie.pentru ca ambreajul nu patineaza,nu da nici un semn ca ar fi strivat.
Skip ads

  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ambreiaju e hidraulic? Daca da, incearca sa il mai aerisesti odata,daca e cu cablu..nu stiu ce sa zic, sau ai probleme cu cutia de viteze,eu am avut aceeasi problema ca si tine,dar facea numai la treapta 2, daca incercam sa schimb la 2500/rpm, scotea acel zgomot "caraie", daca asteptam sa scada sub 2000,nu facea.pana la urma am schimbat cutia
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,517
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Faptul ca face zgomot la cuplarea in oricare viteza, sugereaza ca problema ar fi undeva in zona ambreiajului ... Ca trebuie reglat (daca este posibil) sau sunt componente de inlocuit, ramane de vazut ... Oricum, la schimbarea cv, ar fi trebuit, macar, revizuit/inspectat tot ansamblul ambreiaj ... Chiar si asa exista sansa sa nu poti depista o placa de presiune sau un rulment care pot muri la scurt timp, gospodareste ar fi fost un kit ambreiaj nou ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR