Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • George92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua, in urma cu aproximativ o luna de zile am reparat calculatorul de injectie si dupa doua saptamani(apr) a aparut un tremurat la motor( si la rece si la cald)..iar acum o saptamana dupa ce am alimentat cu motorina de la Petrom si am efectuat 50 de km, la intoarcere masina nu mai tragea.Am observat ca ea trage mai bine la rece decat la cald.Am fost cu masina in 4 service-uri si mi s-au dat apr 4 diagnosticuri diferite, un injector care nu mai pulverizeaza, electrovintil de admisie stricat, calculator de injectie, tremurat de la volanta.Am scris pe acest forum in speranta ca cineva care a avut acceasi problema ma va putea ajuta, pentru ca nu am gasit nimic asemanator.
Specific ca am facut 4 testere pe ea si nu s-au gasit erori!Va multumesc.
Skip ads

  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca motorul se tureaza si urca in turatie peste 2000 si motorul nu trage,, inseamna ca iti patineaza discul de ambreaj este uzat tare, si are si arcurile slabe , daca mai are cineva alte pareri sa le spuna pentru ajutor .
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Aia cu tremuratul de la volanta,nu o cred.Motorul asta are volanta cu masa simpla,e o bucata de fier masiv,ce sa pateasca,s-a descentrat?!Probleme apar la motoarele cu volanta cu masa dubla,unde are ce sa se uzeze.
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
discul este una si placa este alta nu fa confuzie , discul de ambreaj are niste arcuri care se slabesc , in plus ferodoul de pe disc se uzeaza o data cu placa de presiune .si de acea patineaza si nu trage masina .
Skip ads

  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si care este confuzia? Dan spunea despre volanta (placa de presiune) si nu a pomenit nimic despre discul de ambreiaj.....
  • George92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si totusi ar mai putea fi de la valva egr? azi sunt programat sa ma duc sa o curat..
  • George92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am curatat si valva egr( era foarte murdara ) si problema tot nu s-a remediat..insa mi-a spus ca un injector nu functioneaza cum trebuie..ati mai intalnit problema?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu-ti fi sarit de la punct distributia...
  • George92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu aceesi problema, am fost cu ea la un service de injectoare(mi-au spus mai multi insi ca un injector nu ar functiona cum trebuie) si injectoarele sunt in regula, mi-a pus din nou un tester pe ea si la turatii mari a aparut "chech engine" cu eroarea prezenta:P1125- critical system malfunction 2.Mecanicul a zis ca e electrovalca de vacuum a turbinei cauza.. insa nu am piesa sa o probez si una noua e destul de scumpa.. As dori o alta parere ..Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR