Ai uitat parola?


  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salutare... Rolling Eyes Rolling Eyes

dupa cum scrie si in titlu...am si eu urmatoarea eroare...(vezi si poza)

masina nu mai trage...daca o turez mai mult se aprinde si martorul masina + cheia...

masina trepideaza foarte tare la oprirea motorului....

zgomot foarte urat de tractor cand o turez...ca si cum turbina ar trage aer fals...sau trage aer insuficient...

CAUZE?

m-am uitat pe forum si unii zic ca e EGR-ul de vina( ceea ce cred si eu si o sa ma apuca maine sa-l curat,desi a mai fost curatat o data...).... altii zic ca e turbo sau debitmetru ( debitmetre am doua...le-am inlocuit intre ele aceeasi problema ). Am scos si mufa de la EGR...sta martorul aprins in bord dar masina tot nu trage...


PS: mi s-a luat sa caut pe tot forumul...daca cineva zice ca mai exista acelasi subiect,rog sa-mi mute postarea....
  • insignia

  • Mesaje scrise: 863
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum Z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
verifica sistemul de vaccum...
nu ai vaccum pe electrovalva turbo
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
mai exact ce sa verific? prin vacuum pot intelege tot ce e furtun conducta etc...imi trebuie un punct de reper...
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
insignia a scris:verifica sistemul de vaccum...
nu ai vaccum pe electrovalva turbo


o poza cu electrovalva turbo....unde se afla mai exact ?
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Inca o intrebare .... Cu motorul pornit cand accelerez...TIJA de la turbina trebuie sa se miste ?( eu asa stiu ) ce anume controleaza aceasta tija ? acea electrovalva turbo ? ce legatura are electrovalva turbo cu trepidatiile motorului la oprire ?
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
hiperul a scris:Cu motorul pornit cand accelerez...TIJA de la turbina trebuie sa se miste ?

Da, trebuie sa se miste. La pornirea motorului tija trebuie sa se traga la maximum si la accelerari se va misca functie de modificarea presiunii.
hiperul a scris:Ce anume controleaza aceasta tija ? acea electrovalva turbo ?

Exact. Cu atat mai mult cu cat Y22DTR are turbo cu geometrie variabila e imperativ necesar sa urmaresti traseul de vacuum. Valva in cauza se afla pozitionata la tine langa baterie, in spatele cutiei acesteia, are 2 iesiri IN si OUT si o mufa. O poti verifica inlocuind-o cu cea de deasupra radiatoarelor (sub tragger), seamana intre ele si fac aproximativ acelasi lucru (sau prin punerea pe direct a furtunelor, moment in care nu vei avea control asupra modului in care va creste turatia masinii).
hiperul a scris:Ce legatura are electrovalva turbo cu trepidatiile motorului la oprire ?

Absolut nicio legatura. Trepidatiile motorului la oprire pot proveni de la un tampon uzat sau de la o volanta pe duca.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
n are nicio treaba volanta cu ce am scris eu...pana acum nu mi trepida....doar o data am patit-o cand am avut furtunul (conducta) de vacuum de la servo frana sparta....asta cu trepidatul a inceput o data cu problema de mai sus...
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167


aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ce imi place mie la tine este faptul ca, desi habar n-ai unde este pozitionata o amarata de electrovalva sau ce rol are aceasta intr-un sistem, cand ti se da o posibila solutie, daca nu-ti place cum suna, gata dom'le nu e asta ca stiu eu ca nu-i asa... Smile Te joci din gura sau din auzite cu termeni tehnici, presiuni pozitive, negative, dar tu nu esti in stare sa vezi daca masina ta face presiune whatsoever... Doooh !
Cred ca mi-am racit gura degeaba cu tine, in definitiv si daca-ti zice omul sa-i dai masinii cu pipi de fata mare, in eventualitatea in care totusi gasesti fata, n-o sa stii unde sa-i dai, deci what's the point, la dreaq... Fugi la service sa-ti faca constatarea, dar mergi pe burta nu incepe si pe acolo cu de'alde presiuni ca te dau aia afara. Wink
  • insignia

  • Mesaje scrise: 863
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum Z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
hiperul a scris:
insignia a scris:verifica sistemul de vaccum...
nu ai vaccum pe electrovalva turbo


o poza cu electrovalva turbo....unde se afla mai exact ?



cum deschizi capota masinii o vezi prinsa pe tragger in parte dreapta adik zona bateriei
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Michangel a scris:Ce imi place mie la tine este faptul ca, desi habar n-ai unde este pozitionata o amarata de electrovalva sau ce rol are aceasta intr-un sistem, cand ti se da o posibila solutie, daca nu-ti place cum suna, gata dom'le nu e asta ca stiu eu ca nu-i asa... Smile Te joci din gura sau din auzite cu termeni tehnici, presiuni pozitive, negative, dar tu nu esti in stare sa vezi daca masina ta face presiune whatsoever... Doooh !
Cred ca mi-am racit gura degeaba cu tine, in definitiv si daca-ti zice omul sa-i dai masinii cu pipi de fata mare, in eventualitatea in care totusi gasesti fata, n-o sa stii unde sa-i dai, deci what's the point, la dreaq... Fugi la service sa-ti faca constatarea, dar mergi pe burta nu incepe si pe acolo cu de'alde presiuni ca te dau aia afara. Wink


Michangel...n-am nimic personal cu tine sau cu altcineva de pe forum,merci pentru raspunsul dat mai inainte,dar sa vii sa mi spui ca masina se misca la oprire din cauza volantei...sa stii ca ai fost total pe langa la faza asta Razz Razz Razz daca erai fata in fata cu mine cand ai spus asta , te luam de mana ,bagam masina in cel mai tare service...si ti aratam ca pana la volanta sunt multe alte chestii de constatat si/sau rezolvat... la fel cum e si cu cim-urile....cum apare un martor pe bord,cum hop...toti sariti cu gura ca e cim-ul dus Shocked deja ma bufneste rasul numai cand tastez ...Smile)

P.S. e weekend si n am avut timp de service...ca o duceam direct...nu stateam sa ma mai murdaresc pe maini...daca tie iti place sa stai toata ziua cu mana in ea e treaba ta,sa desfaci fiecare piesa sa te uiti la ea in soare sa vezi unde-i cade umbra....si care face umbra mai mult Cool
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
insignia a scris:
hiperul a scris:
insignia a scris:verifica sistemul de vaccum...
nu ai vaccum pe electrovalva turbo


o poza cu electrovalva turbo....unde se afla mai exact ?



cum deschizi capota masinii o vezi prinsa pe tragger in parte dreapta adik zona bateriei


scurt si la subiect Razz merci tata Laughing
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
hiperul a scris:
cosmin65397 a scris:La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167


aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?



Era acelasi cod cu varianta B intr-adevar ,dar problema a fost de la electrovalva turbo pe care am schimbat-o cu una noua Pierburg, nu am curatat nimic la electrovalva,ci blind la egr si doar schimbat electrovalva, citeste si topicul pe care ti l-am dat gasesti informatii si acolo.


poate te ajuta si asta : https://mega.co.nz/#!TFUgnApR!TbOEzFfhVVc-v3DJsWloOR3HyvQ1ijF7XbRFTIf91xs

Copiezi tot linkul si downloadezi,e un pdf.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am verifiat celebra electrovalva turbo de care vorbeste toata lumea...pare perfect funtionala... mi-a zis cineva ca cica de vina ar fi supapa turbo actuator...cea care comanda tija de la turbo...altii zic ca e egr-ul de vina si d'aia nu mi merge turbo cum trebuie(DAR daca era egr-ul e vina nu trebuia sa apara pe tester ) ?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:
hiperul a scris:
cosmin65397 a scris:La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167


aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?



Era acelasi cod cu varianta B intr-adevar ,dar problema a fost de la electrovalva turbo pe care am schimbat-o cu una noua Pierburg, nu am curatat nimic la electrovalva,ci blind la egr si doar schimbat electrovalva, citeste si topicul pe care ti l-am dat gasesti informatii si acolo.


poate te ajuta si asta : https://mega.co.nz/#!TFUgnApR!TbOEzFfhVVc-v3DJsWloOR3HyvQ1ijF7XbRFTIf91xs

Copiezi tot linkul si downloadezi,e un pdf.


merci pt link...am dat jos electrovalva....dar nu inteleg cum o curat ? bun o scot din locasul ei..si apoi ii dau cu spray pe cele 2 canale...si apoi ? nu inteleg spaniola...daca era in engleza ma ajuta mai mult....

Cat costa una noua?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
***** PROBLEMA REZOLVATA *****
  • nanutza

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Si nu ar fii frumos sa si spui cum ai rezolvat problema ? sau este secret ..
  • ionut signum 1704

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2.2dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut nanutza!imi spui si mie cum ai rezolvat problema ca si eu ma chinui si nu ii dau de cap...am tot citit pe aici....😩😩
  • ionel prahuza

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira W0L0AHM758G0729 din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
hiperul a scris:***** PROBLEMA REZOLVATA *****


Cum ai rezolvat ?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata