Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna.am si eu o problema cu un astra g ,benzina imi tot arde bujia 4 ,nu isi face autocuratirea,cand se afuma imi aprinde martorul in bord si merge numai in 3 ce este de facut? E posibil sa fie de la fisa sau de la bobina de inductie?am schimbat discurile,placutele si cablu de la frana de mana pe spate,de atunci parca strange ceva ca si cum ar tineo ceva lasata la liber pe panta merge,am crezut ca poate pana se formeaza placutele dar am 2500 km de cand le-am schimbat si tot asa face.astept parerile dumneavoastra.multumesc
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu ai distruse simeringurile de la supapele cilindrului respectiv,si in acel cilindru sa curga ulei pe langa cozile supapelor.Acel ulei ars poate ancrasa bujia si sa o scoata din functie.Eu am patit asa ceva la o masina,si trebuia din timp in timp sa scot bujia si sa o curat cu peria de sarma.Tot timpul mi se intampla la acelasi cilindru.Am rezolvat problema prin schimbarea simeringurilor de la toti cilindrii.Scoate fum albastru cand o pornesti?Motorul consuma ulei?
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
A consumat si ulei dar am segmentat motorul,am schimbat si semeringurile la supape,am pus bujii noi si la 1500 iar a afumat bujia,se poate sa fie cumva de la fisa sa nu lucreze la o anumita temperatura,sau debla bobina?
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da,poate fi si de la fisa sau bobina,dar ar trebui sa nu-ti mearga motorul rotund,sa se accelereze greu,sa mearga intermitent in 3 cilindrii..
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
florin7878 a scris:am schimbat discurile,placutele si cablu de la frana de mana pe spate,de atunci parca strange ceva ca si cum ar tineo ceva lasata la liber pe panta merge,am crezut ca poate pana se formeaza placutele dar am 2500 km de cand le-am schimbat si tot asa face..multumesc

Depinde de panta . Smile Daca e foarte pronuntata , sigur ca merge. Incearca o simpla denivelare sa vezi daca ,,iti fuge,, masina inainte /inapoi.
Probabil cum a trebuit sa impingi inapoi de cilindrii mai tare in etrier punand discuri si placute noi , zona de etanseizare a cilindrilor s-a ,,mutat,, pe portiuni jegoase.

Verifica totusi dupa citiva km buni sa vezi daca ti fierbinte vreo janta. Doar sa nu incerci ca istetu' de mine care am bagat degetele printre spite simtind nevoia sa-mi las bucatele de piele pe discul incins. Smile

PS - Daca zonele de contact la capete sint ok , fiselor li se mai poate verifica rezistenta cu un ohmetru. Nu stiu exact valorile dar daca incerci tu acasa macar poti compara valorile intre ele la fisele tale.


Ultima modificare facuta de Aries la Mar 05 Mai, 2015 10:30 pm
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Merge cam intrerup,se aude intrerupt si in toba,daca o las sa stea la relantiu mau mult intrerupe si dupa un timp arde bujia 4, ma gandeam ca sar putea sa fie de la fise la o anumita turatie sa nu lucreze?
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am incercat cu mana la discuri si nu par a fi incinse,oare ce sar fi putut intampla,sa fie vreun disc oval de nou?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Intai trebuie sa stabilesti clar daca mergi putin infranat sau nu.
Skip ads

  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
La plecatul de pe loc se simte un pic infranata dar la viteza mai mare parca merge in socuri,parca toata trepideaza.
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ce mi-ai recomanda dan cristi sa schimb prima data fisele sau bobina? Sar putea de la astea sa afecteze si bujia?
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da,este foarte posibil ca de la fise/bobina sa ai probleme la bujia rescpectiva.Pune apa intr-un pulverizator de spalat geamuri(fas-fas de-ala) si pulverizeaza picaturi fine de apa in zona fiselor si a bobinei.Asta o faci noaptea si cu motorul pornit,astfel o sa vezi foarte bine pe unde pierde scanteia,daca o pierde..Ordinea logica ar fii sa probezi intial fisa,apoi bobina.
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am sa incerc cu apa si o sa revin cu un raspuns.multumesc
Skip ads

  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am incercat cu apa cum ai zis dan cristi si.nu se vede nimic,ar putea sa fie altceva sunt terminat cu intreruptu asta.multumesc
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Fa rost de o fisa si fa proba cu ea..Fa un filmulet sa vedem si noi cum merge motorul!
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
florin7878 a scris:La plecatul de pe loc se simte un pic infranata dar la viteza mai mare parca merge in socuri,parca toata trepideaza.

1 - nu ne intelegem.
Sa fiu mai plastic. Cauti o baltoaca pe un drum al patriei si te opresti cu rotile din fata pe marginea ei dupa care lasi masina libera. Totusi , vezi sa n-aiba baltoaca 3 m adancime ! Smile Daca masina iti aluneca usor de pe marginea baltii , e clar ca si rotile sint libere. Daca nu , te poti apuca de verificat pistonase si alte cele.
Sau daca nu gasesti baltoace Smile , lasa masina libera pe un teren plan , da-te jos si incearca s-o impingi usor citiva metrii. Ma gandesc ca iti vei da seama daca e infranata sau nu.

2 - nu ne intelegem nici la bujia 4.
Nimeni nu-ti va putea spune de pe forum daca de vina e fisa, bujia sau altceva. Mergi prin elimineare si evident , fisa e cea mai usor de verificat.
Imi cer scuze , dar opelul nu-i dacie sa stropim cu fas-fas pe intuneric ca sa vedem ... ce ? In cel bun caz niste scantei ,,furate,, haotic prin niste fise ecranate mult mai bine decat cele mult cautate candva ,,de Urziceni,, ?
Ti-am recomandat si mai sus: exista ohmetru / multimetru cu care sa masori rezistenta fiselor. Si daca esti bota la ,,buelectrica,, , mergi in piata si ia-ti un multimetru cu 15 lei ( iti va prinde bine si sa-ti masori incarcarea ) sau cere de la cineva , iei de pe net un banal manual de utilizare si iti masori fisele. Iar ma repet , nu stiu valorile nominale dar masori toate fisele si compari rezultatele.
Asta dupa o prealabila verificare a fisei sa nu fie deteriorat invelisul si nah , capetele de contact sa fie intregi si curate.

Daca nu gasesti nimic suspect , imprumuti o bobina de la cineva cu acelasi model de masina ....si tot asa.
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am incercat cu apa cum ai zis dan cristi si.nu se vede nimic,ar putea sa fie altceva sunt terminat cu intreruptu asta.multumesc
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ok,ms.frumos
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sa ma scuzi,dar daca ai impuscata izolatia la fisa respectiva,nu o sa-ti dai seama nici cu mama ohmetrului,pt ca el iti arata rezistenta intre capetele fisei,nicidecum cat de buna e izolatia.Metoda cu fas fas-ul e de tinut minte,pe mine m-a scapat de multe dureri de cap nu la Dacie,nici la Opel,ci la fostul Mercedes pe care l-am avut.Una dintre bobinele de inductie era fisurata,si nu vedeai cu ochiul liber,doar fas fas- ul mi-a aratat unde se pierdea de fapt scanteia,asa ca,Aries,lasa rautatile deoparte..Incercam sa ne ajutam intre noi,nu sa facem misto!Ma bucur ca nu l-ai trimis pe Florin la service,cu toate ca era un sfat mai competent decat ce i-ai scris mai sus!O seara buna tuturor!
  • florin7878

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ok,ms.frumos,dan cristi si aries
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu erau rautati ci doar exasperare. Oricum ti-a spus colegul ca n-a sesizat nimic.
Daca izolatia la o fisa era strapunsa si pleca scanteia haotic la ,,masa,, sau la orice din zona , asta SE AUZEA si SE SI VEDEA seara pe racoare.
Iar daca verificatul vizual si prin pipaire a unor fise presupune doar sa scri pe un forum fara ca macar tu sa le ai in mana si sa le studiezi cu o minima atentie , atunci meriti sfatul cu fas-fas cu apa cu conditia sa tii capatul fisei dinspre bujie in mana , motorul pornit si cealalta mana pe caroserie.

Sa-l trimit la service ...ca sa ce ? Aia in secunda 2 ii baga pe o factura un set fise si o bobina si la revedere - cu mari sanse ca in continuare bujia 4 sa faca la fel.Stau aia sa dea cu apa , cu intuneric sau cu ohmetru' !

Am trecut prin experienta asta cu fisele. Si cazul cu strapungerea cand in momentul cand o scanteie o lua pe aratura si facea un mic ,,poc,, lovind capacul motorului iar motorul aflat in mers in gol tragea un sughit - si cazul in care fisele aveau 6 luni dar masina mergea prosteste. Tin minte ca la masurarea cu pricina in care nici mama ohmetrului nu-mi arata nimic , una dintre fise era la diferenta mare de celalalte 3. M-am dus la un service si din 5 fise vechi tinute de baieti , am gasit una care se apropia de valorile fiselor mele.

Ar mai fi de discutat in cazul lui Florin si despre cat de bine inchid supapele la cilindrul in cauza , sa nu fie arsa vreuna si jocul tachetilor.

Ei Florin, asa-i ca acum te simti ajutat ? Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR