Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • secioreanunicolae

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut ! Sunt Nicu, am un opel astra g 1.7 cdti din 2003 si am intampinat urmatoarele probleme :
- de ceva vreme, la franare se intareste pedala. Am mers la service si mi s-a recomandat sa schimb servo-frana (tulumba). La schimbare acesteia s-a constatat circa 0,5 l ulei in tulumba. Mentionez ca in urma cu aproximativ 3 ani am fost nevoit sa schimb motorul, deoarece s-a turat la 5000 de turatii si s-a gripat motorul. As vrea sa stiu de ce s-a gasit ulei in tulumba. E posibil sa aiba legatura cu ce s-a intamplat atunci, sa fie de vina semeringul de la pompa de vacuum de pe alternator sau sa fie altceva ? Ma poate ajuta cineva ? Multumesc !
Like
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sincer nu stapinesc bine functionarea sistemului,dar parerea mea e,ca daca lichidul gasit in servo are culoare inchisa(neagra),este ulei,daca este curat(transparent),este lichid de frina...
Like
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Verifica pompa de vacuum. Ea are prostul obicei sa mai bage ulei pe instalatie, implicit in capsula vacumatica servo-frana.
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG