Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe Ghidul Alegatorului ×


  • Ady_Sandor

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Pe maine mi-am facut o programare sa-i fac o curatare de admisie si cu ocazia asta (avand un pic de uzura la tija swirl) am decis sa scot clapetele afara si sa ambutisez gaurile cu dopuri de aluminiu.
Problema pe care o am acuma este ca nu gasesc pe nicaieri o bara de aluminiu din care sa fac dopurile.
Pana maine trebuie sa fac rost neaparat, iar azi ma voi pune sa caut prin toate partile.
Asadar ii rog frumos pe cei care si-au mai facut, sau care stiu cu aproximatie dimensiunile unde intra dopurile, sa-mi spuna si mie de ce diametru de bara de aluminiu as avea nevoie pt confectionarea lor? Question
Am tot cautat pe forum si pe google, dar nimeni nu zice nimic de dimensiuni.
Eu am pe acasa ceva bara de 10-12 mm, dar cred ca este prea subtire pt ca trebuie si un pic de umar la acele dopuri, ca sa nu intre de tot.
Va astept cu un raspuns cat mai repede posibil.
Multumesc mult.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 4,037
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Numai comanda online --> http://www.ebay.co.uk/itm/I...sh=item234c0472b8

CristianTM.
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Vorbeste cu cei de la EDS. E posibil sa te ajute ei. Eu am cerut un pret pentru toata treaba asta la ei si presupun ca au si cu ce sa ambutiseze clapele din moment ce mi-au raspuns cu o oferta. Alta solutie mai rapida nu vad. Trebuia sa te gandesti din timp, eventual sa-ti comanzi kitul de pe net si sa-l ai cand te duci la service. Succes
  • Ady_Sandor

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri.
Pe ebay in UK am gasit si eu, dar pacat ca nu au ajuns si in tara ca-l luam demult acel kit complet.
Am sa vorbesc azi cu cei de la EDS pt ca oricum voi face o comanda la ei si sper sa-mi rezolve si dopurile de aluminiu din moment ce au si service.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Te vad ,,de-al,, meu. Nu stiu daca esti din Oradea sau judet dar sugestia mea ar fi ( fost) sa incerci pe la un atelier - gen Sigma ( pe Clujului inainte de maternitate pe dreapta ). Dai cotele la om si ii explici ce vrei.
Sau imi trimiti cotele intr-un PM , adica exact ce doresti si maine dupa ora 15 ti le aduc.
Problema ar putea sa apara la luatul masuratorilor. Din ce am dedus nu ai niste cote STAS si e suficienta o eroare de 1-2 sutimi si n-am facut nimic. Nu stiu exact despre ce e vorba , mie trebuie sa-mi deseneze omul sa pricep Smile dar am banuiala ca acele dopuri ar fi bine facute cu o usoara ,,strangere,,.
  • Ady_Sandor

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt din zona Beiusului. Am auzit de firma Sigma care-s foarte renumiti, unde se pot reproduce tot felu de componente/piese pt diverse echipamente/utilaje/masinarii. Cred ca-s cei mai buni din judet la acest capitol.
Si la mine in zona sunt o gramada de ateliere de strungarie pt prelucrat metale si nu numai.
Chiar azi am vorbit pt acele dopuri la un atelier si supriza a fost sa aflu ca de fapt au mai facut ambutisari de admisii si la alte masini.
Da, intr-adevar dopurile vor avea strangere maxima, adica sa intre prin presare, cat mai greu, ca altfel va trage aer fals.
Eu am intrebat aici pe forum cam ce diametru de bara de aluminiu sa caut/cumpar pt prelucrarea dopurilor, iar ulterior, dupa ce va fi data jos admisia, abia atunci voi reusi sa aflu exact cotele pt dopuri.
Adevaru' este ca nu-i usor de gasit material de lucru, de genu profil rotund de aluminu sau alte metale rare.
Aveam si eu acasa cativa metri de bara de aluminiu de 10-12 mm si foarte usor puteam sa-l topesc la forja intr-o matrita, acasa, si pe urma sa-mi iasa o bara de diametru mai mare, dar am zis ca mi-e mai usor sa caut bara de macar 25 mm in diametru.
La EDS nu am gasit dopuri gata facute, si nici admisie gata ambutisata, ca de gaseam o luam pe loc.
Colegu' Aries multumesc pt sfaturi/parere si ajutor.
  • Ady_Sandor

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit. De curand am scos masina din service si i-am facut urmatoarele :
-anulat EGR + DPF [din soft si apoi fizic (acasa - personal)], ATENTIE la DPF ! pt ca sunt doi "faguri" (unu mai mic si unu mai mare), si cel mai bine se poate scoate facand cate o fereastra dreptunghiulara cu un disc subtire de 1 mm si apoi cu un burghiu mai mare pe bormasina se scot fagurii afara pe bucati; pe urma se sudeaza la loc prin procedeul MAG in puncte, iar pt mine asta mi s-a parut cea mai eleganta metoda de anulare a DPF-ului asa per total)
-curatat admisie (recomand a se spala cu apa sub presiune si pe urma cu putin diluant) + ambutisare clapete cu dopuri de aluminiu + garnitura admisie noua (ATENTIE ! la dopuri - obligatoriu sa le faceti cu un pic de umar la strungarie, nu va jucati, mecanicul mi-a explicat de ce)
-curatat senzorul de presiune de pe admisie (era foarte imbacsit/coxat)
-curatat clapeta de acceleratie
-schimbat cateva garnituri la evacuare (erau arse si pe acolo imi sufla)
-schimbat ulei in cutie
Ce vreau sa zic este ca am readus masina la viata si totodata :
1) nu mai am probleme cu oscilatiile la relanti, nici la rece, nici la cald; motoru "toarce" frumos si constant
2) inainte nu tragea numa cand avea chef, acuma trage constant si nu mai da-n nas, turbo intra de fiecare data asa cum trebuie (probabil ca inainte nu intra turbo din cauza acelui senzor imbacsit, este doar o parere)
3) altii colegi ziceau ca dupa anularea clapetelor cu dopurile de aluminiu, masina este mai lenesa pana in 2000 de ture - io zic ca a mea ii mai vioaie fara acele clapete si ba mai mult se accelereaza foarte uniform asa cum ar trebui
4) nu mai am miros atat de intepator de noxe plus ca acuma evacuarea este perfect etansa
Deocamdata sunt foarte multumit de rezultate si in sfarsit ma pot bucura de masina de fiecare data cand o scot la drum si sper sa nu mai am alte probleme cu ea.
Le multumesc frumos tuturor colegilor pt informatiile foarte utile oferite pe forum. Asa am si reusit sa-mi pun la punct masina.
Referitor la cele mentionate mai sus, sper sa le fiu de folos colegilor care au mai intampinat aceleasi probleme la masinile lor.
Mult succes !
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, ma bucur ca ai revenit cu impresii post lucrare. Si eu intentionez sa fac aceleasi operatiuni la masina mea cu acelasi motor. Cat ai dat per total pe toata interventia? Si zi-mi daca observi ca s-a schimbat ritmul in care se incalzeste motorul dupa interventiile mentionate. Ma gandesc ca poate se ridica mai greu temperatura, acuma ca respira mai curat si mai bine...
Merci
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,063
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ar fi bine daca ai pune si cote si desen la bucsile de aluminiu sa stie si altii daca au nevoie asa cum si tu ai avut nevoie si nu ai gasit dimensiunea, acum ca ai facut operatia poti ajuti si tu pe altii...
  • Ady_Sandor

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare ! Nu se incalzeste mai repede decat inainte, nu-i nicio diferenta, pot spune ca functioneaza in parametri normali.

Pai m-au costat asa:

-anulare EGR + DPF (doar din soft) = 200 euro, probabil am platit un pic mai mult pt ca baiatu cu testeru a trebuit sa cumpere acel soft pt motorul meu

-anulare EGR + DPF (fizic) = GRATIS (mi-am facut acasa; am experienta/pasiune si echipamente pt lucru cu metalu)

-pt dopurile de aluminiu am platit de 2 ori a cate 35 lei, din cauza ca prima data m-au inteles gresit si le-au facut fara umar, i-am pus sa le scoata inapoi si le-au facut cu umar pe toate 5 (asta pt siguranta motorului), iar apoi le-au lipit cu LOCTITE

Io unu, abia mi-am gasit bara plina rotunda de aluminiu, doar prin relatii, asadar am facut dintr-o bara de 30 mm, lunga de vreo 30 cm; gaurile alea din admisie nu cred ca au mai mult de 20 mm; din pacate nu pot sa va dau cotele exacte ale dopurilor pt ca nu am mai putut sta la strungarie sa-mi iau notite, fiind nevoit sa ma ocup de anularea fizica a DPF-ului, asta ca sa-mi ajut mecanicul; oricum, dopurile au fost facute ca sa intre prin presare, asa ca cel mai bine mergeti cu admisia la strungar si va garantez ca stie el cum trebuiesc facute. Deci bara de fi 30mm, lunga de minim 15 cm, si mergeti cu admisia curata la strungarie.

Pe lichide (1,5 l antigel, 2 l de ulei de cutie, 1 l lichid servodirectie) + garnitura admisie + silicon victor reinz am dat cam 300 lei la EDS.
Garniturile metalice de la evacuare le-a avut mecanicu, iar manopera lui a costat 200 lei (vreo 2 zile de lucru), deci montat/demontat, schimbat lichide, curatat componente + un mic cordon de sudura la imbinarea DPF-ului cu toba finala etc. si nu mi s-a parut deloc scump.

Per TOTAL se ridica la vreo 1600 lei.

In curand am de gand sa-i schimb farurile + grila cu unele sport.

Sper sa va fie de folos cele mentionate mai sus.

BAFTA !
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc mult de raspuns. Sper sa apuc si eu sa fac tot ce trebuie la masina pana nu incep sa apara problemele. La mine totul e ok deocamdata, dar nu cred ca or sa ma evite prea mult belele. Succes in continuare cu tot ce vrei sa faci si tinene la curent.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari. Sa mai reinvii puțin topicul,de curând am efectuat operațiunea urmând ca în viitorul apropiat sa urmeze su montarea acestuia.cel de pe mașină este foarte foarte îmbâcsit.
Galeria a fost spălată la spălătorie cu soluții dar și diluant.
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Și eu am făcut operațiunea de ambutisarea a capetelor anul trecut (octombrie parca) și sunt foarte mulțumit! EGR și DPF sunt încă pe masină și funcționale în parametrii. La EGR s-a montat doar un reductor, o plăcută blind cu trei gauri în ea.
E foarte ok asa, cel puțin deocamdată!


Ultima modificare facuta de Redroshe la Vin 11 Mar, 2016 9:08 pm
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cel mai bine se poate face egr off,fizic și din soft.su eu încă îl am pe mașină doar ca e anulat din soft.cel blind cu gauri e cam degeaba pentru ca tot trec gazele,
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Soluția mea pt EGR este una de mijloc, pana începe sa facă figuri și îl voi elimina de tot (din soft și blind). Același lucru e valabil și pt DPF. Atâta timp cât merge normal, se regenerează, nu îmi face probleme, sta liniștit acolo. Cum da semene de oboseala va fi eliminat fizic și din soft. Din cate am inteles, e doar o chestiune de timp. Sper ca atunci când le voi elimina sa pot să-i fac și un remap, dacă tot umblam la soft! Smile
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Absolut.remapul va fi cireașa de pe tort.o sa vezi atunci diferența....o spun ca știu Very Happy
  • sebyutza

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua oameni buni, de curand mi-am cumparat si eu un Opel Vectra c Facelift din 2006, 1.9 cdti de cai si am observat ca a iesit tija de pe clapete si de fiecare data cand opresc masina scapă aer pe la ele, cel putin la 1 si 2. Vreau sa curat galeria, sa elimin clapetele si sa ii pun dopuri in loc, stie cineva unde pot face asta prin timisoara? Un service, un mecanic priceput sau cineva care stie ce face. Multumesc frumos.
  • BMarius777

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat

  • BMarius777

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Stie careva unde se pot pune dopuri pt anularea clapetelor admisiei in București la un opel vectra c 1.9cdti 110kw?
  • BMarius777

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Si mie mi a cazut tija aceea

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata