Daca iti spun "de unde am luat" o sa zici ca fac misto, si nu asta imi e intentia
Pentru schimbare tapiteria spatarului trebuie data jos, iti recomand sa ai la indemana niste coliere din alea din plastic pentru strans cabluri electrice, e mai usor sa le pui pe ele decat agrafele metalice originale (circa 10 buc/scaun)...
Tapiteria se desface prima data in partea din spate (este acolo un sistem destul de ingenios cu sarniere de plastic, aproape nu iti dai seama ca nu este o simpla cusatura...
Trebuie date jos suporturile pentru tetiera (greu ca naiba, trebuie lucrat din interior cu un "cleste" potrivit) si dupa aceea levierul pentru basculat scaunul, impreuna cu piesa de plastic de langa el (de levier tragi "mai inteligent", ai grija insa sa nu rupi cealalta piesa, cea care "ascunde" gaura)
Se desfac TOATE agrafele care tin partea din tesatura/burete de osatura metalica si se scoate tapiteria prin tragere...
Cablul rupt in forma de Y de vede, schimbarea lui e triviala, cel mai probabil este ca acesta sa fi cedat in partea de sus; iti recomand ca dupa montaj sa fixezi cablul intr-o pozitie buna cu acelasi tip de coliere de plastic ca la tapiterie.
Remontarea se face in sensur invers al demontarii...
Scaunul se poate bascula (pentru a facilita demontajul, de ex.) dupa "deschiderea" tapiteriei in partea din spate, se trage "in sus" simultan de cele doua "degetele" din stanga si din dreapta, acolo de unde trag de fapt si cablurile...)
Descrierea e destul de complicata, executia... mai usoara, daca ai un minimum de dexteritate manuala...
SUCCES !