Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • opelvectra96

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
salut...am si eu o mare problema cu opelul meu...am un opel vectra b din 96 1.8 16v benzina cod motor x18xe...i-am schimbat prima data segmenti si nu am alejat camasa si la ceva timp sau aliniat si imi scotea fum albastru...a doua uara am dus-o la mecanic si mi-a alejat camasa si mia schimbat segmenti...iar dupa 650 km am inceput sa scoata fum albastru si se mai aude si o bataie la pistonul 1 de langa cureaua de distributie...ce sa mai fac acuma?
Skip ads

  • opelvectra96

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie va rog?
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sa te duci la un mecanic bun,altceva ...
  • mirco_pludi

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema ca la mine ......am schimbat mecanicul si acum nu mai am nici o problema.
Skip ads

  • opelvectra96

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
ms pt sfat....dar celalalt mecanic ce tia facut?...ca la mn a zpus ca trebuie schimbat pistonul nr 1.....
  • opelvectra96

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
daca schimb pistonul 1 trebuie sa schimb si segmentii?....mentionez ca mecanicul mi-a alezat camasa si mia pus segmenti standart si nu r1.
  • wheelman2009

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
La Opel nu ai camasi, este sistemul monobloc si daca ai uzura mare se rectifica + honuire toti cei 4 cilindrii, apoi pistoane pe reparatie, la tine daca spui ca a inceput sa dea imediat cu fum, probabil ca nu a facut lucrul asta ci doar ti-a luat banii pentru asta si cel mult a schimbat segmentii. Treaba cu segmenti cota 0 ( std ) pe bloc rectificat e o tampenie, iti trebuiau si pistoane si segmenti R1 sau R2 depinde la ce cota iese blocul dupa rectificare. Acum sincer sa fiu, cred ca tu ai fost la un carpaci care ti-a cam luat banii degeaba. Daca pistonul bate trebuie sa-l schimbi, inclusiv boltul lui cu tot cu biela, segmentii daca sunt buni ii poti pastra, dar cauta alt mecanic, ca asta la care ai fost te-a cam jecmanit.
  • opelvectra96

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
mersi pt ajutor
  • wheelman2009

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pentru putin, dar cauta neaparat alt mecanic si incearca sa stai langa el cand iti lucreaza la masina.
Bafta si sa ne spui ce ai reusit sa rezolvi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR