Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara. Va deranjez cu o problema care o am acuma . Mi sa rupt axul cu came de la exacuare si in plus 2 tacheti de la pistonul 3 mi sau rupt . Precizez ca motorul era la relanti. Acuma scotând acele unuia din rulmenti miau cazut cateva ace in motor. Trebuie neapãrat sa dau jos chiulasa sa scot acele 7 ace ? ..... ma tem sa nu imi vina sus la suppape si sa nu imi ferme tachetii , posibil motorul. Astept rãspuns. Multumesc. O seara plãcutã.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa dai chiulasa jos. Sufla cu aer comprimat gaurile de scurgere a uleiului , demonteaza baia si ai sa le gasesti acolo. Acum... ce sa zic .... poti sa le si lasi acolo , sansele ca acele sa treaca de sita sorbului fiind totusi destul de mici DAR nu se stie niciodata.
P.S. Sigur nu au ramas prin arcul supapei?
P.S. 2 Verifica si supapele sa nu fie strambe, de obicei trenul supapei se sparge pana sa apuce sa indoaie supapa ( la tipul asta de motor, altele nu) , dar daca are tren de supape aftermarket cedeaza ambele , supapa/ tren


Ultima modificare facuta de Op3l la Mar 11 Oct, 2016 10:15 pm
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Nu ca leam vazut eu cum au cãzut. Imi era frica ca uleiul sa nu le aduca inapoi sus si apoi sa imi face cine stie ce bucurie .
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
App. Nu imi explic cum sa putut întâmpla ca sa imi rupa la relanti axul cu came si 2 culputori. Aveți vreo idee ?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu are nicio logica pentru ca motorul era la relanti, iar axul cu came e din otel tratat. O explicatie ar fi (banuiesc eu) ca axul avea deja o problema din turnare (la nivel molecular?), altfel nu vad cum ar fi posibil sa se rupa la 825rpm.
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Posibil sa sara sau sa se rupa siguranța de la tachet? Sa se roteasca tachetul apoi sa blocheze axul cu came si sal rupã. ....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR