Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut sunt detinatorul unui opel astra g 1.7 cdti ,,,,,,masina nu mai porneste , singurele coduri de eroare gasite de un op com sunt urmatoarele

P0480 - Fan Control 1 Circuit Low Voltage
(04) - Present

P0481 - Fan Control 2 Circuit Low Voltage
(04) - Present

a mers perfect am oprito in parcare si cand am vrut sa plec a pornit pt 5 secunde in 3 pistoane si apoi sa oprit ,nu a mai pornit sub nicio forma ,,,,,, asa din senin fara sa schiteze nimik ,,,daca cineva sa intalnit cu aceasta problema il rog frumos sa ma ajute . multumesc anticipat
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ai probleme cu racirea motorului ,posibil releul de la ventilatoare , sa nu mai cupleze si atunci avarie grava si nu da voie sa porneasca .
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
care este acest releu si unde il gasesc pe masina mai exact ,,,il schimb daca asta este cauza ,,,
dar nu trebuia sa mai apara si alta eroare pe langa cele de la racire ,,ceva care sa avertizeze.....
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Daca dai la automat iti urca presiunea in rampa pe op com? (sorb infundat, dezamorsare...)
Skip ads

  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da totu e ok
si tot nu porneste ,,,,,imi poate spune cineva unde sunt releele ce comanda ventilatoarele de racire ,,,la opel astra g
z17dtl
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu neg ca nu e o problema cu ventilatoarele conform codurilor de eroare, dar nu cred ca e motivul pentru care nu porneste. Eu unul nu am auzit de asa ceva......sa nu porneasca de la ventilatoare blocate, releu stricat. Basca aveam la acelasi model un ventilator blocat si in afara de un cod de eroare masina si-a vazut de treaba.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Supapa mecanica din capul rampei de injectie.Nu apare pe tester deoarece e defect mecanic,nu are nici o mufa ,nimic.Masina va porni daca o tractezi( ceea ce nu e indicat) pe o distanta destul de mare.E o munca grea sa schimbi aia dar se rezolva cu rabdare.
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
daca ii urca presiunea in rampa iese din discutie supapa de suprapresiune de pe rampa. daca atinge 24 kpa trebuia sa porneasca. mai degraba m-as orienta la egr blocat pe deschis si ineaca motorul cu fum.....nu stiu poate e o idee.
Ai rezolvat intre timp?
Skip ads

  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
cristof a scris:da totu e ok
si tot nu porneste ,,,,,imi poate spune cineva unde sunt releele ce comanda ventilatoarele de racire ,,,la opel astra g
z17dtl

Releele sunt in compartiment motor langa vasul de expansiune antigel si tit acolo si sigurantele aferente nu mai stiu sigur dar cred ca de 60 Amp
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul de pe vibrochen,am schimbat releele cu altele noi,,,am incercat sa o pornesc si cu spray nu porneste sub nicio forma.,,,,, nu stiu ce poate fi ,,,,,,,
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Daca nici cu spray nu porneste,ma gandesc ca ai probleme cu compresia.Inceara sa faci un test de compresie!Verifica distributia sa nu fie sarita de la punct!
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
prima data cand am dat la cheie dupa ce am oprito a pornit pt vreo 10 secunde dar in 3 pistoane ,,,,,,,si apoi sa oprit,,,,definitiv
Skip ads

  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
la cat urca presiunea in rampa cand dai la automat? turatia depaseste 300 rot/min? pe op com
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
maine o sa pun din nou testeru si am sa salvez datele si le postez ca sa vedeti exact,,,,,multumesc pt ajutor .
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
degeaba te chinui,supapa aia e problema.Succes.
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
astea sunt valorile pe tester
desired common rail presure 24 Mpa
Common Rail Fuel Pressure 0.44 Mpa
Common Rail Fuel Pressure 0.51 v
Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio 280 %
Engine Speed 282 rpm
Desired Injection Quantity 26,2mm3
Actual Injection Quantity 26,2 mm3 toate sunt la 282 rpm
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa dea sa porneasca cand ii dai cu spray in filtrul de aer.Trebuie sa dea un semn.Daca ii dai cu spray si nu schiteaza nimic,atunci e clar ca nu ai compresie suficienta.Daca da un semn la spray,atunci te gandesti la supapa de pe rampa comuna,etc.Nu-i da mai mult de un "fas" in nas cu spray-ul.E foarte periculos!Dar cred ca asta ar fi un punct de plecare,sa vezi daca schiteaza ceva la spray.
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
ai nr meu pe pm. daca vrei suna-ma
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cristof a scris:...
desired common rail presure 24 Mpa
Common Rail Fuel Pressure 0.44 Mpa
...

E destul de clar nu crezi ?
Obtureaza supapa de presiune rampa si daca nu se porneste, schimbi regulatorul de presiune pompa.
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi domnilor ,,timpul meu pentru reparat masina sa scurs ,plec din tara pentru o luna ,,,cand ma intorc am de gand sa verific sorbul din rezervor sa nu fie obturat si daca e ok ,,, trec apoi la curatat egr ,galeria de admisie ,sa schimb supapa de pe rampa si asa cum ati zis vad ce fac si cu regulatorul de presiune de pe pompa daca o sa fie cazul ,,,,,,pana atunci o sa se odihneasca un pic si masinuta mea in garaj . va multumesc inca o data pentru ajutorul acordat ....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR