Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sav
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 11 Mar 2007
  • Locatie: Constanta
  • sav

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

Vreau sa-mi cumpar un Astra Coupe Bertone. O cumpar din Italia la un pret intre 5500 si 7000. Problema este ca sunt cam zero la capitolul cunostinte de mecanica. Am de ales intre urmatoarele (deocamdata):

1. OPEL Astra coupè Bertone 2.0 turbo 16V Coupe
5000 Euro, Year model 10/2001, 70.000 km: ABS, Air conditioning, Airbag, Airbag passenger, Alarm, Alloy wheels, CD, Central door lock, Cruise control, ESP, Fog lights, Heated seats, Immobilizer, Leather seats, Power steering, Power windows, Radio/cassette, Side airbags, Traction control etc

2. OPEL Astra coupè 1.8 Bertone
6000 Eur, 05/2001, 27.000 km: ABS, Air conditioning, Airbag, Airbag passenger, Alloy wheels, CD, Central door lock, Fog lights, Guaranteed used car, Leather seats, Power steering, Power windows, Radio/cassette.
Unic proprietar.

3. OPEL Astra coupè 2.0 turbo Bertone
6300 Eur, 02/2001, 18.500 km: Air conditioning, Airbag, Airbag passenger, Alarm, Alloy wheels, Leather seats, CD, Central door lock, Cruise control, Fog lights, Immobilizer, Power steering, Power windows, Radio/cassette, Towing hook, Traction control
( DISTRIBUTIA NOUA, TURBINA NOUA, CAUCIUCURI NOI (215/40/17), MANOMETRU PRESIUNE TURBO)

4. OPEL Astra coupè 2.0 turbo Bertone
7000 Eur, 02/2001, 105.000 km: ABS, Air conditioning, Airbag, Airbag passenger, Alarm, Alloy wheels, CD, Central door lock, Climate control, Cruise control, ESP, Fog lights, Heated seats, Leather seats, Power steering, Power windows, Radio/cassette, Traction control
(Cauciucuri noi, 90.000 km service facut la reprezentanta, cu facturi ce atesta orice interventie/ schimbare: pompa de apa, distributione, radiatorul, bateria, toate filtrele, uleiul... etc)

Problemele/intrebarile mele sunt urmatoarele:
- Care credeti ca merita?
- Sa am incredere in cele care au avut parte de service? Si daca da... nu apare urmatoarea intrebare... de ce au suferit schimbari la km lor? (Masinile vin cu carte de service si nu au avut accidente)
- 18.500 km sau 27.000 km la o masina din 2001 par cam putini.... sa aiba dat km inapoi? 70 sau 100 k par mai aproape de adevar.... Exista si alta posibila explicatie: Am cunostinte in Italia si stiu oameni cu masini naravase care le tin just for fun... adica doar pentru o plimbare / cursa in weekend.... asa ca...
- Daca o sa ma decid la una din cele de mai sus in mod sigur o sa suporte un drum la un service la fata locului... : ce sa am in vedere la capitolul asta?
- Care sunt problemele care apar frecvent la aceste modele?

Astept pareri/ sfaturi.

Thanks!

Skip Ads 60 min (0/3)

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,576
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Faptul ca esti zero la capitolul mecanica , din p.meu de vedere , nu exclude faptul ca mai crezi in Mos Craciun . Daca ai arunca o privire atenta si daca ai tine la banii tai , n-ai mai deschide acet topic . SDa vedem :

1. Primul e super ieftin , e din 01 , e mai iefteneaua ca nr.2 de 1.8 , si are 70.000 in 6 ani . Adica 10.000 pe an . Adica a fost omul la mare de doua ori , de 3 ori la munte si 100 de zile la servici ( din 365 ) . Restul a fost in garaj .

2.Asta-i si mai tare . Cu un rulaj de 5.000 de km / an ( a fost a unui mos pe moarte , care a ramas vaduv la 80 de ani si a vrut sa agate liceence si sa se mai simta iar tauras ) , DEPASESTE NORMELE ELEMENTARE DE BUN SIMT .
In concluzie , masina nr.2 a parcurs 5.000 de km anual , facuti in majoritatea timpului la iesirea liceelor , in asteptarea lebedelor si la cimitir ( cand isi aranja mosul combinatiile cu locul de veci ) .

3. Aceasta masina a parcurs ....3.000 de km anual . Avand in vedere km parcursi si problemele aparute ( distributie si TURBINA ) , tind sa cred ca omul mergea cu viteza I si a-IIa pe rosu ( neavand timp in acest nr mic de km sa descopere ca masina are 5 viteze ) .

4.Tind sa cred ca asta a fost lovita in fata . Sau a mers cu apa de la robinet in instalatie ( si fara Calgon ! ) .

- in cartile de service sa nu ai incredere ( se gasesc in alb aduse de " baieti " de afara ) .
- e evident ca km sunt manariti si sunt sigur ca au si o explicatie de tot kktul ( aia cu mosul care nu vedea bine cand conducea )
- 100.000 km nu sunt normali in 6 ani . A mea in 6 ani are 130.000 km. Si daca studiezi forumul cam asta e cifra de km parcursi la o masina de 6 ani . In Romania unde daca te duci pana La Ct si te intorci , vii terminat . In Italia e altceva si se fac mai multi km.
- Nu in ultimul rand , daca posesorii de turbo de pe forum iti vor raspunde , vei constata ca masini care au mult peste 100.000 nu au probleme cu turbina .

Parerea mea e ca suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine . Si parerea asta mi-am format-o dupa ce mi-am cumparat bertone . Acu' in urma atator aventuri , dupa care ma cunsoc " bine " cu diversi dealeri Opel si angajati de la GM si in urma atator bani investiti , masina merge bine . Insa e prea tarziu ...parerea e formata .
Multa bafta la achizitionare !
  • sav
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 11 Mar 2007
  • Locatie: Constanta
  • sav

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Foarte funny.... si pertinente observatiile tale. Iti dai seama ca mi-am dat seama de probleme.... de aceea am apelat si la acest forum. Cat despre km.... sa-ti spun ceva. Italienii nu sunt fuduli ca noi. Din contra. Cunosc italieni care au masini de sute de cai putere si de zeci de mii de euro pe care le scot doar in weekend la o cursa pe circuit sau pe autostrada ... si care in rest conduc masini de clasa mica... punto, yaris, C3.... asta daca nu merg cu scuterul sau cu bicicleta. Si nu pot spune despre ei ca sunt nici prosti si nici zgarciti.
Pana una alta ramane sa ma duc acolo si sa vad probabil la fata locului... poate fac o treaba cu un moshulica... Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,576
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eh ..am eu impresia ca ti s-a pus pata Laughing . Hai sa luam un pret mediu de 6.000 eur . La care adaugi drumul , actele acolo , cazarea , haleul , tigarile , cantitatea de vodca bauta dupa ce vei vedea ce masina ti-ai luat Laughing , etc.
Se fac 7.000 eur .
Pui taxa de inmatriculare de 1.500 ( e 1.8 euro 3 )
8.500 eur .
Pui consumabile schimbate cand vii in Romania (revizie ) : 1100 lei ( distributie cu manopera la GTT ) + 400 lei ( filtre , ulei ) + 300 lei ( neprevazute - bucse , alea alea ) + 100 eur ( certificat nou , inscriere , autentificare rar )
Rezulta aproape 9.500 EUR cu masina in fata blocului .
Te las pe tine sa te gandesti daca e convenabil fata de ce gasesti in romania .

Si imi permit o sugestie : Lasa motoarele turbo si ia-ti 2.2 . A fost cel mai fiabil . Pe lant . Merge in conditiile exploatarii corecte 400.000 km .
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sav a scris:Problemele/intrebarile mele sunt urmatoarele:
- Care credeti ca merita?
- Sa am incredere in cele care au avut parte de service? Si daca da... nu apare urmatoarea intrebare... de ce au suferit schimbari la km lor? (Masinile vin cu carte de service si nu au avut accidente)
- 18.500 km sau 27.000 km la o masina din 2001 par cam putini.... sa aiba dat km inapoi? 70 sau 100 k par mai aproape de adevar.... Exista si alta posibila explicatie: Am cunostinte in Italia si stiu oameni cu masini naravase care le tin just for fun... adica doar pentru o plimbare / cursa in weekend.... asa ca...
- Daca o sa ma decid la una din cele de mai sus in mod sigur o sa suporte un drum la un service la fata locului... : ce sa am in vedere la capitolul asta?
- Care sunt problemele care apar frecvent la aceste modele?

Astept pareri/ sfaturi.

Thanks!

In cazul in care nu te pricepi la masini nu merge de unul singur sa o umperi !!!
Daca ai posibilitatea sa ajungi cu masina inainte sa o cumperi la o reprezentanta pentru o diagnosticare cu atat mai bine, ideal ar fi sa le poti vedea pe toate sa-ti faci o idee, sfaturi la achizitionarea unei masini s-au scris de nenumarate ori aici pe forum este un thread al lui vectradti pe care l-as recomanda... Smile
Eu as alege varianta turbo, ce-i drept mai pretentioasa insa ai vavantajul unei motorizari puternice in plus "daca nu te dai la ea" consuma mai putin decat cea de 2.2
bafta
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,576
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Acuma roBERT cand vreodata , vom fi noi doi de aceeasi parere ? Laughing
Cred ca niciodata , asa ca ia-ti 2.2 Very Happy . Glumeam Wink
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,090
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Eh ..am eu impresia ca ti s-a pus pata Laughing . Hai sa luam un pret mediu de 6.000 eur . La care adaugi drumul , actele acolo , cazarea , haleul , tigarile , cantitatea de vodca bauta dupa ce vei vedea ce masina ti-ai luat Laughing , etc.
Se fac 7.000 eur .
Pui taxa de inmatriculare de 1.500 ( e 1.8 euro 3 )
8.500 eur .
Pui consumabile schimbate cand vii in Romania (revizie ) : 1100 lei ( distributie cu manopera la GTT ) + 400 lei ( filtre , ulei ) + 300 lei ( neprevazute - bucse , alea alea ) + 100 eur ( certificat nou , inscriere , autentificare rar )
Rezulta aproape 9.500 EUR cu masina in fata blocului .
Te las pe tine sa te gandesti daca e convenabil fata de ce gasesti in romania .

Si imi permit o sugestie : Lasa motoarele turbo si ia-ti 2.2 . A fost cel mai fiabil . Pe lant . Merge in conditiile exploatarii corecte 400.000 km .

Mici precizari...toate motoarele pe benzina de pe bertone sunt euro4 (deci taxa aia e mult mai mica). Distributia nu trebuie sa o schimbi la GTT ca nu e tehnologie spatiala (deci cost pe la jumate), uleiul si filtrele nu depasesc 250 RON. in rest sunt de acord
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,576
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
M-am gandit ca distributia fiind un lucru important care daca nu e facut cum trebuie are repercursiuni grave asupra motorului , eu personal prefer s-o schimb la un service autorizat care sa-mi ofere garantie pe lucrarea facuta .
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 1,141
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra z18xe + z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ha ha,
@bertone chiar am ras! Ai un zece la compunere! Punctul 3 a fost bestial!
  • sav
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 11 Mar 2007
  • Locatie: Constanta
  • sav

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Eh ..am eu impresia ca ti s-a pus pata Laughing . Hai sa luam un pret mediu de 6.000 eur . La care adaugi drumul , actele acolo , cazarea , haleul , tigarile , cantitatea de vodca bauta dupa ce vei vedea ce masina ti-ai luat Laughing , etc.
Se fac 7.000 eur .
Pui taxa de inmatriculare de 1.500 ( e 1.8 euro 3 )
8.500 eur .
Pui consumabile schimbate cand vii in Romania (revizie ) : 1100 lei ( distributie cu manopera la GTT ) + 400 lei ( filtre , ulei ) + 300 lei ( neprevazute - bucse , alea alea ) + 100 eur ( certificat nou , inscriere , autentificare rar )
Rezulta aproape 9.500 EUR cu masina in fata blocului .
Te las pe tine sa te gandesti daca e convenabil fata de ce gasesti in romania .

Si imi permit o sugestie : Lasa motoarele turbo si ia-ti 2.2 . A fost cel mai fiabil . Pe lant . Merge in conditiile exploatarii corecte 400.000 km .


PATA E PUSA DEJA ! Very Happy
1000 euro taxa inmatriculare Euro 4 motor 2.0 sau 900 euro Euro 4 motor 1.8 (care nu o sa mai reziste mult si o sa luam banii inapoi.... ca in Polonia)
Drumul ma costa 50 euro avionul cu BlueAir iar cazare, masina acolo, mancare... etc le am asigurate acolo.. moca... am rude stabilite acolo)
Benzina la intoarcere 250 euro
Taxe si acte Italia 150 euro
Teste reprezentanta 50 euro
Very Happy BAUTURA 20 euro Very Happy
-------------------------------------
Total 1467 euro + 6000 = 7467 euro

Inmatriculare 100 euro
Revizia nu o sa ma coste atat, am un prieten director la Kamsas - dealer Opel... si platesc doar piesele Very Happy sa zicem 200 E

Deci ajung pe la 7700......
La banii astia ce gasesc in Romania?? Si ce garantii am in plus la o masina din tara??? Daca stii pe cineva care vinde un Bertone pe la 8000 de euro .... motor de 1.8 sau 2.0 full options... si in stare foarte buna ... il iau. Pentru ca tot ce am vazut in tara depaseste 9000 de euro.... si sunt vandute de romani.... descurcareti Very Happy
Skip Ads 60 min (0/3)

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
atunci te asteptam sa ne prezinti masina
bhafta!
  • rmg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Stai bland cu taxele si actele in Italia 150euro. Te crezi in Germania?
Radierea e 40Euro, numerele temporare 30euro iar asigurare sub 300euro daca gasesti sa-mi spui si mie cum ai reusit. Vorbesc aici de asigurare pt romani, pe o perioada ff scurta de timp.
De preturile alea de Astra 1,4 ce sa mai zic?! Cred ca nici Astra G 1,4 nu iei la 5000euro ce sa mai zic de Bertone... Un pret realist pt 2.0turbo e 7000-7500. Iar ce ai dat tu acolo 1-4 nu sufera comparatie. Te intrebi ce sa cumperi, comparand nr. 1 de 5000 si km facuti de ici-colo dupa paine si aprozar si nr. 4 care pare mai aproape de adevar dar care e 7000e.
Ca sfaturi iti recomand sa asculti motorul, sa nu tzacane axa cu came, desfa admisia sa vezi daca-ti arunca inapoi ulei in intercooler, vezi compresie, vezi sa se inchida geamurile bine cand inchizi usile, ai grija cu uleiul pe la buson si la garnitura culbutori, ambreiajul sa nu patineze, urme lovituri grave.
Oricum bafta!
Ciao!
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 1,141
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra z18xe + z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Asta e din ciclul: What we did last year! Very Happy
  • rmg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Corect!
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cand imi voi pune eu masina la vanzare, tu imi vei spune mie .. de ce sa o iau de la tine asa de scump cand pot sa o iau de la italieni cu 6 mii ..
Offfffff ... as avea foarte multe de spus .. dar numai zic nimic .. fiindca Bertone ca de obicei a animat atmosfera Laughing (respect man!)


Terifiante preturi ... gandire analitica ...
  • Mr_K

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dej
  • Masina: Vectra C16NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Salut, m-ar interesa si pe mine un astra bertone de 1.8.
Am niste intrebari:
1. toate motoarele pe benzina sunt euro4? (pe www.mobile.de, la unele bertone scrie ca sunt euro 3)
2. Cel mai mic motor este de 1800cmc sau exista si de 1600cmc? (am vazut la un membru clubopel ca avea motor de 1.6)
3. Cum este spatiul pentru pasagerii din spate?
4. Exista ceva probleme frecvente?
  • rmg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1. Da, dupa 2001 inclusiv.
2. Exista si de 1600cc, dar nu-ti recomand. Versiunea respectiva este submotorizata si nu castigi la consum fata de un 1.8.
3. Se sta ff bine in spate, portbagaj pot spune imens pt un astfel de model, Coupe.
4. S-au spus mai sus o parte din probleme: frecvent la motoarele Opel pe benzina garnitura de la culbutori se duce, la fel si cea de la busonul de ulei. Costuri mici de remediere, asa ca aici sa nu-ti faci probleme. Geamurile de la usi sa urce cum trebuie la deschidere/inchidere. La motor, la fel ca la orice masina, atentie la cum merge si se aude. In functie de vechimea masinii, zona de pe volan unde sunt claxoanele, se strapunge. In functie de cat de bine a fost ingrijita si i-au fost schimbate consumabilele, se poate ciufuli debitmetrul. Asa din auzite si patite si de mine, probleme cu furtunele de racire. Verificate starea lor (topite, fisurate, coapte). Costuri mici, dar cand se intampla fluieri.
Recomandarea mea e sa eviti motorul de 1.6. La fel si cel de 2.2, cu toate ca e un motor reusit (greutate mica, aluminiu, performante bune, distributie lant) insa sunt costuri ridicate cu el (RCA, impozit, consum, TPI). Si imi pari ca asta te intereseaza in primul rand. Asa ca recomand 1.8 daca nu ai pretentii sportive de la masina sau 2.0turbo daca vrei intr-adevar performante si masina care sa te unga pe suflet.
Bafta!
  • Mr_K

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dej
  • Masina: Vectra C16NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Astra bertone de 1.8 are aceleasi performante ca si o astra tot de 1.8(sedan, de exemplu)? Cutia de viteze e diferita? Are suspensii sport? Sau nu este nici o diferenta majora, decat caroseria?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,576
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mr_K a scris:Salut, m-ar interesa si pe mine un astra bertone de 1.8.
Am niste intrebari:
1. toate motoarele pe benzina sunt euro4? (pe www.mobile.de, la unele bertone scrie ca sunt euro 3)
2. Cel mai mic motor este de 1800cmc sau exista si de 1600cmc? (am vazut la un membru clubopel ca avea motor de 1.6)
3. Cum este spatiul pentru pasagerii din spate?
4. Exista ceva probleme frecvente?


1. la bertone exista si modele din 2000 euro 4 . Nu conteaza anul . Daca este z18xe e euro 4 . daca e x18xe ( 116cp ) e euro 3 . simplu
2. exista si de 1.6 . demarajul 0-100 este undeva pe la 12 sec. la 1.8 0-100 este undeva la 9,6 secunde prin prisma cutiei sport care asigura un demaraj foarte bun . Aceeasi cutie foarte scurta am vazut-o si la 2.0 turbo de pe H ( ala cu 200 de cp ) . Scurta si ajuta mult motorul .
3. spatiul in spate este bunicel pt un coupe . portbagaj imens
4. daca ne referim la z18xe sunt de verificat :

a) tachetii pica frecvent ( adica pana-n 150.000 ) din cauza schimburilor necorespunzatoare de ulei
b) am mai vazut pompe de ulei picate
c) vibrochen in directa legatura cu celelalte subpuncte

Pe parte electrica nu sunt probleme , pe parte de alimentare la fel .
Cea mai corecta motorizare , personal mi s-a parut 1.8 . Are doar 0,5 sec. sub 2.2 la demaraj , cu un consum foarte bun ( nu sare de 12 urban si de 8 in afara chinuit ) . In rest afara sub 6,3 n-am reusit sa scot .
In rest pt toate bertoanele ai grija la rasturnate si busite rau . Aceasta este cea mai frecventa problema a lor . Uita-te la suduri ( desfa un stop ) la prezenta altor vopseluri ( desfa un proiector si vezi ca daca s-a vopsit se vede ) . Sau desfa ornamentele de plastic de la capota si uita-te la vopseaua de dedesubt ( multi le retuseaza cu ornamentele pe masina ) .

Bafta la achizitie !
  • Mr_K

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dej
  • Masina: Vectra C16NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Am gasit pe www.mobile.de un bertone 1.8i cu 5000 de euro, 85k km la bord, AC, CDplayer, 4xairbag.... credeti ca se merita?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR