Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

de ieri motorul trage greu si turbina pare inexistenta, am mai intalnit problema la un audi a carui turbina nu era chiar curata iar BC pt a proteja motorul dezactiva turbina cand aceasta ramanea sus in ture agatata (turbina era una cu geometrie variabila). La audi o rezolvam usor initial cu o simpla scoatere de cheie din contact (asta pana am curatat-o), exista vreun truc similar si la astra? De mentionat ca problema a aparut fix in momentul in care filtrul de particule isi facea ciclul. Idei /sfaturi?

ps. nu am nicio eroare in bord

Multumesc
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
furtunu de la intercooler e bun?se plafoneaza in 3000?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Imi este greu sa cred ca nu exista vreo eroare..., poate este de la electrovalva...
Cel mai bine efectuezi o diagnoza, pentru a vedea si daca ai vreo regenerare intrerupta sau care a durat prea mult si a fost intrerupta... Idea
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pune testeru pe ea si vezi ce saturatie ai in filtru,daca nu a reusit regenerarea si a ramas plin clar e vinovat.Ai oprit cumva motorul cand facea regenarea? Ai observat ca s-a aprins in bord martorul de filtru?
Daca filtru e plin nu ar strica sa cureti si egr-ul,mai mult ca sigur ca si ala e plin de calamina.


P.S Ca sa cureti filtrul te duci pe autostrada cu a 3 a la 3500-4000 ture 10-15 minute sau te duci in service sa ti-l curate sau il dai jos(poti lua legatura cu maiandrei de la serviceopel)

Pt tester poti lua legatura cu gyzmo e superbaiat!
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca s-a plafonat cand era in regenerare, sigur trebuie sa ai o eroare. N-a aparut nici un mesaj, nimic? Dupa oprire/repornire motor si-a revenit?
@lucio85, la Astra J 2.0cdti nu prea sunt probleme cu furtunul de intercooler (dar nu imposibil), e diferit ca cel de pe Insignia 2.0cdti.
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

nu a aparut niciun mesaj de eroare in bord (nu am nici acum) iar regenerarea s-a efectuat complet (desi ajunsesem acasa am asteptat pana consumul instant a scazut la 0.7%). Am mers pana la fundulea/inapoi in treapta 3/4 turata la maxim! In treapta a 4-a turatia maxima ~3000, in treapta a 3-a ~3400. Martorul de filtru nu l-am vazut aprins niciodata. Mai mult ca sigur este filtrul de particule vinovat dar din cate am inteles in topicul dedicat mai bine il scot decat sa il curat. Am sa ajung maine la revizieopel pt o diagnoza iar dc problema se confirma am sa il contactez pe "maiandrei".

Va multumesc!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@clau70 stiu ca e diferit dar din explicatia colegului, e posibil pana nu face o diagnoza ne exprimam doar o parere
@dorozaur
cati km are masina? o ai de noua? nu tot timpul iti aprinde un martor in bord sau mai rau daca masina e second gaseti ca un prieten guma peste leduri....Smile)))
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Se pare ca eu am interpretat gresit mesajul "Service vehicle soon" , am crezut ca este legat de schimbarea uleiului ce urmeaza a fi efectuata in aprox 1000km (dupa acceptarea mesajului acesta disparea). Am fost la opel service pt o diagnoza insa un amic imi stersese deja codul de eroare si tot ce s-a putut constata e ca regenerarile au loc si filtru de particule este curat (dupa o regenerare in mers valoarea a scazut la 17% -am inteles ca este ideal sa fie intre 15-20%). Cel ce mi-a sters initial eroarea mi-a spus ca este o eroare legata de filtru de particule infundat ... insa nu am fost indeajuns de istet sa fac fotografie si sa notez codul de eroare.

Multumesc
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Si masina cum merge? a disparut simptoma de lipsa de putere sau merge normal? Daca ai fi avut alta eroare in afara de cea de filtru cred ca ti se spunea de cel care ti-a facut diagnoza,parerea mea este ca te-ai speriat putin de fenomenul de regenerare cand l-ai simtit si asta din cauza ca filtrul a fost prea infundat. Acum dupa spusele tale cu filtru curat ar trebui sa mearga normal.
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Dupa ce mi-a fost stearsa eroarea de primul mecanic turbina si-a revenit ( era intr-un mod de protectie) si masina merge normal acum (din cate am inteles eroarea a fost stearsa setand filtrul de particule ca schimbat ceea ce nu este indicat!). Acum a aparut o eroare pe care masina a avut-o si anul trecut dar pe care fostul proprietar (un prieten) nu a remediat-o P0520 Engine Oil Pressure Sensor/Switch Circuit Malfunction ce apare cateodata cand cheia este pe pozitia 2 cu motorul oprit. Tipul de la serviceopel mi-a spus ca presiunea este ok in mers/stat pe loc si este posibil ca un senzor sa fie problematic. Dupa ceva cautari pe internet se pare ca asa este http://workshop-manuals.com...aneous/dtc_p0520/ . A efectuat cineva schimbarea acestui switch?Dc da, cat a costat? Pe forum nu am gasit pe nimeni sa fi avut aceasta problema

P.s mi s-a spus ca dupa regenerare incarcarea trebuie sa fie intre 15-20% (la mine a ramas la 17%) , este corect? Nu vreau sa pun la indoiala spusele lui maiandrei dar totusi ...

O seara placuta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR