Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ridick a scris:Sunt fan Raikkonen, inca de pe vremea cand eram fan Schumacher Smile, dar nu cred sa aiba vre-o sansa sezonul asta, nici el si nici Alonso. Se pare ca Massa e pe val, a capatat ceva experienta si este foare bine sustinut de echipa.
Lupta o sa fie, dat fiind noul regulament, destul de interesanta, dar, din nou, sunt avantajati pilotii care au in spate cei mai buni tacticieni si nu cei care stiu mai multe cu volanul.

P.S. Nu pot spune ca sunt fan 100% Ferrari, dar...majoritatea modificarilor aduse regulamentului, cel putin in ultimii ani, au fost sa-i stopeze pe cei de la Ferrari si pe M.Schumacher.


Intr-adevar Massa e f. f. rapid. Dar Fonzi are ceva in plus fata de el, si anume 2xWDC. Ceea ce spune f. mult despre el, in special cum sa raspunda la presiune! De ex. in sezonul 2005 cand de la mijlocul sezonului McLaren si-au revenit, si au pus pe circuit o masina care era cu ~0.5sec mai rapida decat Reanult-ul. Totusi Alonso a reusit sa-si pastreze locul 1 pana la finalul sezonului - stia f. bine cand trebuie sa forteze si cand nu (ina afara de Canada 2005, cand a cedat presiunii lui JPM si a atins zidul, si rupandu-si suspensia spate). Fata de Kimi, care a avut acel accident nasol la Nurbugring cu roata facuta varza. De asemenea l-a invins pe MS care iarasi avea o masina net superioara de la mijlocul sezonului trecut. Totusi zic ca sezonul 2007 se anunta a fi unul incendiar!!!!

Ridick, chiar nu as zice ca modificarile aduse de regulament au fost sa stopeze suprematia Fiarrari (da, continui sa-i numesc asa Wink ). De ex. in 2005 s-au interzis schimbarea cauciucurilor, masura ce era de-a dreptul ridicola la inceputul sezonului. Pana la sfarsit, echipele si masinile s-au adaptat, si un set de cauciucuri a rezistat pana la sfarsitul curselor. F2005 si Bridgestone nu faceau fata, si aveau un sezon de dezastru 100%. Cum a raspuns FIA? A re-introdus schimbarile de cauciucuri... De asemenea daca ne intoarcem putin in timp, in 98-2000 McLaren domina clar campionatul. Ce a facut FIA (dupa nenumarate plangeri depuse de Ferrari)? A interzis folosirea aliajelor beriliu-aluminiu la fabricarea motoarelor. Rezultatul? Motoarele Merc V10 nu mai aveau aceeasi fiabilitate. Cine avea castig de cauza? The Red Team... si exemplele pot sa continuie. Cred ca nu merita sa mai vorbim de ce era in trecut, pentru ca acele vremuri au apus deja, si oricum nu mai conteaza.

Cheers
Skip ads

  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Nu inteleg de ce nu se incearca niste limitari care sa impulsioneze progresul tehnologic ca de ex. sa ai voie sa construiesti ce motor vrei tu dar sa ai combustibil limitat la 150l pt. cursa si 20l pt. calificari si eventual sa se ofere bonus cantitativ pt. cei ce folosesc combustibili alternativi de ex. (200l pt. alcool sau biodiesel)-furnizati desigur de organizatori. Sau, fiecare masina sa fie testata pt. noxe la inceputul si la sfarsitul cursei iar cine depaseste normele dinnainte stabilite sa fie penalizat...


Dupa cate am aflat de pe siteurile de specialitate, se pare ca din 2011 vor sa introduca in regulamentul tehnic niste dispozitive de recuperare a energiei pierdute sub forma de caldura, deceleratie, etc. Ah, si Honda a facut primul pas de a aduce F1 si protectia mediului pe numitor comun: masina lor din acest an va fi vopsit dupa o harta a pamantului de pe Google Earth! De asemenea la lansarea oficiala, monopostul RA107 a fost prezentat in Google Earth 100%, despre care eternul GreenPeace crede ca e mai mult o gaselnita de marketing (google va sponsoriza Honda F1 in 2007) LOOL Totusi de aplaudat initiativa celor de la Honda.
  • pystha

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
situatia o sa fie cam ciudata pentru mine anul asta Sad
sunt fan Raikkonen si McLaren.. chiar nu imi place deloc Ferrari
daca Raikkonen se descurca bine o sa ma bucur dar nu stiu ce ma fac cand vad ca sta intr-o masina rosie Sad Sad
iar daca McLaren-ul merge bine, o sa fiu nervos de tot pt ca Alonso e ultimul pilot cu care as tine..ce sa mai zic...
poate mai bine nici nu ma uit..
  • Ridick

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ai dreptate MCL, se simte "aerul" unui nou inceput, restul este statistica. Cred, sincer, ca jocurile de culise influenteaza mult mai putin, decat incearca presa sa arate, rezultatul de pe pista si sunt sigur ca toti "intind coarda" pana la limita regulamentului. Sunt foarte muti de "daca" in tot sezonul care a trecut !Wink
Oare ce vor face BMW-ul, Honda si Toyota, cu bugetele lor astronomice, sezonul asta Question
Oare ce va face Kubica Question
Skip ads

  • Ioan Paul

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
salut,

sunt fan renault, probabil si din cauza ca prima masina pe care am avut-o si pe care o mai am si acum.
Nu sunt fan ferrari din cauza comportamentului schumi m. si a comentatorului care prea ii lauda.
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
fan kimi si mclaren. desi am fost total anti-schumacher datorita manevrelor care le facea in curse pentru a-si asigura avantajul, datorita favoritismului de care se bucura ferrari(e o parere personala, desi cred ca multi impartasesc aceasta parere), datorita "dragului" nostru comentator de pe tvr care oricum o intorcea tot la schumacher ajungea ca sa il ridice in slavi si mie sa imi ridice tensiunea, si altele si altele, trebuie sa recunosc ca MS a fost unul din cei mai mari piloti.
anul asta raman la Kimi, dar cum spunea si Pystha, nu stiu ce reactie o sa am cand o sa-l vad in masina rosie. nu am nimic cu ferrari, sunt istorie, puternici, masini super dar din pacate de-a lungul anilor am ajuns sa asociez imaginea lui MS cu imaginea Ferrari. sper sa ma dezobisnuiesc.
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Tare curios sunt ce se va intampla cu BMW-ul. Am urmarit on-line testele de iarna, si sunt foarte rapizi, si pe un singur tur, dar si pe simularile de curse. Au probleme cu fiabilitatea (mai ales pe la partea hidraulica), dar cred ca vor avea resursele necesare sa repare problemele. De asemenea au 2 piloti super motivati, si rapizi. Am o presimtire ca ne vor surprinde in acest sezon. Chiar as zice ca au echipamentul necesar sa castige cateva curse!
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fostul si actualul CEO al Aston Martin, David Richards tinde sa aduca compania britanica tot mai aproape de Formula 1. Richards este si seful ProDrive, firma sub care se desfasoara programul de raceing al Aston Martin. ProDrive si-a manifestat intentia de a isi crea propriul team de Formula 1 sau de a intra in „marele circuit” printr-un parteneriat cu o echipa deja participanta. Daca sefii Aston Martin vor alege a doua varianta, surse din industrie sustin ca cea mai potrivita alianta ar fi cu conationalii de la McLaren.

Richards a declarat pentru BBC News ca „am hotarat sa patrundem in F1, iar, pentru moment, cea mai buna cala ar fi printr-un parteneriat cu un team care sa alerge pe masinile noastre”. Seful ProDrive a concluzoinat ca „este totusi un drum lung pana ce Aston Martin va beneficia direct de plusul de notorietate generat de F1”. O implicare prematura a numelul Aston Martin intr-o echipa de F1 nepusa la punct ar dauna imaginii brandului britanic.

David Richards este un cunoscator al curselor de F1 el fiind implicat in trecut in manatgement-ul echipelor Benetton si BAR.

Ford detine 16 procente din Aston Martin
Daca forma in care va participa in Formul 1 nu este inca foarte clara, in privinta detinatorului Aston Martin situatia s-a limpezit. Compania este acum detinuta in proportie de 84 de procente de catre ProDrive, iar Ford a ramas cu 16 procente. In urma vanzarii Ford a incasat aproximativ 800 de milioane de euro.


ProDrive este detinuta in coproprietate de doua companii de investitii din Kuweit (Adeem Investment & Investment Dar) si de David Richards, proprietarul Vanquish.
Skip ads

  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Dave Richards a dezmintit in mod expres zvonurile conform ca Aston Martin ar vrea sa intre in F1.
Mai mult decat sigur ca Prodrive o sa intre in F1 cu sasiuri si motoare achizitionate de la McLaren-Mercedes.

Cred ca masinile Aston Martin de la Prodrive vor fi introduse in FIA GT.
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Kimi Raikkonen si-a riscat inceputul de sezon intr-un concurs de snowmobile care a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute in Finlanda, tara sa natala.
Finlandezul s-a inscris in concurs cu pseudonimul James Hunt si a reusit chiar sa il castige, trecand primul linia de sosire la capatul celor 24 de kilometri ai cursei.
Utilizarea acestei porecle a dat nastere speculatiilor conform carora Kimi are stipulata in contractul cu Ferrari interdictia de participare in evenimente sportive care sa ii puna in pericol integritatea fizica.
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu sunt lan Ferrari de cand am auzit de F1. Pe vremea aia eu eram Alain Prost si colegul meu de banca Ayrton Senna (eram in clasa 1).
Dar ce ziceti de asta: http://www.myearthdream.com arata bine sa vedem cum merge.
Bafta tuturor.
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
FINALLY Cool
Azi noapte s-a inceput sezonul!
Cele 2 teste oficiale de 90 min s-au terminat deja. Iata rezultatele:

Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 F. Massa Ferrari 1:27.353 32
2 K. Räikkönen Ferrari 1:27.750 33
3 L. Hamilton McLaren 1:27.829 29
4 G. Fisichella Renault 1:27.941 33
5 N. Heidfeld BMW 1:27.970 27
6 A. Wurz Williams 1:27.981 31
7 F. Alonso McLaren 1:28.040 25
8 N. Rosberg Williams 1:28.055 29
9 R. Kubica BMW 1:28.281 26
10 D. Coulthard Red Bull 1:28.495 23
11 A. Davidson Super Aguri 1:28.727 28
12 J. Trulli Toyota 1:28.921 33
13 T. Sato Super Aguri 1:29.009 23
14 J. Button Honda 1:29.066 30
15 R. Barrichello Honda 1:29.542 12
16 R. Schumacher Toyota 1:29.574 26
17 M. Webber Red Bull 1:29.801 11
18 H. Kovalainen Renault 1:30.097 10
19 S. Speed Scuderia Toro Rosso 1:30.383 28
20 A. Sutil Spyker F1 1:31.108 35
21 C. Albers Spyker F1 1:31.175 32
22 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:31.693 16

Se pare ca noile reglementari au mai egalizat performantele masinilor, pentru ca diferenta dintre locul 1 si 10 este pe la 1sec.
Totusi zic ca aceste rezultate nu sunt concludente, ca erau numai antrenamente libere, iar motarele care sunt rulate vineri oricum se schimba inainte de calificari... Interesant de vazut ca Super Aguri i-a cam batut pe Honda cu sasiul acestora din urma din anul trecut LOL
O sa vedem maine dimineata la 5 - cand incep calificarile - care e situatia reala!
Skip ads

  • Ridick

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ha, ha esti pe faza MCL!
Da, este exact cum am prevazut, Massa e pe val, dar imi place ca Raikkonen se tine aproape.
BMW-ul se pare ca "are cu ce" si, surpriza cea mare, noul Williams cu motor Toyota. Papa Frank se pare ca a facut un sasiu bun.
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ridick a scris:Ha, ha esti pe faza MCL!


Deap. Cunoscutii zic ca F1 a devenit religie la mine. Pai... cam au dreptate Embarassed


BMW-ul se pare ca "are cu ce" si, surpriza cea mare, noul Williams cu motor Toyota. Papa Frank se pare ca a facut un sasiu bun.


Surpriza din partea lui Williams. Ceea ce imi place muuult de tot e ca i-au batut pe Toyota. Fara drept de apel. Cred ca Webber e tare ofticat ca nu a mai stat un sezon la Williams.
  • Ridick

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca Webber e tare ofticat ca nu a mai stat un sezon la Williams.[/quote]
Smile Nici el nu se astepta. Oricum, cred ca nimeni de la Senna incoace nu s-a mai s-a pensionat de la Williams, toti au plecat din cauza lipsei de rezultate sau a banilor.
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ridick a scris:
toti au plecat din cauza lipsei de rezultate sau a banilor.


... si nu numai. Erau declaratii de la mai multi fosti piloti Williams despre cum ca setup-ul masinii era dictat mai mult de Partrick Head, si nu de pilot (cum ar fi fost normal).
  • Ridick

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
... si nu numai. Erau declaratii de la mai multi fosti piloti Williams despre cum ca setup-ul masinii era dictat mai mult de Partrick Head, si nu de pilot (cum ar fi fost normal).[/quote]

I-a prins bine lui "Villeneuve Talpa Grea" Twisted Evil
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ultimii zece cîºtigãtori ai Marelui Premiu al Australiei:
2006: Fernando Alonso (ESP/Renault)
2005: Giancarlo Fisichella (ITA/Renault)
2004: Michael Schumacher (GER/Ferrari)
2003: David Coulthard (GBR/McLaren-Mercedes)
2002: Michael Schumacher (GER/Ferrari)
2001: Michael Schumacher (GER/Ferrari)
2000: Michael Schumacher (GER/Ferrari)
1999: Eddie Irvine (GBR/Ferrari)
1998: Mika Häkkinen (FIN/McLaren-Mercedes)
1997: David Coulthard (GBR/McLaren-Mercedes)

Sa ne aducem aminte Cool
Desfãºurat pe 2 aprilie, MP al Australiei a fost a treia cursã a sezonului 2006.
Distanþã: 57 tururi, 5,303 km/tur, 302,271 km în total
Timp: înnorat
Cel mai bun timp al calific̣rilor: Jenson Button (Honda) Р1:25.229
Grila de start: 1. Button, 2. Fisichella, 3. Alonso, 4. Raikkonen
Podium: 1. Alonso (1h34min27,870s), 2. Raikkonen (+ 1.829s), 3 R. Schumacher (+ 24.824s).
Cel mai rapid tur al cursei: Kimi Raikkonen – 1:26.045
Liderii cursei: Button (din turul 1 p̨ṇ ̨n turul 3), Alonso (4-19), Raikkonen (20), Webber (21-22), Alonso (23 Рfinal).
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Orarul Marelui Premiu al Australiei:
Vineri
01:00 – 02:30: Prima sesiune de antrenamente libere
05:00 – 06:30: A doua sesiune de antrenamente libere

Sîmbãtã
02:00 – 03:00: A treia sesiune de antrenamente libere
05:00: Calificãri (live TVR 1)

Duminicã
05:00: Marele Premiu al Australiei (live TVR 1)
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Uffff... cineva o sa puna ceasul pe 4:45 a.m. pentru maine dimineata Crying or Very sad De asta nu-mi plac cursele de pe acolo. Dar e o zicala buna: "no pain, no fun!", mai ales ca am stat 4 luni fara F1.
Iata 2 chestii despre cursa de duminica:
-58 de tururi
-2 pitstopuri

Dupa rezultatele din testele de azi pot sa zic ca nu e f. clar cine e dominant pana acum. Ferrari se prezinta bine, McLaren e putin mai lent dar nu cu foarte mult.
Va fi interesant de vazut tactica de la pitstopuri. Mai ales ca regulamentul ii obliga pe echipe sa utilizeze amandoua tipuri de pneuri. Se pare ca pneurile mai moi aduc o imbunatatire in jur de ~0.3-0.4 zecimi pe tur.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR