Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut tuturor..am vectraul de 6 luni. Este din 2002, model 2.0 dti, y20dth. Deci, ce am patit...De 3 saptamani o data pe zi cam asa..cateodata o data la 2-3 zile..merg linistit absolut pe drum uscat fara curbe fara nimic si se aprinde martorul de esp..pana nu ii inchid motorul si il pornesc din nou, nu se stinge. Cateodata, dupa ce il inchid, si pornesc iar..dupa 2 min apare iar martorul de esp si tot asa. Pana azi..cand s-a aprins ESP..am tot inchis motorul, dar nu se mai stingea..si merg asa..pana cand la un stop..vad ca imi cad absolut toate acele la 0, cade turatzia, cade acu de temperatura, acu de motorina, tot, ca si cum ar fi murit motorul, si se mai aprinsese pe langa esp, si abs, si foarte important, martorul de BATERIE. Masina insa mergea, mai merg asa cateva minute cu ea fara sa imi indice nimic..cand deodata se ridica iar toate acele, dispare martorul de abs si bateria..si ramane doar esp, peste 3 min cad iar, atuncia m-am speriat am zis ca nu e normal am parcat-o si am lasat-o. O las cateva ore..ma intorc, plec, totu ok, dar ma rog..aceeasi poveste, dupa 2 km mi-au cazut toate acele s-a aprins abs, esp si bateria, si in acel moment, vad si pe acel mic ecran patrat de sub turometru, un semnul exclamarii si un volan galben palpaind..ok, zic ma duc acasa si ma uit in carte sa vad ce inseamna. In carte la acel martor scrie: elektrohydraulische lenkung, imi traduce cineva cam profan cele 5 randuri scrise alaturi de titlul acestui martor..si ideea e urmatoarea..este ceva defect la directia electrohidraulica (habar nu am ce e aia), si foarte important, scrie ca pot merge asa LA LIMITA, cu un mare consum de energie. Deci ma gandesc acum ca se justifica acel martor al bateriei aprinse, si oricum, din ce am cautat pe net in ultima ora, am inteles ca si in stare perfecta, acest tip de servodirectie consuma multa energie. In fine..ce fac? unde ma duc? ce tre schimbat? sau ce se repara fara sa schimb piese, caci nu am bani Laughing Si doi la mana...cat mai pot merge asa? In carte scrie ca pot merge insa cu un amre consum de energie,si ca servodirectia va functiona LA LIMITA? Ce inseamna asta? Ca la un moment dat moare bateria? Sau la un moment dat raman fara servo si trag de volan ca la dacie? Ca nu mor daca dispare servo, dar sa nu raman in drum cu masina, asta ma intereseaza. Si trei la mana, cum se strica asa ceva? De la ce? E scump de reparat? Si are vreo legatura faptul ca mi se aprinde abs si esp, cu aceasta directie electrohidraulica? Cineva mi-a spus ca daca se aprinde espu asa aiurea s-a stricat si ala..dar absu? Ma rog..Va multumesc tuturor, si va rog ajutati-ma Sad
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e alternatorul. Du-te la un electrician si verifica daca alternatorul incarca si daca bateria e in parametri.
  • geo_dezu2000

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sint prea multe indicii care sugereaza o verificare a bateriei/alternatorului.S-a postat undeva ca ABS-ul se aprinde si la caderi de tensiune pe baterie sub 10.5V.Ea(bateria), poate sa fie buna totusi, dar sa ai un consum ridicat pe alte circuite si sau functionare incorecta a alternatorului.O testare ar putea sa mai inlature ceatza....
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si eu zic sa schimbi titlul topicului in ceva mai concludent.
Skip ads

  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bai..intr-adevar dimineata imi scartaie cureaua..dar 2 secunde..atat. Sa se aprinda abs, esp si sa cada tot din cauza asta? (adica din cauza bateriei/alternatorului, asta pt ca scartaie dimineata) Nu cred, si v-am si zis de ce, mi-a aparut clar pe ecran un volan cu semnul exclamarii, despre care in carte spune ca reprezinta defectie la servodirectia electrohidraulica, deci.. ce baterie..? Doi la mana, azi noapte i-am decuplat bateria, am scos plusul si a stat asa 8 ore..dimineata am cuplat-o iar..Si n-am mai patit nimic toata ziua, decat o singura data mi s-a aprins doar esp, fara abs, si am oprit si repornit motorul si a disparut. Am facut 50 d km fara nici o problema dupa resetatul cu bateria. A, si am mai verificat sigurantele de langa baterie, unele stateau cam aiura, putin sarite din locul lor..probabil de la gropi, le-am fixat bine, dar dupa cum am spus, s-a aprins totusi espul. Nu cred ca e bateria/alternator, e ceva de la servodirectie. Si ce sa fi fost ieri ca sa consume atata curent sami aprinda absul, dar astazi nu? Am o intrebare, servodirectia electrohidraulica e tot pe pompa cu lichid? Ca ma gandesc ca poate nu are lichid..Dar daca sa zicem ca chiar este o problema obiectiva, cum ar fi lipsa uleiului, si nu vreun senzor, sau vreo eroare care s-a resetat cu bateria, d c nu s-a intam,plat aceeasi problema si astazi? Merci tuturor
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si inca ceva, cum adica simptome pentru baterie si alternator? Cred ca n-ati inteles, nu a oscilat acul de turatie..ci a cazut brusc, si NU SINGUR, ci alaturi de acul de temperatura, acul de motorina si vitezometrul, fara ca masina sa tremure vreun pic sau sa se inece sau ceva sa dea in nas..Adica i-au cazut toate astea ca n-are baterie, da ea merge perfect inca o ora? Si cu faruri aprinse si muzica si tot fara sa palpaie sau sa fie intermitent ceva? Nu cred. Daca dadea sa tremure sau sa cada acu de turatie sa oscileze etc. mai intelegeam
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Orice electronica din masina tine de curent. Cele mai comune cauze pentru lipsa de curent e un defect al alternatorului sau o problema cu bateria. Nu e neaparat sa-ti palpaie, poate sa cada tot deodata si apoi iar sa revina. Stiu despre ce vorbesc, mi s-a intamplat si mie la Astra G. Cand mergea, mergea perfect, cand nu, nu mai aveam servo deloc. Si nu aveam palpairi in faruri sau alte chestii de genul asta, probabil pentru ca mai aveam curent in baterie.

Am patit si eu aceeasi faza cu ESP-ul acum vreo 2 luni. Am repornit motorul si a disparut. De asemenea am observat o problema si la pornire, cand nu pornea la sfert. Dupa fazele astea, am mers un pic mai turat si au disparut problemele. Probabil, invatat cu dieselul dinainte sa merg intre 1500-2500 de ture, nu prea incarca alternatorul. Ma rog, ce vroiam sa spun e ca ESP-ul e cel mai susceptibil la o insuficienta de curent, probabil are un procesor destul de serios (am observat ca in momentul in care intra in functiune, se reduce luminozitatea in bord), deci e un indicator bun pentru problema ta.

Concluzia: Da tu frumos 100 mii de lei la un electrician, vezi daca incarca si dupa aia mai vorbim. Daca nu ai nici 100 de mii pentru electrician, inseamna ca chiar nu ai nevoie de Vectra C. Fara suparare.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mergi la diagnoza miine poate te ajuta baietii de pe club si iesi mai ieftin ... Wink nimeni nu poate sa ghiceasca ce are masina , e destul de complexa ...
Skip ads

  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Lol..stai omule linistit ca nu e vorba de 100 d mii. E vorba de zeci de milioane, sume care intotdeauna au trebuit sa fie scoase de prieteni de ai mei, pe la dibas..erebus. Opel are niste preturi de iti sta mintea-n loc..Cum crezi tu ca are cineva un vectra C da n-are 100 d mii? In fine, ISO, unde va intalniti voi? Sau unde anume sa vin? eu inainte am avut vw golf si sunt membru vwforum.ro si ne-ntalneam saptamanal, diagnoze, vag-com etc. ceva in genu asta vrei sa spui ca aveti si voi? In ce zile si la ce ore? As veni bucuros
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mai multe detalii aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13550
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Hmm..revin cu o mica problema pe care am depistat-o acuma citind alte topicuri de probleme tehnice..Stiti ca v-am zis eu ca mi s-a aprins esp-ul. Ce am vrut eu sa spun e ca s-a aprins martorul cu masina care sta pe un drum in curbe, ceea ce eu stiam ca e semnu de esp...Da cineva zice in alt topic ca ala nu e esp, ca e traction control..Si ma gandesc ca se justifica..ca mereu m-am intrebat de ce nu am un buton pe care sa scrie esp si cu care pot sa-l dezactivez, ca la alte marci de masini? Deci, am esp? Sau e traction control? Mentionez, cand plec cu scartz ambreiaju apasat si turat masina de vreo 2-3 ori pana-n 3 mii, se aprinde intermitent de cateva ori acea masinuta pe curbe si masina isi revine..deci tot un fel de esp e..chiar daca se numeste traction control. Dar vorbind strict profesional, inseamna ca eu nu am, nu?
  • trami

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ambro a scris: Am o intrebare, servodirectia electrohidraulica e tot pe pompa cu lichid? Ca ma gandesc ca poate nu are lichid..

Ii spune servodirectie electrohidraulica pentru ca pompa (hidraulica) e antrenata de un motor electric numai al ei, nu prin curea si fulie ca la pompele mecanice. Mi-ai cerut un sfat in mesaj privat, dar sincer cred ca baietii de mai sus te-au ajutat mai mult. Verifica totusi nivelul de ulei in vasul pompei, exista un tip de pompe (nu toate) care au un senzor de ulei in rezervor (mufa senzorului este cea marcata cu sageata). Daca ai acest senzor si nu-i ulei suficient, ma gandesc ca poate da vreo eroare (e doar o supozitie, n-am mai intalnit problema asta).

Skip ads

  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc Trami, am sa verific daca mai am ulei. Totusi, ma intriga faptul ca nu mai apare volanul ala cu semnul exclamarii, daca a aparut, inseamna ca am o defectiune, acuma dupa ce i-am scos bateria totul e ok, n-a mai aparut, s-a remediat problema in felu aceasta? Daca aparea doar o data poate era o eroare si s-a sters (ma gandesc), dar din mom ce mi-a aparut de 2 ori la intervale diferite dar in aceeasi zi..probabil chiar o fi vreo problema..Trami te rog mai spune-mi cum ajung la pompa de servo
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Spuneti-mi va rog unde se afla pompa de servo de la vectra C 2.0 DTI..am cautat-o jumate de ora, alaturi cu un prieten care are o astra 1.7 dti, si nu am reusit s-o gasim, in conditiile in care la el, la astra, cum am deschis capota am vazut care e imediat. Evil or Very Mad
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pompa e in bara din fata in coltul din dreapta jos(sau stanga nu mai tin minte).
  • k8m3l

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
de cateva zile am si eu aceiasi problema pot sa zic ca am fost pe tester si apare cu probleme senzorol de nivel de lichid de la servo am verificat si uleiul este la nivel iar despre pozitia pompei si a vasului de ulei este exact sub farul din dreapta se poate vedea printre filtrul de aer si far








vectra c 2.0 dti 2002
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai bun, si care este deci remediul la aceasta ciudatenie de problema la tine? Sa schimbi senzorul ca indica aiurea? Tie ti se aprinde si masina pe curbe? (tc/esp)
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ba..gata eu m-am convins, pe aici pe forum la voi eu nu mai postez, ca e degeaba. E inadmisibil sa intreb o chestie de ex si primesc raspuns dupa 4 zile..ce rau imi pare acuma ca n-am luat vw, sa vedeti pe forum la vw oameni saritori..in 10 min iti raspundeau 20 si la intalniri aia care stiau aproape ca iti reparau ei masina pe gratis si diagnoze pe gratis vag com etc si sfaturi si in primul rand INTERES. Da aicia vorbesc singur..n-are lumea treaba.. nu e tovarasie nu e nimic. La revedere
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ha ha, eu te-as injura umpic dar nu imi permit. Una la mana, felul cum scrii... Invata sa scrii. Daca ai asteptari, prima oara invata sa respecti, si eu cred ca un mare respect consta in felul cum scrii. In al doilea rand ti se rupe de forumul asta. Al doilea post a fost al meu in care ziceam sa schimbi numele TOPICULUI ca e vag. Nici nu te-ai chinuit...
Dar sa stii ca daca vrei eu iti acord "TOVARASIA" mea Very Happy, si iti fac si o diagnoza gratis, daca asta te face fericit! Very Happy
Si pana una alta, vinde Vectra C si cumpara Passat, si sigur o sa fi mai fericit ca te vor ajuta toti de pe alte forumuri sa iti rezolvi masina... de parca are careva vreo obligatie!
Hai la revedere!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
As mai adauga aici ca ti s-au dat sfaturi, dar nici nu le-ai bagat in seama. Ti s-a spus sa verifici partea electrica; nu ai facut-o pentru ca esti sigur ca nu e asta de vina. Probabil tu te pricepi mai bine decat noi si e normal sa nu-ti mai trebuiasca sfaturile noastre. Asa ca ce te miri ca nu-ti mai raspunde nimeni?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR