Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu am scos niciuna din tobe, care sunt 5 in total, 2 mici, care banuiesc ca sunt catalizatoarele, doua mari si una finala. Am inlocuit tevile dintre toba finala si cele mari din spate, care erau terminate, parca le taiase cineva in doua pe lungime, si mi-am refacut sitele din toba finala, care erau facute praf. Oricum, toba finala este facuta de fostul proprietar si nu cumparata. Acum nu stiu daca am dat mult sau putin, baietii au lucrat frumos si repede si nu se mai aude nimic. Ca diametru s-au potrivit tevile intermediare de la Dacia Nova ( numai tevile ) care sunt mai groase. Oricum, cred ca o sa incerc sa fac rost de teava de inox, pentru viitoare probleme.
In ce priveste caldura, eu nu am motorase la clapete, este model clasic cu parghie, pe care trebuie sa-l verific sa vad daca inchide si deschide. Eu am si aer conditionat asa ca voi cumpara, daca e nevoie un termostat care deschide la 87, Senator parca asa recomanda. Maine fac un drum mai lung cu masina si o sa verific ce si cum se incalzeste pe instalatie. Daca schimb termostatul cum ii fac aerisirea si cati litri de lichid intra in circuit?
Ce usor imi era la Vectra, imi cumparasem manualul de service si surubaream fara probleme ( pana la un anumit nivel, binenteles ) .
Oare trebuie sa-i pun si un carton in fata radiatorului, ca la Dacie?! Oricum are un radiator cat casa si ventilator baban. Pacat ca nu e cu termocomanda si e pe curea.
Oricum, cred ca nu am avut toate tiglele pe casa. Auzi, sa vand Vectra cu gaz, care imi lua 12-13 L gaz in oras si sa cumpar matracuca asta de vapor pe roti. Dar ma simt in ea ca Jiji in masnia lui de 500.000 E.
Mai ales cand aud baietii motorul si ciulesc urechile e super.
Mai vorbim. Multumesc de sfaturi.
Skip ads

  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am pus si primele poze in garaj cu Omega, cam mici ( sunt cele din anuntul de pe net unde am gasit masina), dar vor urma unele mai mari.
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca nu termostatul e de vina pentru lipsa mea de caldura in masina. Chiar si dupa 50 km de mers nu baga caldura. S-ar putea sa fie clapeta de deschidere a caloriferului. Numai ca nu stiu unde sa o caut, la fel parghia de actionare a clapetei. Am studiat circuitul de racire si singurele furtune care intra in habitaclu, pentru calorifer, sunt cele prin care circula si aerul conditionat. Help ! Am pus o poza in garaj cu sistemul de racire pentru exemplificare.
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Parca imi pare rau ca am luat masina asta, prea multe probleme am descoperit:

1. Nu baga caldura
2. Scaunul soferului nu se incalzeste
3. Inchiderea centralizata face figuri
4. ABS suspect de nefunctionalitate
5. Servo directia merge greu
6. Lipsa freon AC
7. Geamul electric al soferului trebuie ajutat la inchidere
8. Geam far dreapta crapat - oglinda far murdara
9. Nu pisha apa pe luneta
10. Farurile bat prea sus
11. Tobe si tevi gaurite

In concluzie am facut o afacere proasta.

Dar sa o iau punctual, pentru rezolvarea problemelor si astept ajutorul tuturor celor pasionati de tancuri Omega.

1. Termostatul nu sunt sigur daca functioneaza sau nu, inca nu l-am demontat ( am gasit unde este montat in schimb ). La picioarele pasagerului din dreapta fata, sub planseul de protectie este un fel de robinet, care ar trebui sa fie actionat de o parghie care lipseste. La Vectra era robinetul de deschidere al caloriferului. Probabil ca si aici e la fel. L-am blocat in pozitia opusa celei in care l-am gasit dar tot nu am caldura in masina. Am desfacut din plasticele din bord, sa verific parghiile de actionare - cele de directionare a aerului sunt la locul lor, cea de la calorifer nu am vazut-o. Totusi, daca schimbam de la cald la rece se simtea o mica schimbare, dar infima. Ar putea fi caloriferul de vina, dar nu stiu cum sa-l desfund. O sa-i scot termostatul, fiid cea mai simpla incercare de remediere a problemei cu caldura.

2. Daca nu se incalzeste scaunul ar putea fi de vina siguranta, pe care nu am verificat-o inca. Daca nu, e nasol. Cel din dreapta se incalzeste. Am gasit sub scaun firul, care pare OK.

3. Inchiderea centralizata merge anapoda - problema este ca nu inchide toate usile, de obicei ramane deschisa usa soferului, dar nu mereu. Trebuie sa inchid usa soferului prin spate. S-ar putea sa fie ceva uzat sau neuns corespunzator.

4. Becul de la ABS sta aprins, se mai si stinge cateodata. Am pus azi frana brusca ( de nevoie ) si rotile s-au blocat, nu am auzit nici un carait specifica ABS-ului.

5. Servo directia merge mai greu decat eram obisnuit la Vectra. Am verificat lichidul - este intre cele doua linii de pe tija capacului, asa ca lichid are. Am rotit si volanul stanga-dreapta de cateva ori pentru aerisire, dar am impresia ca trebuie simultan scoasa si o siguranta ( nu electrica ) de aerisire a circuitului. Banuiesc ca motivul problemei este volanul, care nu este cel original, e mai mic, ca cele de tuning. De unde gasesc volan??!!

6. Freonul stiu ca se incarca in butelie, deocamdata e frig si nu am nevoie de el pentru racire sau cumva foloseste si la incalzire ?

7. Geamul electric sofer se inchide bine pana la circa 5 cm de rama, dupa care se blocheaza, ca si cum ar intalni un obstacol si incepe sa coboare la loc, asa incat trebuie sa il ajut putin sa se inchida.Care-i buba?

8. Geamul de la farul din dreapta este crapat dedesubt si chiar lipseste o bucatica, asa incat oglinda farului este plina de praf si lumina e chioara. O sa-l dau jos, il carpacesc si il pun la loc dupa ce sterg si oglinda. Cred ca nu are rost sa-l schimb.

9. Pompita de apa de la luneta functioneaza, dar apa nu ajunge. S-ar putea sa fie infundat traseul sau diuza.

10. Farurile sunt reglate electric pe pozitia cea mai de jos si totusi bat cam in sus. Reglaj mecanic la service mi s-a recomandat. Ma gandesc sa nu fie masina lasata de spate, dar nu prea cred. Se poate vedea in poza din garaj.

11. Problema cu evacuarea am mai povestit-o si am rezolvat-o.

Dati-mi niste idei si un manual de service, va rog, ca sunt suparat tare si imi vine sa o scot la vanzare desi sunt tare mandru de ea.
Skip ads

  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ai 2 optziuni.Prima e sa o tzii shi sa rezolvi pb,a doua sa o dai exact asha cum e fara sa bagi bani in ea.
Mashina deja ai luat-o nu mai are rost sa tzii deparerile de dupa cumparare indiferent ca sunt ale tale sau ale prietenilor.Sa te mai linishteshti itzi spun eu ce pb am avut imediat dupa ce am cumparat vaporul.
1-evacuare plus tobe(in afara de finala care este ok)cap coada varza.knd am aduso de la buc am ieshit ametzit de zgomot din ea.
1.1-din cauza trombonului spart caldura era degajata inspre consola centrala shi mai era putzin pana in momentul in care sa se topeasca..
2-bateria varza..
3-geamul farului stanga refacut din plastic ordinar
4-lac vopsea sarit in prop. de 20 %
5-capota indoita pe mijloc
6-de la 40 km/h ushor tangaj din cauza puntzii spate
7-calculator cutie hidramata ars(trebuie sa schimb eu 1,2,D)
8-bujii de 4 tipuri,sinterom,bosch....
8-lonjeronul de deasupra puntzii aproape nu mai exista din cauza ruginii..
9-vaporizator GPL varza
10-pb cu inchiderea shi cu alarma(am shi pornire din telecomanda shi dupa ce pornea motorul continua sa dea la automat)
11-rugina pasaje rotzi spate
12-placutze de frana spate varza
13-releu incarcare care s-a ars dupa o saptamana
14-pb cu caldura habitaclu(am demontat bordul shi remediat)
15-cauciucuri varza
16-partea electrica de la contact uzata
17-spoiler fata dar mai ales spate facute bucatzi
plus restul micilor pb care itzi dau batai de cap.

Un sfat ar fi daca te supara tare..Il potzi da in judecata pentru "vicii ascunse" itzi vei putea lua banii inapoi.Daca eshti hotarat consulta un avocat shi dute la vanzator cu lectzia invatzata..
Vectra arata bine..

Acum revenind la omega,e minunat motorul,mie-mi place cel mai tare ca atunci cand iei ushor o curba la 90 de grade cu ea iti dai seama cata nenorocirea de mashina ai...De sunetul facut de ashtia 3000 cc nu mai vb,mai ales ca eu nu prea sunt sanatos shi o forjez tare..Pe loc daca-i dau ture se mishca putzin caroseria shi praful pietricelele shi frunzele de sub motor ishi iau viteza...

Remedii
1-Cu caldura incepe de la radiatorul de climatizare.Porneshte motorul,incalzeshte-l desfa turul de la acest radiator shi vezi daca vine apa calda pe el.DUpa aia desfa returul shi vezi daca iese cu acelashi debit..
Mai departe sunt de vina clapetele.NU cred ca are robinet ca la dacie,prin el circula apa calda in permanentza.
Daca e infundat radiatorul,exista solutzii ptr desfundare care se toarna in el sau in vasul de expansiune mai sigur..

2-la scaunul de la shofer,verifica mai intai daca-tzi ajunge curent pe firele lui,daca da inseamna ca e de vina rezistentza scaunului e posibil sa fie arsa.

3-e posibil ca motorashul de la inchidere sa aiba pb(nu e scump)sau sigurantza aia din plastic sa intampine rezistentza din partea panoului ushii.

4.abs-poate da erori daca nu ai toate cauciucurile de aceleashi dimensiuni,daca unul este uzat excesiv,sau desumflat sau daca senzorii de abs sunt murdari.Pe spate senzorii sunt pe axul planetar exact la intrarea in diferentzial.E posibil sa fie murdari din cauza uleiului pierdut din dif. plus praf..
5-cu servodirectzia nush ce sa zic e posibil sa fie shi vloanul shi celelalte lucruri care tzin de bielete uzate..
umple borcanul ala nu face ca mine ca shi eu ziceam ca are suficient
Daca vrei facem scchimb itzi dau eu volanul meu original.

6-cu AC se rezolva la service nu cred ca are legatura cu lipsa de caldura.
7-vezi in primul rand daca motorul ptr luneta funtctz.Daca da incearca sa pui otzet in apa sa elimini depunerile de calcar.Ai grija ca odata cu calcarul potzi elimina shi stropitoarele alea..
10-imi pare putzin lasata de spate shi a mea e la fel.La mine in afara de arcuri are shi nishte tampoane de cauciuc shi alea sunt varza shi din cauza asta e mai lasata.

In rest ce sa zic,e mahsina la mana a 2-a trebuie sa te ashteptzi la astea.
Daca faci o socoteala la ce ai de bagat in ea shi daca bagai banii ashtia intr-o dacie fii sigur ca tot omega ai alege.
A,geamul face la fel shi la mine(nu e electric)are o chestie de plastic uzata care iese de pe shina.Cred ca o potzi lua de la un geam din spate shi ai rezolvat-o.

Te pot ajuta cu manualul,tzi-l trimit prin poshta plateshti doar taxele postale.Mai bine ar fi daca ai putea sa vii la bz sa-mi mai dau o parere dupa ce o vad.

Itzi mai spun o data,daca consideri ca nu merita mashina fugi la avocat fara frica sa-tzi spuna ce trebuie sa faci sa iei banii inapoi.
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi, Rudi. O sa incerc tot posibilul sa rezolv macar cele mai importante probleme, adica caldura, claxonul ( am uitat sa trec ca nici el nu functioneaza ), servo directia ( sau volanul ) si ABS-ul. In rest pot sa mai astepte o perioada. Daca vrei putem face schimb de volane, fara probleme, cred ca tot prin posta. Mie imi place asta mic si sportiv dar e mai greu pentru sotia mea, ca munceste la tras de covrig si e obisnuita cu cealalta masina. Problema e ca nu prea am timp sa ma ocup de masina, pentru ca urmeaza sa plec din tara in ianuarie si de aceea ma straduiesc sa las tancul in stare buna de functionare pentru nevasta-mea ca altfel... Mad .
M-am uitat in cartea de Vectra si ce am descoperit eu la picioarele pasagerului dreapta e o clapeta de aer - nu prea detaliaza. Nu m-am dumirit cat antigel intra in motor - ca sa stiu in caz ca ma apuc sa desfac furtunele si curge antigelul.
Cu atatea probleme la masina ta ma mir ca ai mai dat banii pe ea - poate doar din pasiune !
  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cu unul din cele 2 clacxoane am avut shi eu pb.Nu se poate repara decat cu mare mare chinuiala ptr ca e capsulat shi trebuie sa-l distrugi carcasa de plastic sa ajungi la bobina.Ai grija ca au plus permanent shi doar minusul vine de la volan.Adica daca iei unul obishnuit care ishi ia - prin suportul de prindere trebuie sa confectzionezi o izolatie fatza de caroserie..
Cu volanul fa-mi o poza mai de aproape sa-l vad mai bine.Prin posta e posibil sa coste transportul cat unul de la magazin.Ai grija ca nu iese ushor,itzi rebuie presa sau ciocan shi idei bune..
Antigel nu shtiu cat intra la mine intra mai mult ca am shi circuit de apa calda la cutia de viteze..Nu o sa pierzi mult oricum asta daca nu dai jos shi radiatorul mare..CAtziva litri.Ai grija sa nu exagerezi cu concentratzia de antigel ca-l corodeaza pe domnul aluminiu cu mare viteza..

Pb de la mashina mea le-am descoperit dupa ce am cumparat-o.Daca vedeam inainte mai scadeam la pretz.Mi-a cerut 1500 shi am scos-o la 1100 cu cd player shi cu mare targuiala..La banii ashtia m-am gandit ca merita ptr k am comparat cu cele 2 dacii pe care le-am avut shi care nu faceau nici cat portbagajul de la mashina asta...
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut o poza cu volanul original si nu este cu mult mai mare decat al meu, dar sigur conteaza diferenta de diametru. Am pos o poza in garaj cu bordul meu. Am desfacut ieri capacul de la volan si nu are decat un fir, care probabil este nulul, precum ai spus tu. Asta inseamna ca daca apas pe volan, butonul conecteaza calxonul la masa? O sa fac maine si o poza inauntrul volanului, poate stii cum se demonteaza. Si o sa-i scot si termostatul. Aerisirea circuitului se face automat pe la capacul vasului de expansiune?
Skip ads

  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Imi pare o idee mai mic al tau.Mie nu-mi face pb ca oricum vroiam unul mai mic.Da cu posta e nasol sa tzi-l trimit ca raman fara volan la mashina pana vine al tau shi nu pot..
Nu e greu de demontat volanul,are un capac de plastic,dupa aia dai jos piulitza shi dupa daca nu iese ushor trebuie sa pui 2 pers sa t raga de el(sa-l tzina in tensiune)shi tu sa batzi in axul lui da sa foloseshti 2 ciocane sa nu-i strici filetul.
Eu nu am aeristit nicodata se aeriseshte singur.Porneshti motorul umplii vasul shi vezi dupa ce scade completezi iar.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa nu strici filetul cand extragi volanul, nu folosi doua ciocane ca nu elimini riscul. Eventual un ciocan si o bucata de lemn sau o bara dintr-un aliaj moale. Iar pentru a-i elimina pe cei doi poti impinge in sus cu genunchii. Am vazut metoda asta aplicata si a tinut, dar mie mi se pare foarte riscanta. De aceea recomand metoda nonviolenta - pur si simplu prinzi cu amandoua mainile volanul si tragi inspre tine, dar nu cu amandoua deodata, ci succesiv stanga-dreapta. Dupa cateva miscari vei ramane cu el in maini. Am vazut mecanici cu experienta, care au extras n volane prin prima metoda si au ramas blocati cand au vazut cat de usor iese.
  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
potzi folosi o bucata de alama in loc de al doilea ciocan.Si asta cu mischatul stanga dreapta e o metod,da in timp daca nu e scos de mult duraluminiul ala din care e facut volanu impreuna cu otzelul axului face un oxid absolut lipicios...superglue e mic copil..
De ieshit trebuie sa iasa


Aaa..Shi ptr. a-i elimina pe cei doi,nu folosi 2 ciocane(e brutal)..impushca-i !
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cu impuscatul merge prea repede, cu ciocanele ceva mai lent, dar folosind numai genunchii vei avea satisfactii mai mari Very Happy
Scheletul volanului nu este din duraluminiu ci din magneziu. Nu am intalnit inca nici un volan care sa nu iasa prin metoda asta, in schimb am aflat-o in momentul in care un mecanic nu a reusit sa scoata un volan prin lovire (e drept, ii eliminase pe cei doi si folosea genunchii Very Happy ). Si crede-ma ca am vazut foarte multe volane in ultimii ani.
Skip ads

  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca sunt folositzi genuchii des e bine de procurat o pereche de genuchiere..Nevasta,prietena,amanta,vecina,prietena prietenului sau sotzia patronului itzi vor fi recunoscatoare...

In alta ordine de idei rearanjata am avut de a face cu multe volane la viatza mea,metoda mischatului stanga dreapta e cea mai buna.Numai ca trebuie sa o faci cu multa dibacie shi nu cu fortza..
La Opel in schimb nu a mers,probabil din cauza ca nu a fost scos niciodata.
Ma mir sa aflu ca volanul e din magneziu..Am faramat unul de dacie ca-mi trebuia bucsha aia shi era din otzel(OLC 45 parca)..
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
La cateva modele bucsa este si acum din otel, la altele inelul exterior, dar la majoritatea masinilor moderne, inclusiv Opel, scheletul volanului este turnat complet din magneziu. La multe in Romania.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Inainte de a demola si de a schimba volane trebuie vazut daca masina are Servotronic , in caseta ar trebui sa intre o mufa identica cu cea de la injectoare sau sonda de temperatura.

Legat de incalzire e foarte posibil ca acel calorifer din bord sa fie infundat cu diverse depuneri. Lipsa freonului din instalatie nu are legatura cu incalzirea.
Ar fi interesant sa ne spui din ce an e Omega , in functie de asta iti pot oferi si alte informatii. Wink

Sistemul de racire are undeva in jur de 10 litri , ceva mai mult decat la variantele cu transmisie automata.

Nefunctionarea incalzirii in scaune are in 99% din cazuri rezistenta intrerupta ca si cauza. Scoate mufa scaunului si masoara rezistenta , trebuie sa aiba doar cativa ohmi.

Din cate stiu incepand cu Astra G toate modelele Opel au scheletul volanului din magneziu.
  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mie de ex. imi merge relativ ushor volanul de cand am completat cu ulei shi in plus nu mai face zgomot la virajele pe loc.Dar totushi am condus mashini cu greutate shi rotzi mai mari(e drept mai noi)cu volan muult mai mic dar care merge extraordinar de ushor.
Daca e vorba de uzura pompei de servodirectzie se poate repara ceva la ea sau se schimba cu totul?
Ma gandeam sa construiesc o fulie mai mica la pompa de servo sa se invarta mai repede shi sa faca presiune mai mare,dar mi-e frica de servotronic.

Anvas..am un amic cu o Omega B diesel care nu are servo...sa vezi la ala muschi ce face..
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Masina mea este fabricata in 1989. Nu stiu care este diferenta dintre servo normal si servotronic si cum pot depista de care sistem am. Am o intrebare putin off topic - ce stiti de scumpirea gazelor. Am inteles ca gazele naturale s-ar scumpi cu 25% din 2006. Care ar mai fi atunci avantajul gazului pe masina??!!
  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Servotronic este o servodirectzie asistata de un calculator(verde Smile),care direct proportzional cu creshterea vitezei te face sa depui efort mai mare asupra volanului.
Motivul acestei asistari e ca ai nevoie de efort mai mic la viteze mici shi de un efort mai mare la viteze mari knd mashina este mult mai sensibila la viraje brushte.
K exemplu itzi dau un amic care avea un Vw corrado shi nush ce i-a facut ca de la 40km/h in sus daca nu tzineai cotul mainii stangi sprijinit de usha faceai slalom involuntar cu ea..(vorba unuia,scuipai shi luai virajul)

Nu mi-am dat seama ca mashina mea are asha ceva decat in momentul in care am descoperit pe stalpul stanga fatza,mai jos putzin de bord un calculator verde pe care scrie "servotronic".

Apropos de scumpire cred k o sa creasca shi pretzul la benzina shi motorina.Ptr. k banuiesc k o sa fie acelashi rapot intre ele k afara.
In alta ordine de idei,in italia de ex primeshti o reducere de 500-1000 € de la primarie at. knd montezi gpl pe mashina.
Avantajul GPL ink nu l-am descoperit nici eu..
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am desfacut termostatul - este bun, rea pe pozitia deschis. Cred ca faza urmatoare este sa pun o solutie de desfundat radiatoare in circuit, sa vad daca se schimba ceva. Referitor la servo, daca as avea asa ceva ( o sa verific sambata, cand am mai mult timp ) ar insemna ca acel calculator nu functioneaza bine, probabil. Un lucru e clar - ABS nefunctionabil - am pus azi o frana brusca, cu pedala la fund ( de nevoie, ca sa nu turtesc un mertzan ML ) si rotile s-au blocat total. Culmea este ca acel bec se stinge si se aprinde daca iau niste gropi sau denivelari nasoale. Cu claxonul nu m-am lamurit - am reusit azi sa claxonez o data, dupa care mucles claxon. E ceva in neregula - normal, daca pun firul la masa ( adica pe carcasa de metal al volanului ar trebui sa functioneze nu? Mare mister ! Tot azi am tras o privire la cutia de sigurante - alt mister - cum depistez care de unde e, pentru ca nr de sigurante e mai mare decat cel de pe capac. Intrebare - daca ar fi arsa siguranta de la ABS ce se intampla ?
Rudi - cand vii in tara, ca deabia astept sa studiez manualul ? Chiar nu are nimeni altcineva acest manual de service? Eu nu l-am gasit pe net, nici macar in alta limba, decat cu bani si carte de credit. Sunt sigur ca multe probleme le-as rezolva singur, fara sa mai dau bani la mecanici, iar cand ma gandesc la serviceul Opel, ma inspaimanta preturile. Offtopic - mi-au cerut 1000000 sa-mi schimbe un bec din bord la Vectra !!! Binenteles ca am renuntat si l-am schimbat singur, cu chinuiala si studiat manualul dar m-a costat 20000, pretul becului !
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am scris mai sus ca termostatul era deschis - scuze, am vrut sa zic inchis.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR