- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Rezistenta conexiunii Borna(-) - Bloc motor este foarte mica. Consumatorii, bateria moarta nu au nici o relevanta - este acelasi lucru, indiferent de conectare.
Se recomanda conectarea la blocul motor doar pentru a elimina si acea rezistenta, foarte mica. Pentru ca (la actionarea demarorului) se inmulteste cu cateva sute de amperi.
Cu toate astea, mereu am conectat si voi conecta + la + si - la -.
Se recomanda conectarea la blocul motor doar pentru a elimina si acea rezistenta, foarte mica. Pentru ca (la actionarea demarorului) se inmulteste cu cateva sute de amperi.
Cu toate astea, mereu am conectat si voi conecta + la + si - la -.
apachée
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Am discutat si eu azi cu profu' de echipament electric auto si mi-a explicat ca e cam acelasi lucru, diferenta fiind destul de mica, asa ca se pot aplica ambele metode si ambele dau rezultate. Pana la urma e si vorba de comoditate: la motoarele capsulate nu prea ai cum sa ajungi sa prinzi crocodilul de blocul motor, sau poate bateria e mult mai aproape decat o parte metalica a motorului (exemplu Vectra C - bateria e in spatele farului, in colt).
Din fericire nu am avut necazuri cu bateria pe Corsa, asa ca nu m-am intalnit prea des cu problema asta (doar cu Dacia)...
Din fericire nu am avut necazuri cu bateria pe Corsa, asa ca nu m-am intalnit prea des cu problema asta (doar cu Dacia)...
cioly54
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat