Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Rezistenta conexiunii Borna(-) - Bloc motor este foarte mica. Consumatorii, bateria moarta nu au nici o relevanta - este acelasi lucru, indiferent de conectare.
Se recomanda conectarea la blocul motor doar pentru a elimina si acea rezistenta, foarte mica. Pentru ca (la actionarea demarorului) se inmulteste cu cateva sute de amperi.

Cu toate astea, mereu am conectat si voi conecta + la + si - la -.
  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am discutat si eu azi cu profu' de echipament electric auto si mi-a explicat ca e cam acelasi lucru, diferenta fiind destul de mica, asa ca se pot aplica ambele metode si ambele dau rezultate. Pana la urma e si vorba de comoditate: la motoarele capsulate nu prea ai cum sa ajungi sa prinzi crocodilul de blocul motor, sau poate bateria e mult mai aproape decat o parte metalica a motorului (exemplu Vectra C - bateria e in spatele farului, in colt).
Din fericire nu am avut necazuri cu bateria pe Corsa, asa ca nu m-am intalnit prea des cu problema asta (doar cu Dacia)...
  • cioly54

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
masinile trebuie sa aiba ceva sistem de protectie.Nu cred ca daca dintr-o intamplare nefericita cade o borna de pe baterie in timpul mersului sa se intample nu stiu ce fel de tragedii.Daca se intampla ,constructorii auto chia ca-s de rahat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR