Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Da cand pornesc motorul si dau drumul la aerul conditionat totul merge perfect dar daca ai dau o accelerata sa zicem ca de la 900 giri ramane la1200-1300 giri adica ramane motorul turat si aerul nu raceste chiar foarte bine.
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Verifica alternatorul daca functioneaza bine.Masoara tensiunea cu un voltmetru pe bornele bateriei,cu motorul pornit si toti consumatorii porniti(ac,aeroterma,faza lunga) si vezi daca tensiunea se incadreaza in intervalul 13,8-14,4V.E posibil ca motorul sa ramana turat daca tensiunea este prea mica.Daca e ok,pune un tester pe ea si vezi ce erori da.Posteaza rezultatul masuratorii si te vom indruma mai departe.
P.S:Despre ce masina si ce motor este vorba?!
  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Este vorba despre un opel insignia 2000 130cp din 2011
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este normal sa se tureze cand pornesti clima sau AC, ca nu face frig trebuie completat cu freon si ulei.
Skip ads

  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Da stranul este ca am facut reincarcarea de freon si ulei caci acelasi raspuns mi la dat di mrcanicul dar fara nici un rezultat si marirea de 400 de turati nu este normala dar sa nu uitam ca masina cand o pornesc cu ac deschis lucreaza an parametri normali numai
daca o accelerz stationata ami ramane blocata cum am zis la 1200-1300 giri
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Filtru polen ai schimbat ?
  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Da toate schimburile de filtre ulei pompa de apa distributie facute acum 10000km la servis autorizat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Demonteaza torpedoul si vezi in ce stare este filtrul. Si in Italia se fura, ai pe factura nu si pe masina, revizia se face daca tii la masina la 10,000km, tu ce astepti ?
Skip ads

  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Din pacate lam facut in romania la focsani si nu numai au mai ziz ca schimburile la aceasta masina se fac la 30000 sau la un an dar oricum ma duc sal fac
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aia la Focsani sunt cu pluta, plus hoti. Desfa si schimba si uleiul daca mai stai in Italia, pui 5W40 pentru DPF
  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Ok multumesc
  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Am facut astazi sichibul de ulei si filtre dar masina imi da aceleasi probleme cu ac
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai suficient freon, daca ai avea o diagnoza ai vedea presiunea cu el oprit, minim 600kpa si pornit sa se duca pana la 1500KPa
  • rohan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Abia lam incarcat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR