Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Ma confrunt cu urmatoarea problema: AC ul nu raceste suficient desi doar am incarcat instalatia cu freon (crezand ca de acolo este problema), nu a fost nevoie sa completeze decat 50g deci nu de aici este problema. Mentionez ca ventilatoarele funtioneaza si compresorul cupleaza (se aude si se simte in turatie). Rog colegii care mai iscusiþi /pãþiþi sa vina cu sugestii/indrumari. Nu as vrea sa schimb piese prin eliminare asa cum am facut cu freonul.

Multumesc anticipat!

PS: MasinaVectra C z19dt , 2006, dublu climatronic
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa speli radiatorul pe exterior cu jet de apa .....te asezi in fata masinii si jetul il ghidezi in partea de jos a barei fata ....si mai indicat ar fi sa umbli pe deasupra sa ...indepartezi cele 2 radiatoare si sa bagi si acolo jet de apa...se aduna ceva ca o mizga ...si nu se mai face racirea agentului de racire cum trebuie!
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Tase, dar daca merg la spalatorie si ii rog pe baietii, nu merge ? Nu am posibilitatea sa fac asta (scule/locatie/pricepere). Si la spalatorie cu grija sa nu strambe "fagurii".
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa nu ai clapetele de la ventilatie blocate.
Pune mana pe tevile de la compresor. Daca una se raceste bine, instalatia e ok.
Skip ads

  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Daniel, poti fi mai exact cand spui "clapete de ventilatie"?.
Una din þevi se raceste dar mi se pare ca nu suficient da tare (aici fac comparatie cu AC-ul de pe espero al tatalui meu).
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
CIPRIAN_17_CIP a scris:Tase, dar daca merg la spalatorie si ii rog pe baietii, nu merge ? Nu am posibilitatea sa fac asta (scule/locatie/pricepere). Si la spalatorie cu grija sa nu strambe "fagurii".
Eu am spalat doar cu un furtun...simplu fara presiune ...ca ...Da se pot indoi fagurii.....eu am avut grija sa nu folosesc aparatul cu presiune pe care-l am....am bagat doar simplu cu furtunul,,obturat ,, cu degetul
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Acum sunt la spalatorie cu masina si ii rog sa ii dea fara presiune . Atat din exterior cat si din interior (sper sa nu fac vreo boacana dând si din interior).
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
La sugestia lui Daniel, am verificat si racirea uneia dintre conducte: la 24 grade afara cu clima data pe 16 grade, in 10 min de functionare teava este relativ rece (foarte , foarte putin)......
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Curata radiatorul cum ti- scris @tase.
Daca ai filtru de polen curata-l sau schimba-l.
Mai verifica pe tester ce presiune ai pe AC. Daca a crescut peste valoarea normala de lucru este infundat filtrul uscator.
Retine ....daca a crescut nu daca a scazut.
Presiunea normala de lucru este 10-12 bar pe tur si 2-3 bar pe retur.
Daca este 20 bar este destul de clar....
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
La recomandarea celor din service am inlocuit supapa regulatoare a compresorului de AC, rezultatul fiind acelasi: "nu coboara presiunea in 2 bari si ceva, ramane tot in 4". Mi-au montat vechea supapã si mi-au recomandat inlocuirea compresorului cu unul nou (actiune pe care nu intentionez sa o fac in acest moment, pana nu ma conving 100%). Rog in continuare colegii sa vina cu sfaturi/ sugestii.

Multumesc!
PS: merg luni la radiatoare-bucuresti la o diagnoza, sa vedem...
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat prin schimbarea compresorului,in cel existent s-au gasit bucati de cauciuc din segmenti (ce nu se puteau inlocui din spusele celor de la service). Acum vin cu urmatoarea intrebare: ce consum aveti la z19dt cu AC-ul cuplat? Eu la relanti fara AC am 0.5 l/h iar cu clima pornita acum am 1.0-1.1 l/h iar cu vechiul compresor aveam 0.7. Oare aceasta diferenta sa fie din faptul ca vechiul compresor nu facea presiune suficienta din cauza segmentilor duși sau actualul ce pare sa functioneze in parametrii are o problema?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La mine este la fel..1,0-1,1l..deci e bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR