Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da, asta e. Am postat finalul masini in caz ca va mai gasesi cinva topicul pe net si va fi interesat, sa-si ia gandul de la masina asta de pe acum.
Skip ads 60' (0/3)

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
lipsa de interes a fost pare de la inceput au luat masina cu 10 milioane si au spalat-o si au incercat sa o da cu 100 milioane. normal ca nimeni nu sa nascut ieri, cred ca a luat-o careva la pret de scrap si a tocato...unde mai pui ca au si troznit-o grav in spate, neavand frane.
  • Maximilian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu e bine sa fim foarte duri in judecata, omul si-a dorit masina asta, insa ca foarte multi nu a realizat ce implicatii financiare sunt. Fiind tanar, nu si-a permis, a vandut-o la acelasi pret cu care a luat-o la altcineva care a sustinut ca o rezolva. Si a dat-o undeva de s-a rezolvat de tot. In fine, piesele(motorul in special) au plecat spre alte masini si acelea macar au ramas pe drum.
  • Maximilian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Masina mea arata acum asa(+ cateva puncte de rugina care nu ies intotdeauna in fotografii si care au mai aparut intre timp):




















In afara de ceva rugina in anumite locuri, masina este in stare perfecta de functionare. Am pus un anunt de vanzare pe ea cu un pret nu chiar modic...ci corect pentru cati bani am bagat in ea in timp (sa nu o ia orice taran sa o distruga), si daca pana la primavara-vara nu o sa o vrea niciun pasionat, cel mai probabil o sa ma apuc sa ii refac tablaria.


Imi pare rau ca nu a iesit nimic de Opelul Rekord, dar nu trebuie nici sa taiem in carne ca nu a reusit prietenul sa il reconditioneze, ci ar trebui taiat omul care l-a dezmembrat cand masina din punct de vedere mecanic nu avea nevoie de foarte mari lucrari pentru a functiona bine.
Skip ads 60' (0/3)

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
scuze a incercat sa o dea in cateva zile cu 1oo milioane..sa fim seriosi, nu cred a in cateva zile realiza ca implicatiile proiectului il depasesc..acum hai a fim si serosi..100 milioane in starea aia, multi dintre noi stiau masina la 10 milioane si nu s-au ingramadit sa o ia.in fine, fiecare face ce vrea cu bunul lui..dor ca idee
  • Maximilian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda...nu stiu ce s-a mai intamplat, nu a depins nimic de mine, si nici nu mai stiu cine sau care dintre "proprietari" a vrut sa o dea la suma asta. El a luat-o cu 10 si da dat-o unui alt prieten tot cu 10. Ce o fi facut ala nu mai stiu. Pe mine m-a interesat strict prima oara cand a luat-o, cand mi s-a parut misto ca masina, dar mult prea chinuita de rugina, insa cum el a fost entuziasmat am zis sa il ajut si cu postarea topicului pe acest forum pentru a gasi mai usor piese pentru ea.

In orice caz..."AU incercat sa o dea la 100" nu ma caracterizeaza pe mine, stiam valoarea acelei masini si nu ma privea pe mine nicio vanzare ulterioara. Am postat poze cu masina mea ca sa se vada faptul ca intentiile mele au fost bune din start, pentru ca nici a mea nu era in starea estetica si mecanica in care este acum atunci cand am luat-o, si am avut destul de mult de tras cu ea. Imi plac mult masinile clasice si mi-as fi dorit sa fi vazut acel Rekord din nou in stare buna de functionare.
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ca fapt divers daca il interesa soarta masinii,si un client serios cred ca se gasea pe forumu asta si mai ales pe celalalt. un mesaj privat catre cei care chiar dovedesc ca fac ceva din chestia asta nu strica. garantat o lua careva la un pret corect, chiar si dupa acident
  • Maximilian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, dupa ce a pocnit-o a aparut ocazia sa o dea unei cunostinte care sustinea ca face el si drege...si uite unde a ajuns:)!

Oricum, "accidentul" nu era ceva atat de grav sa zicem ca avea spatele facut praf, totusi o parca in garaj, a ramas fara frane si a pocnit-o. Nu e de laudat oricum ce a facut, nici eu nu am fost foarte multumit cand am vazut ca i-a sifonat fundul.
Skip ads 60' (0/3)

  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Maximilian a scris:Da, dupa ce a pocnit-o a aparut ocazia sa o dea unei cunostinte care sustinea ca face el si drege...si uite unde a ajuns:)!

Oricum, "accidentul" nu era ceva atat de grav sa zicem ca avea spatele facut praf, totusi o parca in garaj, a ramas fara frane si a pocnit-o. Nu e de laudat oricum ce a facut, nici eu nu am fost foarte multumit cand am vazut ca i-a sifonat fundul.


ma man,daca vroia sa o dea cuiva caruia i-ar fi folosit se putea. conta doar un pret corect
  • Dani_XXX

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna am si eu un opel rekord C si vreau sal reconditionez printrun mic tuning expterior si unul mare in interior daca ma puteti ajuta cu sfaturi de orice natura scheme ale masini sau sfaturi ca referire la reconditionarea caroseriei sau interior va rog postati si eu am sa va raspund la intrebari va multumesc deocamdata!
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da-mi add pe messenger si iti dau ceva documentatie pentru restaurare. id-ul il am la profil
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu ai nevoie de un manual de reparatii ci de o harta cu drumul pana la remat. decat un tuning tras de par mai bine un remat cinstit
Skip ads 60' (0/3)

  • Dani_XXX

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bAndrei cand am vb de tuning am stiut ce vb ca sunt proiectant de meserie si stiu in ce ma implic dar vreau sa ii pastrez trasaturile de opel nu sa o trensform intro masina de zici cai dacie cu cateva bari de nova de ea , vb de un tuning de profesionist ca ma pricep foare bine atat interior cat si exterior dar nu strica informati despre masina ca un START ca mai putin de 100 mil nu investec in ea mai mult DA Smile
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
spun asta ca am vazut zeci de proiecte incepute si neterminate, si mult prea costisitoare de a aplica reversul. in general proiectele au clacat la faza cu schimbarea motorului, care pe cat de dificila este omologarea la rar pe atat de costisitoare. apoi masinile ori s-au vandut ca masini de piese la preturi derizorii ori vanzatorii se ambitioneaza in a cere mult pe ele in dorinta de a-si recupera pierderea, ceea ce e dificil. asa ca tocmai din acest motiv sunt un fel de toma necredinciosul. pe de alta parte pune niste poze cu masina ta. poate sa fie ntr-o stare destul de proasta caz in care chiar nu mai conteaza daca se modifica, deoarece oricum este o clauza pierduta, dar poate fi in stare ff buna si originala caz in care ar fi pacat. bai bine cauti una mai modesta pt a aplica schimbarile
  • Dani_XXX

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
aham se pare ca ti la masinile astea e si eu sunt un fan al masinilor de genu asa ca nu voi lasa ca timpul sami strice planurile si cu siguranta voi face ca din planuri sa devina realitate.





  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ceea ce Dani_XXX nu a spus pana acum, este ca modelul sau este un sprint veritabil, chiar daca cele doua carburatoare au fost inlocuite cu unul singur. Motorul este 19H iar capacele chiar "se potrivesc" (la numarul de prezoane ale rotilor).

Dani_XXX nu mai fi asa timid, prezinta masina Laughing
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da e ok, ca masina se preteaza modificarilor. mult succes.

blind. opel rekord sprint s-a fabricat numai in versiunea caroserie de rekord cupe. cat despre prezoanele de la roti daca sunt 5 e posibil sa se fi schiat candva puntile sau doar fuzetele. cu unele de commodore. din cate stiu eu motoarele de 1,9 nu au avut doua carburatoare. in nici un caz motoarele de 1,9 de pe rekord cupe. asta avea un singur carburator dublu corp. intradevar este interesant de stiut ce a fost masina asta la origine. rekord 6 nu a fost cu siguranta, pt ca nu are motor cu 6 cilindrii si nici radiatorul nu este montat in traversa fata. parerea mea ca pentru doua carburatoare trebuia sa aibe un motor cu 6 cilindrii in linie.
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
El a spus ca motorul este 19H (nu 19S). Pe wikipedia scrie:

A variation on the Rekord C was the Rekord Sprint coupé (1967–71) with driving lights, sport steel wheels, sport stripes and a sporty interior; the Sprint received exclusively the so-called 1900 H engine with two double-barrel carburettors, good for 106 hp (DIN) and 108 mph (174 km/h).

Ce-i drept, si ei mentioneaza ca doar coupe-urile au fost "sprint". Sunt curios ce intelegeau ei prin "sporty interior"
  • Dani_XXX

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ms ms blind


Ultima modificare facuta de Dani_XXX la Dum 08 Feb, 2009 8:31 pm
  • Dani_XXX

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
MS blind avand in vedere cele spuse Embarassed dar de prezentat nui ce prezenta inca ca nici nu miam bagat mana in motor dar cu timpul va voi spune daca vreti cea ce am facut la el . cu referire la interior e... cam asta e



sper sal fac la fel ca sincer imi place dar culorile cu siguranta le voi schimba in ce culori nuh Rolling Eyes
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR