Ai uitat parola?


  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega X20SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am conststst aseara cu surprindere ca din toba finala iesea un smoc de par...de culoare inchisa, iar dupa ce am citit pe forum, am conststst ca este vorba despre izolatia fonica desprinsa de pe peretii tobei...deci...inlocuirea tobei se impune! Nu stiu daca are sau nu legatura problema aceasta cu faptul ca motorul se incinge (la relantiu) pana la temperatura de activare a termocuplei, insa am observat ca se incinge si partea mediana (de sub schimbator..). MASINA ESTE DIN 95 si nu stiu daca problema tobei finale este singura pe partea de evacuare sau daca nu cumva si catalizatorul este infundat....si ma sperie gandul ca daca acesta este deasemenea infundat....este foarte scump...astept cu interes parerea voastra, eventual sfaturi concrete legate de situatia si simptomele de mai sus. Salutari din Maramures! Wink
  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega X20SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
trebuie sa caut neaparat toba originala sau una mai ...cu personalitate la partea de sunet...si in ce fel ar putea influenta un alt model de toba performanta si consumul (si asa maricel)?
  • mihaigeorge1603

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega x20se din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salut
orice toba a-i pune nu iti va fi influientat consumul sau puterea(parere proprie),cauta originala de omega pentru ca prinderile nu iti vor da batai de cap...eu asa am facut.
curiozitate:cat iti consuma? intreb pentru ca am si eu acelasi model
  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega X20SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Va urma sa fac un drum de Viena... Atunci voi vedea exact consumul. Cat despre consumul pe oraș... Nu am investit un plin de carburant ptr curiozitatea asta... Dar se duce repede benzina. Folosesc mașina ocazional ptr deplasări de weekend prin oraș și în apropiere, așa că nu am pus în mașină plinul... Esti mulțumit de mașina ta? Te salut
  • mihaigeorge1603

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega x20se din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Foarte multumit!spatioasa consum mic(9 exterior pe ultimul drum de anglia,undeva la 12 urban cu clima pornita si plecari in tromba de la semafor...) pentru varsta ei mai cere cate ceva schimbat dar atat timp cat o respecti ai satisfactii depline,astept consumul tau dupa drumul de viena
Drumuri lunfi si bune!
  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega X20SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
ca sa revin cu partea de consum, la un drum de Turda si retur Baia Mare, am facut consum de 6.1...cu marja de eroare implicita (ca niciodata nu poti stii cu exactitate consumul), iar pe oras un consum de 10. ! Conteaza mult calitatea carburantului. Am constatat ca de cand am curatat toba finala de vata izolanta (care era cazuta in aceasta), nu se mai incalzeste atat de tare motorul. Legat de carburant, cu cel standard motorul trebuia ajutat cu acceleratie la plecari de pe loc, acum insa are alta vlaga si consumul pare usor mai mic. Verificati si voi daca nu aveti cazuta vata in Toba de esapament!
+
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
"Verificati si voi daca nu aveti cazuta vata in Toba de esapament!" - doar daca are fisuri sau daca este sparta.
Cred ca de asta intrebi si de tobe.

"motorul se incinge (la relantiu) pana la temperatura de activare a termocuplei." - daca racirea si termocupla este buna - nu vad de ce sa se incinga motorul doar daca pe instalatia de racire ai ceva defect termostat, Pompa apa, radiator, senzor temperatura antigel...
Temperatura in bord pe unde sta, daca depaseste 95-100°C nu este bine.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
consum de 10l in oras si 6 afara ! poate numai la vale si cu vint din spate, nici cind este noua masina asta nu are acest consum. am avut modelul asta 12 ani.
modelul asta a fost beton la viata lui si mai merge inca daca este bine intretinut dar cu consum destul de mare.
referitor la racirea motorului este normal sa mearga mai bine motorul daca ai degajat evacuarea. orice gatuire a sistemului de evacuare duce la consum mare ....etc.
  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega X20SE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc tuturor pentru idei, sfaturi! Se poate închide discuția

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata