Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
am un corsa z10xe la care am schimbat distribuția acum 10.000km și iar a apãrut acel țãcãnit enervant la pornire. plus, becul de ulei se stinge fix dupã ce dispare tacanitul. are cineva vreo idee pentru care nu se face ungerea de când se învârte motorul prima data? eu am rãmas în pana de idei.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sfatul meu....
Da jos baia de ulei si curata sorbul de ulei ( prin ardere cu flacara ). Atentie la piulitele de la evacuare. Daca nu se desfac nici cu degripant trebuie taiate cu grija fara a afecta prezonul.
Nu specifici ce ulei ai in motor acum....dar daca e ceva de genul 10W40 schimbi si uleiul.
Treci pe full sintetic 5W40 sau 0W40 ( probabil are ceva km ) si pune filtru de ulei cu supapa de retinere Mahle OX 173D.
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat uleiul la 5-6000km. folosesc numai gm 5w30. am luat filtru de la reprezentanta de fiecare data. mahle nu mai exista doar knecht.
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Ps: baia de ulei + sorb le-am curãțat fix când am schimbat distribuția = 12.000km
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Incearca filtru cu supapa...
Pana a schimba distributia aveai problema asta?
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
am încercat și filtru cu supapa de la norauto. tot nimic. pana sa schimb distribuția fãcea la fel. distribuția este fãcutã cu piese originale de la GM. nu a mai fãcut o perioada(3-4000km) și acum face la fel.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa o verificare la toti tachetii hidraulici....o fi vreunul fisurat....
Becul se aprinde numai la pornire?
Pune un manometru in locul switch-ului de ulei si verifica la pornire ce presiune ai...
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut,
da, becul ramane numai la pornire pret de 5-10 secunde aprins fix cat dureaza si tacanitul. logic e sa aiba tacanit daca nu are ulei in tot acest timp. 2 intrebari:
- cum verific tachetii daca sunt fisurati?
- unde e switchul de ulei?

mersi pentru tot
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Switch ulei este asta.....



Verifica intai presiunea.....
Tachetii se demonteaza ...... e o operatiune mai complicata.
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
mersi... e practic sonda de presiune nu?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cristisst
schimba ----corp filtru ulei--- cu garnitura de cauciuc noua(se gaseste mai greu) si scapi de tacaneala aia la pornire,daca continui sa mergi cu masina in conditiile astea(tacaneala la pornire) distrugi chiulasa,axele cu came nu se ung,tachetii merg fara ulei,si mai grav vibrochenu nu are ungere
alea cateva secunde de tacaneala pot fi dezastruoase pentru cuzineti
la dezmembrari nu costa mai mult de 150 lei un corp filtru ulei
ce se strica in---acel corp filtru ulei----?nu cred ca te intereseaza si oricum nu vei putea sa repari piesa defecta din el
cand al cumperi-----sa fie demontat de pe un motor,nu de pe raft,si cand til aduce vanzatoru sa curga ulei din el,daca este -----curat uscat----nu este bun,este la fel ca si corpu tau de pe masina ,adica stricat si nu mai tine ulei in el
daca poti sa fii de fata cand il demonteaza de pe motor este si mai OK ,vezi daca curge ulei din el,si nu a pus vinzatoru ulei ars in el si sa zica ca este bun
spor la cautare
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai curata odata sorbul din baie, ai sa ai surpris ce vei gasi.
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
problema rezolvata. am cumpãrat 6l ulei, schimbat uleiul vechi, pus 3l de ulei+filtru, lãsat motorul sa se încãlzeascã, adãugat liqui moly engine flush, lãsat 10min sa meargã motorul la ralanti, schimbat ulei și filtru din nou și gata. mai mult ca sigur erau canalele de ungere infundate.
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
ps: motorul trage altfel și are un zgomot mult mai normal. singura problema e ca din cauza presiunii scãzute la ulei cred ca s-a uzat prematur pistonul hidraulic de la intinzatorul lanțului de distribuție și va trebui schimbat. asta pentru ca trebuie sa recunosc a fost vina mea ca am neglijat acea problema destul de mult timp. Ps la ps: uleiul folosit pt spãlare a ieșit negru tuci dupã acele 10min.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pune bani deoparte pentru distributie.....si nu fa ca altii sa schimbi doar lantul si intinzatorul....te va costa mai mult mai tarziu!
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
oricum concluzia mea dupã 2 ani de utilizat acest motor: foarte foarte pretențioase mai ales pe partea de ungere și distributie. celor de la opel le-au reușit alte motoare. tipul asta nu. cred ca erau beți inginerii când le-au facut.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai ce vina au inginerii ca proprietarul anterior a schimbat uleiul la 30000 km si a folosit 10W40?
A cazut pacatul pe tine sa readuci motorul la „viata” atat tot....
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
știu ca sunteți pasionați de aceste mașinuțe, și mie-mi place mașinuța ce-i drept, însã eu ma refeream strict la fiabilitatea motorului. din punctul meu de vedere este inadmisibil ca dupã 20.000km lanțul sa tacane iar în circumstanțele în care toatã distribuția a fost fãcutã cu piese gm. sub nici un fel de forma nu are voie sa se întâmple asa ceva. pana nici la vechile dacii nu se ducea. cãdea toatã mașinã și ala nu tacanea. sa fim serioși, e o greșealã de proiectare/gandire a întregului motor. "toate" mașinile în Germania au parte de același tratament abuziv din partea posesorilor dar nu toate suferã asa mult. sa mai pomenesc de bmw ca la un 2.4td nu m-a interesat niciodatã distribuția dupã 200.000km fãcuți de mine personal și câți naiba or mai fi avut înainte? apreciez tot ce se discuta pe acest forum dar trebuie totuși sa fim realiști și sa admitem ca z10xe și z12xe nu sunt niște motoare reușite și care necesita foarte multa atenție pe partea de ungere și distributie. e "boala" lor ca sa zic asa.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Imi pare rau....nu subscriu nici la Z10XE iar la Z12XE nici atat. Dimpotriva sunt placut surprins....
Si eu am masina de doi ani...dar nu se compara cu ce aud pe forum....
Am schimbat distributia la 185 000 km....si sunt sigur ca mai ducea 100.000km sau 3-4 ani la cat circul eu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR