Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Bateria originala din 2010 a crapat de 2 ori intr-o zi. Inlocuit cu bosch sylver 74ah. Recomand
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
parerea mea e ca si din cauza incarcarii alea peste 14,4 v (cum ziceati ca e la astra j) se duc bateriile mai repede decat ar trebui...
da, e destul de mult 4-5 ani pentru o baterie, dar comparati cu bateriile care echipau masinile acum 10 ani si o sa vedeti ca nu mai sunt asa de multi ani...
atentie, nu comparam bateriile cumparate din magazinul x ci bateria care a venit montata pe masina cand a iesit din fabrica...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca a obosit si rombatul meu de 60 Ah ( a 4 iarna), l-am pus pe masina incarcat in 18 dec si azi nu a vrut sa mai porneasca desi am cam umblat cu masina zilele astea se pare ca frigul si lobosciatica omoara batranii, acum e la tratament.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
acum fara nici o suparare, dar 60Ah e cam mica pentru z19dt...
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
e pe Astra, Zafira are program de hibernare.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Azi am cumpãrat baterie nouã, varta bluedynamic 60 AH și m-am lovit de refuzul celor ce fac verificãrile pentru garanție datoritã încãrcãrii de 14,9. A rãmas sã vãd ce soluție gãsesc pentru a rezolva problema.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu am in certificatul de garantie al acumulatorului actual ca incarcarea optima e intre 13.8 si 14.2
Mie mi se pare logic ca daca incarcarea e peste aceasta valoare sa apara probleme.

Sincer daca as vinde acumulatori auto eu nu as acorda garantia in cazul in care incarcarea este peste valoarea specificata in certificatul de garantie...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:Azi am cumpãrat baterie nouã, varta bluedynamic 60 AH si m-am lovit de refuzul celor ce fac verificãrile pentru garantie datoritã încãrcãrii de 14,9. A rãmas sã vãd ce solutie gãsesc pentru a rezolva problema.

S-a mai scris de problema asta la Astra J si Insignia, ca nu incarca tot timpul 14V+/-0.2V, ci ca poate incarca si 12.6V si chiar 15V. Iti incarca 14.9V pt ca abia o pornisei, iar bateria nu era 100% incarcata. Acum sa nu aveti impresia ca o tine zile intregi pe 15V incarcare... Daca te duci maine/poimaine dupa ce mai circuli un pic cu masina... o sa ajunga pe la 14V. Sunt 6 moduri de incarcare
• Battery Sulfation Mode
• Charge Mode
• Fuel Economy Mode
• Headlamp Mode
• Start Up Mode
• Voltage Reduction Mode
Tis-ul spune ca daca e intre 12.6-15V e OK.
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
clau70, eu am priceput asta. Vãzusem încã de ieri postãrile tale cu încãrcarea și am încercat sã-l conving pe nenea dar el o ține pe a lui - încarcã prea mult. Ma gândeam sã o pun puțin pe redresor și sã mã duc iar peste câteva zile.
Poți sã-mi trimiți și mie imaginile din tis? Cele postate pe forum nu sunt printabile.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Incerca sa printezi pozele de mai sus si le arati lui... nenea. Sunt convins ca nu o sa se lamureasca si o sa refuze... dar de obicei o tensiune mai mare de incarcare apare in primele minute de functionare (pe frigul asta s-ar putea sa o tina mai mult), apoi revine in 14V, asa ca du-te la verificare dupa ce circuli un pic cu masina, eventual masori tu inainte cu un voltmetru sau iti activezi in meniu "battery voltage" si o sa vezi cand vrei tensiunea pe baterie...
Imaginile le salvezi si le printezi, eu le am scanate dupa ce mi-au dat cei de la reprezentanta... am avut si eu o discutie cu ei pe tema asta acum vreo 3-4 ani. Sau da-mi o adresa de email si ti le trimit.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Asta spune totul despre "expertii" care ofera garantii la bateriile auto. Nu au pic de habar si nu au nici un training in domeniu.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
repet:
jgyprime a scris:Sincer daca as vinde acumulatori auto eu nu as acorda garantia in cazul in care incarcarea este peste valoarea specificata in certificatul de garantie...
cum sa-ti dau eu tie la masina ta ca ai incarcarea buna cand masina ta incarca peste tensiunea maxima admisa de producatorul acumulatorului?
sincer sa fiu 14.2 v nu e acelasi lucru cu 15 v
de unde sa stiu eu ca la masina ta nu exista o problema tehnica si incarca in permanenta cu 15V sau mai mult?

parerea mea, daca stiti ca aveti masini care incarca in modul asta, faceti de asa natura cat sa ajungeti cu masina la verificare cand incarcarea e in jurul valorii de 14v si pacaliti sistemul...
Skip ads

  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu tre sa faci tu in nici un fel. Tehnicienii de la garantie ar trebui sa fie mai bine informati despre felul cum functioneaza alternatoarele moderne. Suntem in 2016...totusi. Pe Astra J, acest sistem a fost implementat inca din 2009.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
de unde stiu eu ca aceasta incarcare de 15v nu e permanenta pe masina ta (din cauza unei probleme tehnice) indiferent de starea de incarcare a acumulatorului?
de unde stiu eu ca peste 2 saptamani din momentul in care iei acumulatorul de la mine vii cu el inapoi ca nu mai porneste masina pentru ca acumulatorul e defect si sa-ti dau altul?
mie producatorul acumulaotrului imi zice ca incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.2.
daca tu vii la mine cu 15v, eu iti zic clar ca nu bate cu ce imi zice producatorul acumulatorului.
eu ca si persoana juridica care certific cu verificarea mea ca incarcarea e buna pe masina ta, am contract cu producatorul acumulatorului nu cu opel care produce astra j.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Ne incapatanam atata sa intelegem un anumit lucru si o tinem pana in panzele albe. O lasi 5 minute dupa pornire, cand se stabilizeaza tensiunea de incarcare undeva pe la 14-14.2 V, de acolo sti, mare filosofie nu e! Ca analogie, tu verifici noxele la masina in primele minute de la pornire? Atunci de ce ai verifica tensiunea de incarcare a bateriei imediat dupa pornire, atunci cand a fost "secata" de curent de catre electromotor si alternatorul trebuie sa incarce puternic?
Si hai sa o luam altfel, daca vine omul cu ea dupa 2 saptamani, cum dovedesti tu ca service ca acea tensiune de 15 V a distrus-o si ca de fapt n-a stat ea pe raft nefolosita vreun an? Crezi ca stiu gigeii astia care iti zic ca tensiunea de incarcare 15 V (pentru scurt timp) nu e buna, stiu sa masoare densitatea electrolitului? Daca ar fi stiut si-ar fi dat seama ca asta e si principiul de functionare al redresorului pentru modul pornire motor, o tii la curent si tensiune ridicata 10-15 min pentru a o incarca rapid si apoi pornesti. Ca si valori, daca nu ma insel, pentru C/2 (adica echivalentul unei descarcari puternice) tensiunea de incarcare este chiar de 14.8-15V.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai nu trebuie sa dovedesc nimic
pentru ca nu eu dau garantia la acumulatorul defect...
eu pun alt acumulator identic, te pun sa pornesti masina si masor tensiunea de incarcare...
scriu chestia asta pe certificatul de garantie, iti iau bateria si o trimit la producator.

eu doar iti verific incarcarea sa fie in parametrii specificati de producatorul acumulatorului.
e in parametri, pun stampila pe certificatul de garantie.
nu e in parametri, te trimit sa vezi de ce nu e in parametri.
atat pot eu sa fac.
tu poti sa te duci si la mama opc-ului sa ma reclami, cand vii cu opc-ul si masina la mine, daca pun aparatul de masura pe bornele masinii si o sa vad incarcare in afara intervalului, o sa rad impreuna cu OPC-ul de tine pentru ca nu au ce sa comenteze...

diseara cand ajung acasa o sa scanez certificatul de garantie al acumulatorului si o sa-l pun aici sa vedeti si voi ce scrie.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Raspuns a la Intreprinderea Corporatista, total pe langa subiect, dar o tii pe a ta. Nu te impacienta, am schimbat si noi baterii la viata noastra si am rasfoit mizeria aia de carnet. Auzi, dar de curiozitate, stii in ce conditii trebuie sa ai incarcarea aia cu care dai de zor 13.8-14.2? R: Cu toti consumatorii porniti (faza scurta, radio, dezaburire luneta, ventilator tr. 2, etc.). Tu cand mergi cu masina ii folosesti pe toti? Ia pune multimetrul pe ea atunci cand ai doar radioul pornit, citeste valoarea tensiunii si mai discutam atunci daca se respecta sau nu tensiunea magica de incarcare. Pana atunci poti sa bei si o bere cu baietii de la OPC.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
O discuție în contradictoriu care nu-și are nici un rost. Meseriașu a spus clar cã din punctul lui de vedere, încãrcarea nu este în regulã și tind sã-l cred 14,9 - 15.0 cu sau fãrã consumatori. Rãmâne sã verific dacã aceastã încãrcare anormalã este datã de baterie (dând crezare tis-ului) sau a alternatorului. Vineri o sã merg la verificare la reprezentanțã și o sã aflu ce și cum.
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu sunt la a sasea iarna cu bateria originala. Toamna am verificat bateria cu un multimetru inainte, in timpul si dupa pornirea motorului. Era in parametrii tensiunea.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Cum sa fie incarcarea data de baterie? Acumulatorul este un element pasiv, fiind incarcat de catre alternator si nu invers, acolo doar citesti tensiunea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR