Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut All,

Sunt nou pe forum, so ... imi cer scuze daca gresesc ceva.

Am achizitionat un Opel Insignia 1.8i an 2009, motor: A18XER cu 90.000km la bord.

Masina frumoasa, merge bine, toate bune ... dar ...

La pornire acest motor face un zgomot tare ciudat ca si cand ar fi un diesel zgomotos, dupa care isi reduce zgomotul considerabil, dar tot nu "ssie" ca un motor benzina perfect echilibrat.

Am doua dileme:

a) Acest motor A18XER asa este proiectat din fabrica sa se auda la pornire sau la 90.000km deja are probleme. Daca sunt probleme sunt grave Emoticon?
b) Insignia 2009 cu acest tip de motor A18XER este Euro 5 sau Euro 4? Pe carte scrie E5 dar am auzit si zvonuri ca ar fi E4.

In speranta ca nu sunt singurul posesor de Opel 1.8i cu aceasta problema astept feedback-uri.

Multumesc!
Skip ads

  • sorinjunior2015

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Distributie montata prost, fulii defazoare defecte(tot de la distributia variabila) eventual electrovalvele care comanda fuliile defazoare, mergi cu ea la reprezentanta sa-ti monteze distributia corect(cu cale), tot acolo verifica si kilometrii, s-ar putea sa ai o surpriza.
  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru indicatii! O sa merg saptamana viitoare sa o verific, desi cartea service o am la zi si masina nu pare deloc uzata. Doar motorul e ciudat Sad
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ce treaba are distributia cu zgomot de Dizel ? Bogdan, daca te duci la reprezentanta o sa zica ca trebuie schimbata si roata de rezerva !
Problema vine de la electrovalvele. O solutie temporara este sa scoti sitele maro de pe ele, si le bagi asa. Daca tot face zgomot la pornire primele secunde, le schimbi ~ cam 600 ron parca amandoua. Altceva nu lasa sa faca la masina, cu cat se baga mai putin acolo, cu atat merge mai bine !
Tot ce incepe cu A- Euro 5 - tot ce e cu Z- Euro 4 !
Skip ads

  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumes Vlad. Ai perfecta dreptate aseara am fost la un mecanic si exact problema cu sitele mi-a relatat-o si el in prima faza curatate si apoi schimbate. Am inteles ca eate o pb comuna, in sua s-ar scoate de tot aceste site, in rusia este catalogata problema ca defect constructiv si nu se intervine iar la noi s-ar schimba sitele. Multumesc pentru raspunsul care mi-a confirmat ce mi-a relatat mecanicul. Ce-i drept l-am pus sa se uite si la distributie si mi-a Zis ca acolo e totul la locul lui cum tre sa fie. Ms din nou!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Scoate-le de tot.
  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Ce rol au aceste site cristi?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Uite aici discutia: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100

si solutia:
https://www.clubopel.com/lin...asc%26start%3D100
Astia spun ca dupa rodaj nu mai sunt necesare sitele alea.
The filter element is not required after the run-in period.

Incearca mai intai scoaterea sitelor. E treaba de 5 minute, scoti o mufa si un surub si iese valva.
Daca problema persista, verifica valvele, e posibil sa fie defecta una din ele sau ambele, caz in care trebuie inlocuite.
Skip ads

  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
10x a lot...revin cu deznodamantul Wink
  • sorinjunior2015

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2015

  • Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Ce treaba are distributia cu zgomot de Dizel ? Bogdan, daca te duci la reprezentanta o sa zica ca trebuie schimbata si roata de rezerva !
Problema vine de la electrovalvele. O solutie temporara este sa scoti sitele maro de pe ele, si le bagi asa. Daca tot face zgomot la pornire primele secunde, le schimbi ~ cam 600 ron parca amandoua. Altceva nu lasa sa faca la masina, cu cat se baga mai putin acolo, cu atat merge mai bine !
Tot ce incepe cu A- Euro 5 - tot ce e cu Z- Euro 4 !

Electrovalvele actioneaza fuliile de la distributie, normal ca au treaba cu distributia.Fuliile alea se numesc fulii defazoare, am amintit de ele. Vorbim cand ne pricepem, mai ales cand am studiat asta la scoala si ne-a si placut(scoala, studiul etc)
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sorinjunior2015 a scris:Distributie montata prost


No comment !
  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Vlad, Cristi o intrebare...am dat jos "solenoidele" sau cum se numesc pe romaneste si in afara de sitele din capete mai au niste site curbate pe laterale 2 cu 2 de se prinde una de cealalta magnetice mi se par...sa le dau jos si pe acelea sau doar cea din cap? Ms.
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pe alea maro trebuia sa le dai jos.
  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Mda...eu am tras si am incercat sa o scot pe cea din cap dar nu am reusit...pe cele maro le-am pus la loc...oricum cad ca s-a redus din zgomot...o sa le dau luni p toate jos si revin cu rezulttul. 10x a lot
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am trecut de la ulei GM la M1 0W40 si s-a redus din zgomot considerabil. De 2 ani il folosesc si aud cam 1 la 15-20 porniri... Nu fac nicio reclama la nimic, doar am folosit ce s-a recomandat pentru acest tip de motor, si am obtinut rezultatul la care ma asteptam. In viitorul aporopiat cand schimb distributia/pompa/curea acesori , inlocuiesc si acele valve cu model nou.
  • s_bogdan_v

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Hello...am scos sitele...intr-adevar 2 suruburi treaba de 5 min. Zgomotul s-a redus complet la pornire. In rest se mai aude ceva dar ca un zornait foarte fin. 10x a lot pentru solutie, a fost mega de folos!
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Ma poate si pe mine ajuta cineva cu un video cum se scot aceste filtre?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cu o surubelnita mica, le scoti cu grija, se declipseaza pe o parte....


  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc!
Si in motor unde gasesc aceste valve? Sunt sub capac pe partea dreapta?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu vad nici un sfat despre cum ar trebui procedat,ca acele filtre sa nu se colmateze,sau care sunt urmarile eliminarii acestora,acceptind ideea ca n-or fi timpiti fabricantii... Prea usor se recurge la solutia, "las-o,ca merge si asa..." si vad ca are priza teribila,cel putin pe termen scurt...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR