Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • toxicitate

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna tuturor!

Detin un Opel Vectra B ,motor X16XEL de cativa ani , iar de cateva luni masina trepideaza foarte tare la relanti .In mers daca calci pedala pana in capat stai si astepti sa vezi daca are chef ea sa traga sau mai ia o pauza ...Daca incerci sa pleci de pe loc cu ea si calci mai tare acceleratia se aude cum da rateuri si pocneste din toate incheieturile.

Bujiile le-am schimbat acuma 1 luna de zile deci sunt oke.Detin si o interfata de diagnoza OPCOM , dar nu am putut gasi nici un cod de eroare sau ceva.

Modelul ales>,1997,Vectra-B,Motor,X 16 XEL

Valori reale:

Tensiune sistem,13.6 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.64 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.31 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.46 V
Temperaturã lichid rãcire,96 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.83 V
Temperatura aer admisie,38 °C
Temperatura aer admisie,1.40 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,4.0 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),10 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,2 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,0 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,517 mV
Raport aer/combustibil,14.6
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,131 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Activ
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),142
Turaþie motor,850 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,27 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,0 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,850 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,850 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv


Valorile acestea sunt dupa un drum scurt prin oras.Iar starea de aer/carburant dupa circa 2000 RPM se modifica in bogat si parca merge mai rotund fara trepidatii

De la ce sunt trepidatiile acestea?
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Inainte sa schimbi bujiile tot la fel facea? La mine s-a prajit bobina de inductie din cauza unor bujii ieftine.
  • toxicitate

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Da tot asa facea si am crezut ca sunt bujiile si leam schimbat cu speranta ca poate poate ......
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mãsoarã presiunea de benzinã cu un manometru în capul rampei de injectoare.
Filtru de benzinã când a fost schimbat?
Pe OpCom nu ai valorile Corecție amestec pe termen lung și scurt?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR